Ja om jag förstått det rätt så är det många i klubben som har sådana 🙂 (dom har ju iaf 4 hjul gemensamt med impreza)finns ju kombi vagnar duo vagnar o allt möjligt.. finns det nån vagn som passar hela tiden som både ligg o sittvang? för dom är ju inte direkt gratis… Och helst en smidig som går in i subba kofferten 🙂 sti snart familjeräser 🙂 har tom en husvagn som jag får dra med den också.. helt klart en suverän bil, bra på allt 🙂
Har en vagn om du är intreserad,1000 kr
ny pris 4300 kr
den är i fint skick använd 1 år av en Subarufantast 🙂
Skulle jag fått bestämma skulle det aldrig blivit en kombivagn från början(brio nova, modell värsta såklart). utan köp en billig som ”det” ska ligga i sen en lite schystare och kompaktare som det kan sitta och halvligga i.
Detta för att kombi-vagnen tar nåt så in i h’te stor plats hela tiden fram till det orkar gå själv, då ju chassiet är detsamma hela tiden men man byter inredningen.
Stora hjul är en fördel dock.
Annars om man inte ska resa med vagnen så är den smart designad och tålig.
du får nog tyvärr räkna med att du blir tvungen att köpa två vagnar, en lite bekvämare och en ”kompakt resevagn” Tack Manor :). Därför är ju begagnat inte helt fel men svårare att veta skick etc.
Har en bilbarnstol maxi cosi tills salu för ca halva priset(kompispris) åxå om du behöver?
kostar väl 1400 ny
som givetvis är i nyskick då jonathan blev lång, fort…
-JR leker säljare
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.