› SSC › Allmänt snack › Träffar › Under tiden/eftersnack superstage 22-23/9
- Detta ämne har 77 svar, 5,339 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 11 månader sedan av
Tessan.
-
FörfattareInlägg
-
23 september, 2007 kl. 15:11 #148591
Strat
DeltagareGrattis Jeppe! Sjukt snabbt! 😮 :7
Och förstås, grattis alla som hade kul! 😉
/Claes
23 september, 2007 kl. 16:01 #148601Manor
DeltagareGrattis Jeppe, nu är väl du KUNG över SS :).
23 september, 2007 kl. 16:42 #148594Blocken
DeltagareGRATTIS dieselkungen!
/Black
23 september, 2007 kl. 16:44 #148595Blocken
DeltagareNu har samtliga ramlat under 1.40 sträcket
Fiffasen va kul att höra! Berätta om era förbättringar, hur ni gjorde, vad ni tipsade varandra om osv… 🙂
/Sveriges stoltaste klubbordförande
23 september, 2007 kl. 16:54 #148603Yonaz
DeltagareNu är jag sådär trött igen 🙂
Bra flyt hela helgen och perfekt bilåkaväder.
Regn på morgonen igår vilket jag tror alla tyckte var superkul, köra SS på blött underlag var väldigt nyttigt i utbildningssyfte. Asfalten torkade upp till straxt innan lunch och sedan dess har det varit strålande väder.Grymt imponerad av kokaren, 1.27,56 med moderata uppgraderingar ger hopp om framtiden. R-däck, fjäderben, tuffare skivor och belägg borde kapa en del tid till nästa år. Då ska vi försöka ge Jeppe en match.
Jeppe övertygar som alltid och även alla ni andra, inte många bilklubbar som åker ner till SS och samtliga kör 1.2X-13X-tider.Vi är bäst! :+
När det gäller aktiviteterna kring vandrarhemmet så ser gärna region öst att det stannar inom ”familjen”. Det blir så tokigt varje gång SPiKE, Klasagasa och jag glömmer valiumet hemma 😀
Tack SSI!
/J
23 september, 2007 kl. 16:55 #148586SecretAgentMan
DeltagareGrattis Jeppe, det var du allt värd! 🙂
/J
23 september, 2007 kl. 16:58 #148615alrik
DeltagareVerkar som ni haft en kanonhelg!
Fast den viktigaste frågan kvarstår…
Hur smakade Vio´s bullar?? 😀/Mikael – slängt och travat in 15-18kubik ved idag
23 september, 2007 kl. 17:10 #148600simo
DeltagareStort Grattis Jeppe, grymt kul! 🙂
/U
23 september, 2007 kl. 17:18 #148646Desen
DeltagareEn mycket trött men väldigt lycklig Desen är hemma igen.
Helgen har varit helt kanonbra.
Detta året kändes det väl lite säkrare att åka till emmaboda mot förra året då jag haft bilen i 10 dagar och inte kände en enda av er galningar. 😉Att det vart lite vått på lördagsmorgonen var bara skoj, tog först ett varv med gatdäcken i regnet och testade sedan ett varv med slicksen ipå våt bana. Det gick ju sådär bra, 2 snurrningar varav en slutade i gräset. :+ :+
Men när det väl torkat upp så sjönk tiderna för alla. (Förutom för klasa för var förkyld)
I förmiddags var det rejält dimmigt, lite obehagligt i det snabba partiet för man såg inte de första konerna förrän man var förbi.
Men dimman lättade och så även bromsfoten och då satt tiden 131.10 :+ :+
Jag vet att det ska gå att klippa en sekund till på det med en ”orginal” Impreza, men jag e ändå nöjd som f*n.Bra däck och Blocks avlagda fjäderben hjälpte nog till lite.
Men vad hade träffen varit utan alla galna människor, ni e helt underbara 😉 😉
Nu ska jag sätta mig och försöka smälta intrycken en stund.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!23 september, 2007 kl. 17:28 #148616minid
DeltagareJa vad ska man säga… 😀
Körde 1.30.13 och det var första gången jag körde SS. Kul var det iaf..
Härlig helg med massor av fart… (Förutom när man eldar däcken lite.. 😉 ) Hoppas nu att det kommer filmer på forumet när jag och jonni eldar däck.. 😀
Tack så mycket allihopa som var på plats och tack till SSI för möjligheten.
23 september, 2007 kl. 18:04 #148653Klasagasa
DeltagareNu har samtliga ramlat under 1.40 sträcket (utom klasagasa som är förkyld 🙂 )
Jodu, och en sån förkylning sen då! Ja dra på trissor…
//Klasa*host*gasa
23 september, 2007 kl. 18:14 #148637Chewie
DeltagareJa då var man hemma! Att en dusch kan va så go!
Riktigt roligt allihopa och en stor eloge till Magnus ”Just Try” Som med sin helt orginalbil klippte till med en 1.32.50 tid till slut. Han behövde bara en morot 😀 😀 som lockade.Själv satte jag 1.33.59 som bäst med en traig låda troligtvis 🙁 🙁
Kan inte växla till fyran från trean med varv. Fast får varvet gå ner så går det. Femman till fyran går bra. Så jag tog Halmstad vägen hem till Götet. Enklast så kändes det som! Så då var det dags för ännu en utgift på några tusen x(Tack alla ni som var kvar och hjälpte till att plocka undan och tack till vår lilla städerska som körde som en galning och tog hand om toaletten!
Tack Maria för sponsringen av priserna till vissa utvalda.
Sen höll jag på att glömma. Vi hade ett gästspel av en engelsman med en STI WR1 i den nog läckraste färgen. Blå eler grön. Jag och Surbarbro hade en diskution där! Han fick åka med några svängar med olika personer och vid 14:30 tiden kom han och lånade hjälmen. Andra rundan satte han en 1:37 något tid! Bra jobbat!
Listtider kommer att ordnas under morgondagen för er som inte kom ihåg vad ni körde på som bäst!
Over and out, time to get to bed!!!!
23 september, 2007 kl. 18:25 #148617minid
DeltagareVi hade ett gästspel av en engelsman med en STI WR1 i den nog läckraste färgen. Blå eler grön.
Isblå heter den färgen.. 😉
23 september, 2007 kl. 18:47 #148642MariaimprezaGT
Deltagarejävlar!! detta var kul!!! fick åka lite olika imprezor!! fort som långsamt.. men jag är lika nöjd i alla hastigheter.. nästan…. ;D
Ses troligtvis den 6-7 oktober:D
Maria
Audi is teh ####!!
23 september, 2007 kl. 18:49 #148618minid
Deltagarejävlar!! detta var kul!!! fick åka lite olika imprezor!! fort som långsamt.. men jag är lika nöjd i alla hastigheter.. nästan…. ;DSes troligtvis den 6-7 oktober:DMariaAudi is teh ####!!
Men du åkte inte med någon som gjorde donuts iaf.. 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.