› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Trimmat och import??
- Detta ämne har 21 svar, 1,397 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 9 månader sedan av
tendency.
-
FörfattareInlägg
-
21 april, 2005 kl. 12:45 #97082
kakan
Deltagarejag satt och spanade på lite olika imprezor och skyline’s på en tyst bilsida.. där stod det att ombyggnad från höger till vänsterstyrning var inräknat i priset som angavs.. och då kostade bilen ca 230 000 SEK.. sen om det verkligen går att importera en sådan månraket är en annan fråga..
21 april, 2005 kl. 13:29 #97077Mats
Deltagarehttp://www.blocket.se/view/4755299.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0
Detta monster då? Funkar det bara för att den är en 95:a eller?
Mats GBG
Svart e snyggast21 april, 2005 kl. 22:04 #97072Krigge
DeltagareSom vanligt fejk annonser, alla utom den vita R34:an som kanske kan vara äkta då den faktiskt finns till salu på engelska GTR forumet. Troligt att en kille med bilar för knappt 2 miljoner säljer dom via ett kontantkortsnummer och att han dessutom inte kan stava.
Vad gäller reggning ska det väl inte va helt omöjligt och få igenom småmoddade bilar så länge det inte står upptaget i regbeviset och avgasvärderna är okej. Min gamla supra hade Bpu när jag reggade och det var inga problem då det inte stog i briefet.22 april, 2005 kl. 01:37 #97081Amit
Deltagarede falska annonser tror jag om ni läser företagsnamn med mera…
jag tror inte man döper ett seriöst företag som säljer dyra bilar för Mr..kurdOoOoOoO
Amit23 april, 2005 kl. 16:03 #97086AK_Impreza
Deltagarepassa er för import bilar, hade ett helvete att bli av me min bmw 328iA cab 🙁 🙁 🙁 🙁
23 april, 2005 kl. 16:09 #97080pannan
Deltagare>passa er för import bilar, hade ett helvete att bli av me min
>bmw 328iA cab 🙁 🙁 🙁 🙁Värt att poängtera att importbilar inte behöver vara sämre än en svensksåld bil. Finns många entusiaster utanför Svedala också.
Har haft 3 st importer och den enda jag kan klaga på är den som kom ifrån Tyskland. Usa importerna var i sjukt bra skick och väldigt välvårdade. Minns US centers kommentar när de skulle byta bromsar på min gamla Typhoon. Fick en eloge för det fina skicket och att det var den finaste de hade sett.
SÅ all import behöver inte vara dålig.
23 april, 2005 kl. 19:14 #97083tendency
Deltagare>Troligt att en kille med bilar för
>knappt 2 miljoner säljer dom via ett kontantkortsnummer och
>att han dessutom inte kan stava.Det kan man översätta till att människor med skrivsvårigheter inte kan äga samt sälja dyra bilar. Men dock kan det tyckas att, om man ska sälja såpass dyra bilar kan man ta hjälp till att skriva en seriös och rättstavad annons.
Ägde jag ngn av dessa bilar och skulle sälja hade jag varit tvungen att sätta ut mitt kontantkortsnummer, då jag ej har hemtelefon och mitt fasta mobilabonnemangskort inte fungerar.
Men visst, jag tror också att alla utom annonsen med den vita Skylinen är fejk.
Företag
MR.Kurd0o0o
Kontaktperson
SaM
..känns inte direkt seriöst.–
Blåklumpen -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.