› SSC › Allmänt snack › Träffar › Under tiden/eftersnack superstage 22-23/9
- Detta ämne har 77 svar, 5,339 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 11 månader sedan av
Tessan.
-
FörfattareInlägg
-
23 september, 2007 kl. 18:59 #148607
Manu_Sti
DeltagareVi hade ett gästspel av en engelsman med en STI WR1 i den nog läckraste färgen.
Ja 😛 en av dem 500 som finns i världen, nr 095, nu har vi en i Sverige…
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=ssi659&id=WR1_95
Tack för helgen, det var kul o träffas, bättre o bocka i september än i sommar, mycket bättre väder ju…
23 september, 2007 kl. 19:00 #148657Just try
DeltagareJa då var man hemma! Att en dusch kan va så go!Riktigt roligt allihopa och en stor eloge till Magnus ”Just Try” Som med sin helt orginalbil klippte till med en 1.32.50 tid till slut. Han behövde bara en morot 😀 😀 som lockade.Själv satte jag 1.33.59 som bäst med en traig låda troligtvis 🙁 🙁 Kan inte växla till fyran från trean med varv. Fast får varvet gå ner så går det. Femman till fyran går bra. Så jag tog Halmstad vägen hem till Götet. Enklast så kändes det som! Så då var det dags för ännu en utgift på några tusen x(Tack alla ni som var kvar och hjälpte till att plocka undan och tack till vår lilla städerska som körde som en galning och tog hand om toaletten!Tack Maria för sponsringen av priserna till vissa utvalda.Sen höll jag på att glömma. Vi hade ett gästspel av en engelsman med en STI WR1 i den nog läckraste färgen. Blå eler grön. Jag och Surbarbro hade en diskution där! Han fick åka med några svängar med olika personer och vid 14:30 tiden kom han och lånade hjälmen. Andra rundan satte han en 1:37 något tid! Bra jobbat!Listtider kommer att ordnas under morgondagen för er som inte kom ihåg vad ni körde på som bäst!Over and out, time to get to bed!!!!
Tackar för elogen! Har haft en kanon helg, med mycket körning, roliga och trevliga mäniskor som tipsat om allt möjligt! Är själv riktigt nöjd med tiden inte illa för en orginal gt med gatdäck samt med en kille ( läs jag ) bakom ratten som spakat impreza i ca en månad!! Tack igen för en grym helg alla ni som var där!!
23 september, 2007 kl. 19:11 #148587Palm
DeltagareHar haft skoj och lärt mig känna igen några av ”forumnamnen” IRL nu så att säga, är bevisligen ingen fantom på köra men skoj som fan var det.
Får tacka Yonaz med för ”utbilningsrundan” som inspirerade till kapning av lördagstiderna med 5,5 sekunder 😀
23 september, 2007 kl. 19:20 #148619minid
DeltagareHar haft skoj och lärt mig känna igen några av ”forumnamnen” IRL nu så att säga, är bevisligen ingen fantom på köra men skoj som fan var det.Får tacka Yonaz med för ”utbilningsrundan” som inspirerade till kapning av lördagstiderna med 5,5 sekunder 😀
Man ska inte kapa för mycket heller.. 🙂 Måste finnas mer o ta av till nästa gång det är SS 😉
Ne skämt o sido, så länge man går neråt iaf är det bra..
23 september, 2007 kl. 19:47 #148650kamikaze
DeltagareJaha då va man hemma igen efter en av dem roligaste helgerna i livet, en eloge till alla som har varit med och gjort den till va den blev.
Tyckte jag körde bra på lördagen men det visade sig att jag inte alls gjorde då jag sänkte tiden rejält på söndagen, det kan ha och göra med att förkylningen lättade under lördagsnatten.
Det som grämer mig mest är att brorsan åkte 3 hundradelar snabbare men det får väl tas igen vid nästa körning alt äta upp mig till hans matchvikt.
Till nästa år ska vi plugga in fler låtar på till kvällsunderhållningen.Tobias – som är ganska trött nu
23 september, 2007 kl. 19:50 #148648challe
DeltagareJa va ska man säga…. skulle vilja tacka alla som varit med och fixat med denna träffen, har inte haft en tråkig stund sen i fredags em.
Är ganska nöjd med tiden 1.34.59, men framförallt så slog jag ju broder med hela 3 hundradelar 😮 😮 😮
Fler reflektioner kommer när man inte är så mosig i skallen…
edit: nu va han jävlarimig snabbare
23 september, 2007 kl. 21:45 #148602jeppe
DeltagareNyss hemkommen efter en kanonhelg, superväder super folk med supertider
mycket roligt att alla kör så bra, och alla förbättrar sig ständigtTack till alla grattis, känner mig nöjd att det till slut gick att sätta en bättre tid trots att det kändes lite motigt ett tag under Söndagen
men samtidigt vet jag att det går att plocka mer tid och det känns ju även roligare 🙂 😀roligt att vi även får lite tjejer som kommer fajtas i framtiden
nu var det bara 2 st denna gång men min jänta fick blodad tand, och sen
kommer Mariaimprezagt och kanelbullbruden säkert innom kortEN SUPERKLUBB SOM ALLTID HAR SUPERROLIGT :7 😀 :7
24 september, 2007 kl. 08:48 #148659Norskan
DeltagareJaja, nu har jag ju oxo fått mig ett nick här inne…
Känns ju berättigat nu som jag faktisk har KÖRT på en bana;-)
Å jääääääävlar va roligt det va(ursäkta orden)!!!! Nu kommer jag aldrig bli den samma mer!Jag hadde verkligen superroligt i helgen, så mycke trevligt folk!
(Är ju inte alltid lika kul att va helt ny i en så solid gäng som ni är, men jaggu satt jag inte o sjöng norska låtar på lördagskvällen…! Det var ju inga problem:D )Gitargutta nu måste ni komme ihåg POSTGIROBYGGET da}(
/Marlene (oxo kännt som Jeppes bättre hälft; sitat Göran):-)
24 september, 2007 kl. 09:05 #148585syke
BlockeradJaja, nu har jag ju oxo fått mig ett nick här inne… Känns ju berättigat nu som jag faktisk har KÖRT på en bana;-) Å jääääääävlar va roligt det va(ursäkta orden)!!!! Nu kommer jag aldrig bli den samma mer!Jag hadde verkligen superroligt i helgen, så mycke trevligt folk!(Är ju inte alltid lika kul att va helt ny i en så solid gäng som ni är, men jaggu satt jag inte o sjöng norska låtar på lördagskvällen…! Det var ju inga problem:D )Gitargutta nu måste ni komme ihåg POSTGIROBYGGET da}( /Marlene (oxo kännt som Jeppes bättre hälft; sitat Göran):-)
Lille trine som aldrig får kline eller nått? 🙂
Kul med fler tjejer som kör!
24 september, 2007 kl. 10:35 #148634SPiKE
DeltagareFasen så skojig helg!
Goda vänner, god mat och god öl är bra meducin för själen (och förkylningar 😉 )
Har starka funderingar på att åka ner i okt oxå 🙂Ps några av dom första inläggen från mig i denna tråd är skrivet på mobiltelefon av Yonas och han saknar ett enzym i hjärnan som gör att han inte förstår sig på Nokia telefoner. Fråga honom gärna om det :+
24 september, 2007 kl. 10:55 #148636Blackwidow
DeltagareGrymt rolig helg. Måste säga att belägring hos Andersson gjorde ju inte att det blev tråkigt på kvällarna iaf…. hahaha Vilken lirare 😉
Grymt nöjd med min tid på 1.30.10 med orginal bil, förutom lite masserad motor men det hjälper ju inte när det kränger.
Ser fram mot nästa ÅR REDAN 🙂
MVH Symaskinen 🙂
24 september, 2007 kl. 11:05 #148604Yonaz
DeltagareHar haft skoj och lärt mig känna igen några av ”forumnamnen” IRL nu så att säga, är bevisligen ingen fantom på köra men skoj som fan var det.Får tacka Yonaz med för ”utbilningsrundan” som inspirerade till kapning av lördagstiderna med 5,5 sekunder 😀
🙂 – Nöjet var på min sida!
SPiKE: Va f-n? Klart grabben ska han en cykel han fick en pump i fjol :+
24 september, 2007 kl. 11:06 #148628specialized
DeltagareGött att ni hade det sköj därnere, ( som om man skulle trott ngt annat 😉 ) GRYMMA tider dessutom.
Verkar som vi har en ny SSI-SS-SNABBAST 🙂 Grattis !
Jag fyllde visst år och det blev sång och fylleprat med inslag av militära termer om jag inte minns fel 😀
Själv är jag fortfarande kokarlös och väntar ivrigt 🙂
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉24 september, 2007 kl. 11:06 #148638Chewie
Deltagareja, då fanns det en liten lista. Då inga olyckor skedde så kan vi lägga upp detta.
24 september, 2007 kl. 11:51 #148658Just try
DeltagareJag tycker att du ska lägga upp tiderna för andra förare i andras bilar också hehe;-) Nä nu ska jag vara snäll!! Jag är redan sugen på ss nästa år!! Då kommer jag med en uppdaterad bil. Lovar redan nu att det ska jagas tider!! Får se vad pengarna räcker till!!! Kör vi ss både på våren och hösten?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.