SSC Allmänt snack Träffar Under tiden/Live/Eftersnack Superstage 24/9 -05

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 121 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

För då hade jag juh inte fått åka. 😛
      Var en kul erfarenhet..

Man måste juh ligga på för att hamna på listan såg mörkt ut ett tag men sen såå låg man där efter ett tag ändåå..

HOppas verkligen man får köra nästa gång.
      Dåå ska det sitta R-Däck på bilen med 😛

Strat
      Deltagare

Det var ju tråkigt att du missade detta. Men om det var så intressant hade du ju kunnat hålla koll på tråden, som alla andra. Det är så det funkar.

Sen kunde ju nån ha ringt dig, men jag tror inte att nån hade det i minnet då det vart en hyfsat lång tråd.

Niklas
        Deltagare

Jag skrev TVÅ inlägg i tråden ang detta evenemang utan att få någon som hellst respons i från ansvariga till denna trevliga duell, varken per PM eller email vilket garanterat kändes som att inget intresse fanns i från SSI’s sida!!

Du skrev två inlägg, 20-30 andra medlemmar gjorde samma sak – skulle Jerry eller Ulrik ringa/maila/pma runt till alla för att verifiera om de verkligen ville eller inte? Tyckte det funkade väldigt bra med listan där man skrev upp sig om man ville köra.

Slutligen det ju inte ett SSI evenemang utan det var BILSPORT som höll i det. Ingen på SSI var ansvarig för evenemanget. Men jag antar att du menar kontaktperson på SSI när du skriver ”ansvariga”.

PS: När du är på ICA, börjar du ropa ut till de anställda att du vill köpa en falukorv och väntar sedan på svar om de tycker det är en bra idé? 🙂

Niklas
          Deltagare

Men lärdomen av detta är att man tydligen måste ”spamma” en tråd med mängder av inlägg för att någon skall reagera vilket inte faller mig i smaken varför jag hellre avstår att visa intresse!!

Men varför måste någon reagera och visa intresse över att du skall köra? Jag såg ingen reagerade över att tex Dan från Halmstad skulle köra eller Markus från Stockholm. De skrev upp sig i listan ändå. Vi hade inte haft många nere på banan om kravet från alla var att de skulle få ett tack, en bukett rosor och en ask choklad för att de ville ställa upp och köra.

SecretAgentMan
            Deltagare

Jösses…det var väl rätt tydligt att det var bara att lägga till sitt namn i listan så var saken biff?

Som Niklas skriver så var det ett arrangemang i BS regi, jag har haft kontakt med dem tidigare, och hade det även denna gången med, just för att BS inte skall behöva jaga enskilda individer.

…jag trodde det var vuxet folk vi hade att göra med här?

/J

Yonaz
              Deltagare

Jag sitter med en CD-R skiva 58mb klipp från SS, mestadels EVO´s men Lite på min kokare, KN och Tommy.

–>SAKNAR SERVER!

Hur gör vi nurå? 🙂

Lefty
                Deltagare

Adda mig på icq/msn jag löser det 😀

23320363
                  dtracks@hotmail.com

Yonaz
                  Deltagare

Adda mig på icq/msn jag löser det 😀 23320363dtracks@hotmail.com

ICQ – skrotades när jag fyllde moppe.
                    MSN – hatar jag mer än pest, svält och krig.

Tyvärr får vi försöka med något annat..

/J

Lefty
                    Deltagare

Antar att du sitter på lunarstorm då 😀 😀 Men de har jag tyvärr inte 🙁

Släng upp en FTP så tankar jag hem det eller så kickar du igång ICQ(det är faktiskt bra att kommunicera med).

abd
                      Deltagare

Får ni upp filmen? 🙂

Janne248
                        Deltagare

Jag sitter med en CD-R skiva 58mb klipp från SS, mestadels EVO´s men Lite på min kokare, KN och Tommy. –>SAKNAR SERVER!Hur gör vi nurå? 🙂

Du kan väl FTP’a upp det till WANDERERS FTP

Eller så kan du FTPa det till min FTP. PM’a för info.

simo
                          Deltagare

Hur går det med filmen Yonaz?
                            E lelle dåligt tempo på kursen ja sitter på, vill ha ngt vettigt att göra…typ kolla på SS-film

/U

abd
                            Deltagare

Yoooooonaaaz??

Lefty
                              Deltagare

FILMTAJM!!!

http://www.raceplats.se/public/SS_duell/film/

Filmer i hög kvalitet som är filmat inuti ett antal bilar som körde SS.

Dessvärre har kamera fått frispel på två av filmerna o bestämt sig för att stänga av 🙁 Men bättre än inget 😉

Sprid ICKE länken! Då åker den ner… räcker nog med den bandbredd som kommar att slitas just.nu.

Hoppas de smakar!

FeA
                                Deltagare

Härligt Lefty – perfekt söndagssysselsättning! 🙂 :7

/FeA

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 121 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.