SSC Allmänt snack Träffar Trollhättan 25/9

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Storm
    Deltagare

Jag är rikigt glad att jag bestämde mig för att åka upp:D

Även jag hoppas på bättre upslutning men problemet är att det inte är så många aktiva medlemmar (men det skall ändras på), hoppas även på bättre upslutning av trollhätte gänget som ”bara” var 3 bilar;-) 😀

Nästa gång så tycker jag vi kör mer organiserat (inte för att detta var o organiserat) men det kan blir trevligt med en heldag med körning och grillning ungefär som OutRun:D

Pontus_GT
      Deltagare

Gött att ni håller ställningen som regionens roligaste träffar 😉 nej men roligt med Håverudsträffar. Ska vara med mera nästa år lovar jag. Gött att vädret var bra oxå.

Fanns det fler bilder?

//P

Niklas
        Deltagare

Ser ut som ni hade trevligt, det lilla man fick se. 🙂

Mats: Vad håller ni på med här? 😀 😀 😀
          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/album211/pic_002

Mats
          Deltagare

Ber min tjej lägga sig på huven så vi skulle få lite snygga bilder….
            Men hon tyckte bilen hade fel färg. Skulle vi stått vid min bil hade hon säkert släng upp sig på huven…

Mats GBG
            Svart e snyggast

CastoRFibeR
            Deltagare

>Fanns det fler bilder?
              >
              >//P

tyvärr blev det inte så många bilder tagna, däremot filmades det en del som ska redigeras ihop och förhoppnings läggas upp om jag kan hitta nån som kan stå med lite utrymme på nån server (hint hint).

MVH /Pär

Storm
              Deltagare

Hur går det med filmen ? 🙂 😉

CastoRFibeR
                Deltagare

filmen e på gång. har lite problem med datorn nu bara men det är snart löst.

/Pär

CastoRFibeR
                  Deltagare

Nu är äntligen filmen redigerad och klar.
                    Det råkar inte vara nån som har lite utrymme över på nån server ???

MVH/pär

Storm
                    Deltagare

Nu när vintern snart är kommen även om det inte märks på vädret (16+ och sol) så tyckte jag att det är trevligt att tänka tillbaka på sommaren:)

Så här kommer äntligen filmen från sista(?) körningen i Håverud i sommras, filmen ligger på min privata ftp så förvänta er ingen superfart, har begränsat antalet users till 3 st åt gången, filmen finns både i mpg och DivX, ett tipps är att tanka ner DivX då den är betydligt mindre;-)

212.181.21.7
                      Port: 31
                      Login: Subaru
                      Lösen: Impreza

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.