SSC Allmänt snack Allmänt småprat Trimnings fråga

• Detta ämne har 4 svar, 913 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av SecretAgentMan.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Xenomorph
    Deltagare

Hejsan alla!

Jag tänkte att alla andra börjar presentera sig nu så ja, är kanske bäst at göra det själv med. Jag heter Michael 20 år bor i fina staden Växjö varit medlem och haft min Impreza GT i typ 6 måndader. Civilt tillstånd detta kan inte låta bra hehe äger impreza gt utan jobb och inkomst överhuvudtaget men men man älskar ju sin bil så inget snack om att sälja den (-: Dock har jag inte ens ett körkort ännu! gah men det blir väldigt snart.
      Hm jag undrar vad men kan tänkas behöva typ för att man ska få sin 218 hk impreza till 300 gränsen. Det vannkas m3:or mercedes 500 sl osv bland mina polare så måste vinna den kampen, jallafall på kurviga vägar som e bäst:P

Jag måste också säga till alla i denna klubben att det verkar vara väldigt shyssta och trevliga personer här. Ser fram emot många träffar när man kan det.
      Om det nu blir några runt växjö 20 mil typ?

Mvh Michael gillar denna positiva klubb! :9

SecretAgentMan
      Deltagare

Välkommen! 🙂

300 hk i en GT -> större turbo, ommappning och ett bra avgassystem.

/J

Imp
        Deltagare

glöm inte en bönde bok til lväxellådan:)

Practos
          Deltagare

+ soppapump

SecretAgentMan
            Deltagare

…är inte en dum ide heller (inte 100% nödvändig, men en bra säkerhetsåtgärd).

/J

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.