Inte kul när man snubblar över denna blocket annons…
Så mycket tid och pengar man lagt ner på bilen som gav en så mycket glädje och prispokaler Och så får man se den ståendes på en gräsplätt, täckt av snö i uselt skick och med rasad motor….
Hade jag pengarna och tiden så skulle jag köpa tillbaka den, den förtjänar ett bättre öde än det här….
Jag ägde motorn som troligtvis sitter i den nu 🙂 Den gick svinfint då iaf 🙂 Den som köpte motorn hade då köpt bilen med rasad motor för 13 000kr, tidigare ägaren hade haft ur motorn 2gånger innan den sommaren pga oljeläckage samt lagerras. Detta var sommaren 2014.
nja vette fan. man lär ju bli rätt besviken på hur den är nu mot vad den en gång var.
Men 30 lök för en gt med motor ras. samt rost i skärmarna.)) (har för mig jag sett en bild då det var rost)
Jag skulle aldrig ge dom pengarna
Var och tittade på den där för ca 6 månader sen i Linköping, syntes att den varit snygg men sååå brutalt misshandlad :-/ Rostiga skärmar, hängande kjolpaket, klarlacksläpp överallt i princip, mest på huven. Den hade fått ny koppling (med kvitto) och hans kompis kusins farbror typ hade gjort kamremsbyte :-/ Olja och gegga i hela motorutrymmet. Sprängd spolarvätskeburk så låg plastbitar överallt (dock fått ny nu såg jag) Var väl pigg och så men mycket rassel och hela insidan såg ut som någon bott i bilen :-/ Blev spontanköp av annan bil på vägen hem… tycker som dig att den förtjänar ett MYCKET bättre öde men just då ville jag inte ta i den med tång. Enda positiva jag kunde se var nya fälgar och fräsch koppling. Då begärdes det 47000 har jag för mig. Har bytt ägare två eller tre gånger sen dess.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.