SSC Annonser Säljes – Delar Trimdelar

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    pannan
    Deltagare

Lägger ut en intressetråd

TD05-18 portad och med en hårdare fjäder för wastegaten. Köptes ny ifrån USA. Suttit monterad i ca 2 månader på bilen. Kvitton finns. Går riktigt fint på en 2 litare. Ca 380 hästar och rapp är bara förnamnet.

NP: ca 13500 inkl frakt och tull. Säljes för 10500 kr.

Hayward and Scott Up-pipe: 800 kr

Original toppmatad IC som suttit på min STI 05: 3500 kr

Ev 3″ avgassystem med racekat, inlet hose, FMIC m.m Beror på vad jag kan ha kvar.

Mvh
      Johan

Ubbe
      Deltagare

Är intresserad av avgas om det blir så att du ska kränga det!

pannan
        Deltagare

Är intresserad av avgas om det blir så att du ska kränga det!

Har reserverat det till Lefty.

Mvh
          Johan

jeppe
          Deltagare

Är intresserad av IC:n om den passar rakt av ?
            Nån som vet om den passar rakt av på Gt:n ?

pannan
            Deltagare

Är intresserad av IC:n om den passar rakt av ?Nån som vet om den passar rakt av på Gt:n ?

Min var s.k bolt on men dessa frontmatade IC:s måste nästan alltid moddas för att passa. Man får helt enkelt kapa i fronten.

jeppe
              Deltagare

Är intresserad av IC:n om den passar rakt av ?Nån som vet om den passar rakt av på Gt:n ?

Min var s.k bolt on men dessa frontmatade IC:s måste nästan alltid moddas för att passa. Man får helt enkelt kapa i fronten.

Var det inte Toppmatad STI Orginal ?

pannan
                Deltagare

Var det inte Toppmatad STI Orginal ?

Aha trodde du menade min FMIC 🙂 Den toppmatade har jag också kvar 🙂 med Y pipa och allt.

STIred
                  Deltagare

Är det till en 99-00GT så har jag för mig det passar rakt av, större scoop är dock o rekommendera..
                    Äldre gt vet jag inte om det passar, de har ju ganska mycket mindre ic original.
                    Är inte 100% säker på detta men har för mig det är så 🙂

/r

[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
                    I can live with the despair, it’s the hope that kills me
                    ———————————————————————————-

rödSTI

pannan
                    Deltagare

Är det till en 99-00GT så har jag för mig det passar rakt av, större scoop är dock o rekommendera..Äldre gt vet jag inte om det passar, de har ju ganska mycket mindre ic original.Är inte 100% säker på detta men har för mig det är så 🙂 /r[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————I can live with the despair, it’s the hope that kills me———————————————————————————-rödSTI

Är som du säger Raul. Adam provade den på sin GT kombi och den passade inte rakt av på den iom att den var äldre.

IMPREZA FOREVER
                      Deltagare

Kan det inte vara bara det att armarna som icn sitter i är av annan sort för att passa den gamla.
                        Blocket är väl från samma gjutform så hålen dom sitter i är väl dem samma.Då är väl det bara att byta ut armarna.

Storm
                        Deltagare

Har en New Age intercooler (dock inte STI) på min Type R och det passar om man modifierar stagen som den sitter i.

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.