SSC Allmänt snack Allmänt småprat ”Tuff bil du har”

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Micke81
    Deltagare

Fick också höra av en medelålders man att min bil var den finaste han sett trots att han åkte porsche veckan innan.:-)

Full ”raggarkärring” frågade om jag tyckte att min bil var ball när jag var o tankade i förrgår. Hon började gnafsa om att deras raggarbil med v8 o 450hk skulle köra ifrån mig hur lätt som helst, tyvvär kunde jag inte köra mot dem då hon inte hade den med sig ( mycket rondeller här ute)annars hade det varit ett nöje att torka av kärrringj**eln. Tråkigt när folk är spydiga utan anledning, tom folk på macken frågade henne om hon tyckte det var kul att vara otrevlig mot folk.
      Det är bara o sopa under mattan tänka på allt bra istället:-)

/micke

johnor
      Deltagare

🙂 Det känns igen, även om det inte händer allt för ofta med en Impreza GT kombi. Men man märker liksom att folk tittar en gång. Sedan tittar dom en gång till för att försöka komma underfund med vad det är för fel på bilen. Varför har den så konstig huv? Allt är liksom lite fetare än det borde vara.

Men jag tycker nog det är roligast när folk inte förstår att dom står bredvid en grym bil, men dom kommer märka det alldeles snart.. 🙂

// Johan

SubaruPhille
        Deltagare

varje gång man kör ett varv på stan så står folk och tok glor på bilen.. kan bero på…

1. Låter mycketoch manligt.. *Blitz Nur*
          2. Bilen är snygg.
          3. folk vet att det går av bara *an 😉

Kocken
          Deltagare

Alien!!!

Det e krokens bil som står på MLS, min står i mitt garage och går som en klocka, och lite till:P

//Ante

Jensa
            Deltagare

Har inte haft min bil i en vecka och har redan hört
              cool bil, fan va snygga dom är..Och det är inte polarna för dom
              tycker om dom tidigare modelerna.
              Har en Wrx 01

Kocken
              Deltagare

Mmm jo!!!

Jag känner igen det där, hinner typ bara stanna så e folk framme och undrar!!

Så e det väl när man bara har två dörrar;)

//Ante

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.