SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Turbo ras igen !?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    wesly 2
    Deltagare

F*n va irreterad man blir !
      I början av sommarn rasa turbon på min stackars bil..
      Men efter som semester & liknande inte hade varit & man har en tjej som vill hitta på något & när man redan lagt X antal tio tusenlappar på bilen iår så fick turbon vänta..
      Så kom en hund med i bilden oxå(för att få spendera lite mer tid i garaget för tanten ) hade ingen aning om att man fick betala 10k för en hund !

Sen så fick jag reda på att jag blev utagen till superstage med er goa gubbs här så då var jag ju bara tvungen att få ihop bilen .. barskrapa mig & fick till baka turbon.. stoppa i den i början av superstage veckan & allt verka funka kanon..
      Resten av veckans nätter gick i åt till att göra bilen körbar igen då jag hade plockat ner en del..

På fredan innan superstage så skulle jag ut & testa den & känna på grejerna men då börjar den ryka som *#*+ och jag tok mekar hela natten men lyckas inte…

Blev så otroligt trött på bilen då .. men har kommit fram till att turbon är paj igen ! så nu får den skickas tillbaka & hoppas verkligen att de tar de på garanti.

Ja ja en liten status rapport från mig som är väldigt trött på min bil just nu !

MVH

Kvarnis
      Deltagare

eehhh ny renoverad turbo som rasr vid första starten omjag förstår det rätt ?

Det ska med 100% gå på garantin om du inte valtatt köra utan olja dvs 😉

wesly 2
        Deltagare

Hoppas oxå på garanti ..

Men de som tog hårdast var att jag missa SS .. hade så himla gör över gärna kört…

FRBxxx
          Deltagare

Jäkligt synd att turbon skulle gå å lägga sig lagom till superduperstage…
            Hoppas det löser sig!

wesly 2
            Deltagare

Är garage lös förtillfället så de sinkar de hela.. ska skicka tillbaka turbon så snart jag kan…

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.