SSC Allmänt snack Allmänt småprat Trösta mig :(

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    HelviTTa
    Deltagare

Nu var det dags !!

Varför får det inte plats en barnvagn i en impreza ”kombi” ?? ;(
      Måste sälja min lilla älskling….. Men får förhoppningsvis en ny om några månader 😉

Va bara tvungen o skriva av mig lite, har ju fan velat ha en Impreza sen man såg den första gången… men säg den lycka som varar för evigt !

Hoppas man kan lämna över sin MY-00 till nån som älskar den lika mycket som jag :7
      Ha det alla trevliga Impreza ägare 😉

mvh / Henke

Niklas
      Deltagare

Man köper en barnvagn som passar i bilen, inte bil som passar med barnvagnen. Har inte provat vår barnvagn i min sedan än men det skall fan gå…

…Annars? Annars blir det till att åka Clio varje gång barnvagnen skall med. Sälja gör jag aldrig!

skytiskapilen
        Deltagare
          Subbarist
          Deltagare

Vad är nu detta 😮 jag hade Emmaljungas feting vagn i bakluckan på min sedan, funka hur bra som helst, trots alla svordommar som haglade varje gång man var tvungen att ta av och på hjulen.

down_the_drain
            Deltagare

”Måste sälja min lilla älskling….. Men får förhoppningsvis en ny om några månader ” Helt rätt… sälj ungen !!! Eller det var inte så du menade

😛

Peter

Manor
              Deltagare

Henke !!!

En barnvagn fungerar klockrent att få in i en Impreza kombi :)…det är faktiskt inga problem alls. Du måste dock givetvis fälla ihop den först, det kanske var det du glömde :P.

mvh Mats N

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.