SSC Allmänt snack Träffar Under tiden/Eftersnack Konbana Vårgårda region GBG

• Detta ämne har 53 svar, 2,867 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av X3000.
Visar 9 inlägg - 46 till 54 (av 54 totalt)
  • Författare
    Grusdraparn
    Deltagare

Nä jag tror inte att jag får ställa upp med den nyinköpta 240 😀 😀 😀 😀 😀 Janne

Självklart får du vara med och leka med din 240 Janne, jag lovar att hålla mig åt sidan när du dyker upp i backspegeln 😉

/K – som hade fullt upp med att hålla en isräv med Saabturbo bakom mig i vintras.

X3000
      Deltagare

Va ju flera som tog massa bilder i Lördags.. Är det nån av er som fick nån bra bild på min bur?? Vill ha med i Galleriet 🙂

simo
        Deltagare

Vart tog filmerna vägen…Tuggarn?

/U

PetterSolberg
          Deltagare

Tror han redigerar alla mina svordomar 😉

Patrik
            Blå WRX-01

zwift
            Deltagare

Finns ju en film på fotografens sida,,men ja får inte den att funka på min dator,,,

Tobbe/Borås

X3000
              Deltagare

Finns ju en film på fotografens sida,,men ja får inte den att funka på min dator,,,Tobbe/Borås

Får inte heller hem den 🙁

Mats
                Deltagare

Fotografen hälsar att han använt otillåtna tecken i filnamnet och det skall nu vara ändrat så pröva igen ni som inte fick den o funka. 😀
                  Annars kan ni maila fotografen så skickar han den på e-post till er.

Sen vill jag påminna alla som körde om att betala in pengarna till saltbilen. x(
                  När jag kollade igårkväll så var det 2 pers som betalt. Skäpning grabbar. Kung-Klas ringde iof o grät i telefon o bad om ursäkt men ni andra får se till o hosta upp dineros fort nu! Killen vill ju ha betalt!!

Om nån supit bort kontonumret så PM/maila mig så löser vi det.

Mats GBG
                  Regionsansvarig Göteborg

simo
                  Deltagare

Satan…har helt glömt/förträngt detta…ska genast åtgärda detta så fort jag kommer hem. Sorry!

/U – undra om jag kommer heta internet idag med 😮

X3000
                    Deltagare

Sen vill jag påminna alla som körde om att betala in pengarna till saltbilen. x( När jag kollade igårkväll så var det 2 pers som betalt. Skäpning grabbar.

Sorry för kasst minne.. Nu är det fixat.. Dollars på kontot..

Vill köra mer konbana :9 :7 😀

Visar 9 inlägg - 46 till 54 (av 54 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.