› SSC › Allmänt snack › Träffar › Under tiden/Eftersnack Konbana V-ås S.A.D 7/10-06
- Detta ämne har 58 svar, 4,361 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av
frippe.
-
FörfattareInlägg
-
9 oktober, 2006 kl. 07:04 #144610
pannan
DeltagareFörresten fick jag mig en åktur i Pannans monster igår. Mycket uppskattat, tackar tackar.Gick som f*n!:7 :7 Grymt med vill-ha-faktor över den kokaren.:9//Jocke
Tackar tackar, jo jag är helnöjd med effekten. Dock kränger bilen som en säl. Men vad gör det när man gick på ställ mest hela tiden. Var nästan roligare att köra snyggt än att sätta en bra tid 😉 Hoho
9 oktober, 2006 kl. 09:04 #144583Strat
DeltagareFörresten fick jag mig en åktur i Pannans monster igår. Mycket uppskattat, tackar tackar.Gick som f*n!:7 :7 Grymt med vill-ha-faktor över den kokaren.:9//Jocke
Tackar tackar, jo jag är helnöjd med effekten. Dock kränger bilen som en säl. Men vad gör det när man gick på ställ mest hela tiden. Var nästan roligare att köra snyggt än att sätta en bra tid 😉 Hoho
Det är ju en snygg ursäkt då man inte hänger med 😉 😀
/Claes
9 oktober, 2006 kl. 09:38 #144637Niklas
DeltagareVad blev deltagarnas bästa tider då?
9 oktober, 2006 kl. 13:42 #144611pannan
DeltagareDet är ju en snygg ursäkt då man inte hänger med 😉 :D/Claes
Tycker 3:e snabbaste tiden är helt ok med tanke på att man låg på ställ i kurvorna 😉 Jag säger som Jeppe 😀 min är original (i väghållningen) 😛
9 oktober, 2006 kl. 13:46 #144629FlyingFin
Deltagare🙂
Riktigt trevlig träff, kul och se alla köra FLAT OUT!
Själv tog jag det lugnare då detta var min första konbane träff.Tack till dig Janne som hade ordnat en kul bana och rapps olja, som
om det inte var nog halt 😉Ser verkligen fram emot fler träffar.
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :79 oktober, 2006 kl. 15:04 #144584Strat
DeltagareTycker 3:e snabbaste tiden är helt ok med tanke på att man låg på ställ i kurvorna 😉 Jag säger som Jeppe 😀 min är original (i väghållningen) 😛
Där kom ursäkten igen 😉
9 oktober, 2006 kl. 18:04 #144624Patrik K
DeltagareJa ni verkar ha haft kul iaf 😛
Trist o missa tillställningen men man kan ju inte vara allt … men som det nämns, grymma bilder o härliga filer :+ :+
// Patrik K – läääängtar
10 oktober, 2006 kl. 08:01 #144612p_ilis
DeltagareTack till arrangörerna! Var verkligen kalasroligt! Satt och smålog när jag tänkte tillbaka på det på söndagen. Tycker en ”oljekurva” borde vara ett återkommande inslag i konbanekörningarna. Mycket ”tvål i tvålkopp”-känsla där. :+
/Peter
10 oktober, 2006 kl. 16:39 #144622Janne S.A.D.
DeltagareTack till arrangörerna! Var verkligen kalasroligt! Satt och smålog när jag tänkte tillbaka på det på söndagen. Tycker en ”oljekurva” borde vara ett återkommande inslag i konbanekörningarna. Mycket ”tvål i tvålkopp”-känsla där. :+ /Peter
Kul att du gillade rappskurvan, tycker själv det är fränt samt det sliter ju lite mindre på materialet.
Janne
17 oktober, 2006 kl. 05:49 #144625LIDS
DeltagareJanne: rolig bana och dag
Micke: fina bilder och coola filmer
Pannan: för tt du bjöd med mig, det var väl du som beställt regn. Annars hade jag smiskat dig;-) 😛 😮 :7 :7
21 oktober, 2006 kl. 22:55 #144632Nyman
DeltagareSubarbro, hade inte du 2 fotografer med dig? Jag skulle ha fått en länk till någon hemsida mailad till mig men har tyvär inte fått det.. Skulle läggas ut massor med bilder där tydligen? så om du har den hemsideadressen kan du väl slänga ut den i tråden så alla kan få kika på massor med trevliga bilder 😉
-= enough is enough =-
22 oktober, 2006 kl. 07:23 #144585Strat
DeltagareSubarbro, hade inte du 2 fotografer med dig? Jag skulle ha fått en länk till någon hemsida mailad till mig men har tyvär inte fått det.. Skulle läggas ut massor med bilder där tydligen? så om du har den hemsideadressen kan du väl slänga ut den i tråden så alla kan få kika på massor med trevliga bilder ;)-= enough is enough =-
Jag är också nyfiken på dom bilderna 🙂
/Claes
22 oktober, 2006 kl. 08:08 #144601GRID
DeltagareSubarbro, hade inte du 2 fotografer med dig? Jag skulle ha fått en länk till någon hemsida mailad till mig men har tyvär inte fått det.. Skulle läggas ut massor med bilder där tydligen? så om du har den hemsideadressen kan du väl slänga ut den i tråden så alla kan få kika på massor med trevliga bilder ;)-= enough is enough =-
Jag är också nyfiken på dom bilderna :)/Claes
samma här 🙂 jag har skickat PM till dig också Subarbro 🙂
2 november, 2006 kl. 09:47 #144605frippe
DeltagareHur går det med bilderna?? :9
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.