SSC Allmänt snack Allmänt småprat Type R Version 5

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    zwift
    Deltagare

Den STi som ni nämnde först i tråden kostar 9995 GPB, dvs 136 000 sek.Ett påslag med 43 tusen kr är i högsta laget för en bil som står i england, anser jag iaf.

Det var som tusan det,,
      Antog nästan detta,, Kontaktade firman som säljer den och fick bara massa luriga svar av killen som svarade så ja kände mig osäker och la ner allt i hopa,
      Han svarade nämligen inte på om den fanns i sverige nu eller om den stog i UK, Den skulle aldrig rullat i england enligt han,
      Vart hitta du det ”riktiga” priset? Undra,*

Tobbe/Borås

vskogh
      Deltagare

Den STi som ni nämnde först i tråden kostar 9995 GPB, dvs 136 000 sek.Ett påslag med 43 tusen kr är i högsta laget för en bil som står i england, anser jag iaf.

Det var som tusan det,,Antog nästan detta,, Kontaktade firman som säljer den och fick bara massa luriga svar av killen som svarade så ja kände mig osäker och la ner allt i hopa,Han svarade nämligen inte på om den fanns i sverige nu eller om den stog i UK, Den skulle aldrig rullat i england enligt han, Vart hitta du det ”riktiga” priset? Undra,*Tobbe/Borås

Hittade den på Autotrader, är nämligen ute efter en WRX STi själv.

zwift
        Deltagare

Aha oki, då ska ja kolla in den sidan oxå,

Du e inte sugen på en WRX 05:a istället,,,;-)

Tobbe/Borås

vskogh
          Deltagare

Aha oki, då ska ja kolla in den sidan oxå,Du e inte sugen på en WRX 05:a istället,,,;-) Tobbe/Borås

Nja, tyvärr inte.
            Det är GC8 som gäller för mig.

OT, är du boråsare? Jag kommer därifrån ursprungligen:)

zwift
            Deltagare

jaha oki,, synd,,;-)

Jodå jag e Boråsare, fast inte ursprungligen, bott här sen 2000 typ,,
              Gick Hockey gymnasiet här å så,

Vart bor du nu då?

Tobe/Borås

vskogh
              Deltagare

jaha oki,, synd,,;-) Jodå jag e Boråsare, fast inte ursprungligen, bott här sen 2000 typ,,Gick Hockey gymnasiet här å så,Vart bor du nu då?Tobe/Borås

Just nu bor jag i GBG, men tjejen är kvar i Boras. Iaf ett litet tag till:7

Ursäkta om jag gör reklam för ett annat forum men kika gärna in pa http://www.402m.com under boras, där finns mycket borasfolk med gemensamt intresse.

zwift
                Deltagare

Jaha oki,,
                  va kör du för impreza nu då, så man vet va man ska kika efter då,,:)

Har kollat lite på den sidan ibland,,men inte satt mig in i den så bra,,

Tobbe/Borås

vskogh
                  Deltagare

Kör tyvärr inte Impreza för tillfället med ägde en grön GT -98 för några år sedan, FRA 690.
                    Nu är det dock en högerstyrd på G :7

zwift
                    Deltagare

aha oki,,
                      Blir spännande at följa om du hittar något roligt att köpa då,,:-)

Tobbe/Borås

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.