SSC Allmänt snack Träffar tullinge

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 68 totalt)
  • Författare
    thehook
    Deltagare

>Slitz summerparty hela natten :*

Va??? Vad??? Hur??? Berätta!!! 😛 😉

Mvh / Krooken

Yonaz
      Deltagare

Slitz sommarturne besöker Linköping och Metropol = 1500 personer JÄTTE FEST 🙂

thehook
        Deltagare

Fyfasen, låter najs :D!! men att åka till Lkping för det blir det nog inget av med tyvärr… Hoppas man hittar nåt rajraj i Tjockhult!

Mvh / Krooken (var bara tvungen att svara dig efterssom jag såg att vi hade lika många posts) :P:D

GRID
          Deltagare

jag kommer också, men jag får väll parkera längs bort så min vinglösa bil får stå å skämmas 🙁

Micke81
            Deltagare

Ingen ska väl skämmas för sin Impreza… 😉 Du får helt enkelt stå i mitten 🙂

/Micke

OzO
              Deltagare

Hur blev det med plats nu då? Någon kunde fixa redan idag eller? Och sen berätta här ungefär var vi skall stå?

För av erfarenhet så vet inte funktionärerna som står längst fram i området var vi har ”bokat” utan man får säga till dom att så här skall vi åka. Så den som ”bokar” plats, ring/maila/posta om var.

Var vi skall stå spelar ingen roll för mig bara plats för alla… 🙂

Ang. tider så står det på Bilsportsidan: ”Insläppet för föranmälda fordon öppnar kl.07.00. Deltagarna måste vara på plats innan kl. 9.30 för att vara garanterad plats inne på området”

Ang. samlingsplats innan så kör vi Shellmacken vid Tungelsta klockan 0700-0715 (kl. 07:15:01 åker vi iväg). Ni andra som kommer annanstans ifrån får hitta en egen eller kör omväg… :*

Ses!

_______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

john john
                Deltagare

Jerry: Jag och pettz ska nog oxå med, så det blir två bilar till från suuuuura, varav en kombi 🙂 så om plats önskas så har vi mycket av den nu 😛

//JOHN

GRID
                  Deltagare

Micke81: Imprezan är ju lite ”naken” utan vinge, så det är den som får skämmas 🙂

Pettz
                    Deltagare

Som sagt åker jag kombi och får med det mesta då, kan fälla sätet och få plats med ännu mera då!

Inga tider på träff för samåkning från sura-västerås området än?

Strat
                      Deltagare

Som den svikare jag är kommer jag inte att stå på klubbparkeringen, utan vid Speedworks tält. Hoppas jag får komma och sitta med er iaf 😮 :* 😀

christopher
                        Deltagare

Blev precis omkörd av Jerry och Blocken,på Nynäsvägen …….
                          Välkommna till Tokholm
                          /
                          fraSSe

syke
                          Blockerad

Nu står frugan och bakar bulldeg medans jag jobbar (jour suger). 😀

Hoppas jag hinner tvätta bilen ikväll ..

christopher
                            Deltagare

>Nu står frugan och bakar bulldeg medans jag jobbar (jour
                              >suger). 😀
                              >
                              >Hoppas jag hinner tvätta bilen ikväll ..

Frugan?? ok efter ”parkeringsgrejen” så kanske det är bäst att gifta sig. (nu ska jag sluta tjata mer om det);-)

Glöm inte SAFTEN!!:D 😀
                              /
                              fraSSe

syke
                              Blockerad

Hahaha, jag får ändra till ”puman” då 🙂

Saft … hmmm … ingen som kan ta hand om saftansvaret? Jag känner att det börjar bli lite mycket press på mig nu! 😉

christopher
                                Deltagare

Jag får väl kirra saften om du lover att inte dricka för mycket och bli så där lurig……
                                  /
                                  fraSSe

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.