› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Trehjuling + fällbar barnvagn (parasolltyp)…
- Detta ämne har 8 svar, 987 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
26 augusti, 2005 kl. 09:26 #19423
Addson
DeltagareJag tror vi klarar oss med de TRE vagnarna vi har:* 1st fyrahjulig ligg- och sittvagn (barnet tittar bakåt)* 1st trehjulig sittvagn (barnet tittar framåt)* 1st fyrhjulig paraplyvagnTack ändå. 😉
Ok, det var bara en fråga.Hur är det med trehjulingen (en cykel alltså), kan den vara av intresse?mvh Mats N
Annars skulle jag behöva en trehjuling så jag kan börja cyckla till jobbet!! he he 😀
26 augusti, 2005 kl. 09:32 #176575Niklas
DeltagareNja, väntar nog ett tag med det. Dessutom har vi inte plats.
19 december, 2005 kl. 06:20 #176568Manor
DeltagareEn ”säljesannons” som är riktad mot våran egen AlienDice.
Kära Niklas…som en glad fader till Max(Power) så kanske det börjar bli dags att fundera på en trehjuling och en fällbar barnvagn (kanske kallas dessa för parasollvagn!!?). Då din ärade Subarubroder har just dessa prylar ståendes under carporten…samt är en rik IT-nisse…så får du gärna avhämta dessa saker till det ringa priset GRATIS.
Båda ovanstående produkter är begagnade och inte direkt rentvättade, men om inte det är något hinder för dig min gode man…så kanske du kan tuta över till Å-berga vid tillfälle. I värsta fall kan vi väl alltid slänga med någon ytterligare barnpryl för att ytterligare sockra erbjudandet :).
Finns det något intresse för dessa prylar?
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176569Manor
DeltagareMätz : För att föregå äljen… går det att wallystrajpa vagnarna? :P// Patrick P – utan barn men med en kokare i ett försenat stadie av trotsåldern.N/P : Henrik B – Force Majeure – B1
…jag förutsätter att Äljen kommer att sätta dekaler på prylarna inom en vecka :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176570Manor
DeltagareJag tror vi klarar oss med de TRE vagnarna vi har:* 1st fyrahjulig ligg- och sittvagn (barnet tittar bakåt)* 1st trehjulig sittvagn (barnet tittar framåt)* 1st fyrhjulig paraplyvagnTack ändå. 😉
Ok, det var bara en fråga.
Hur är det med trehjulingen (en cykel alltså), kan den vara av intresse?mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176571Manor
Deltagaredå det står att den är riktad till Äljen så antar jag att andra ”bröder” inte kan ta del av detta erbjudandet?;)-JR
Äljen ville ju inte ha mina ”fina” prylar, så självklart Johan så är de dina…om du vill ha dem :-).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:20 #176572jraberg
Deltagaredå det står att den är riktad till Äljen så antar jag att andra ”bröder” inte kan ta del av detta erbjudandet?
😉
-JR
19 december, 2005 kl. 06:20 #176573modulated
DeltagareMätz : För att föregå äljen… går det att wallystrajpa vagnarna? 😛
// Patrick P – utan barn men med en kokare i ett försenat stadie av trotsåldern.
N/P : Henrik B – Force Majeure – B1
19 december, 2005 kl. 06:20 #176574Niklas
DeltagareJag tror vi klarar oss med de TRE vagnarna vi har:
* 1st fyrahjulig ligg- och sittvagn (barnet tittar bakåt)
* 1st trehjulig sittvagn (barnet tittar framåt)
* 1st fyrhjulig paraplyvagnTack ändå. 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.