SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/EftersnaCC – Östgötarallyt

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
  • Författare
    Nikke McRae
    Deltagare

Fanns de inte fler bilder? :).. kommer ihåg att de fanns några fler med kamera.http://www.hallonsaft.nu/ostgotarallyt/

Tackar för en kul uppstartsträff! Va riktigt gott på båda sträckorna. Bildsortering pågår … blir troligen klart om nån dag 🙂

Grymt snygga bilder!
      Är det ok ifall jag lägger med första bilden i filmen?
      Håller på och klipper ihop det sista. Innan helgen slut kommer filmerna finnas uppe.

555_STI
      Deltagare

Hej!

No problem :).. det kan ni gära 🙂

du får använda hur mycket du vill.

Lycka till med filmen!

Ser fram emot det.

Fanns de inte fler bilder? :).. kommer ihåg att de fanns några fler med kamera.http://www.hallonsaft.nu/ostgotarallyt/

Tackar för en kul uppstartsträff! Va riktigt gott på båda sträckorna. Bildsortering pågår … blir troligen klart om nån dag 🙂

Grymt snygga bilder!Är det ok ifall jag lägger med första bilden i filmen?Håller på och klipper ihop det sista. Innan helgen slut kommer filmerna finnas uppe.

Nikke McRae
        Deltagare

Mina filmer finns nu ute:

4 filmer, totalt 24 minuter. En dedikerad regionsträffsfilm.

http://www.imprezive.com/rallyaction/index_swe.html

Klicka dig in på Video, Rally SM och där hittar du östgötarallyt.
          (För intresserade finns även nu Wales från förra året och tidigare år av Svenska rallyt, dock ej 2006, är inte färdig än)

:7

Yonaz
          Deltagare

[font color=”#7″ size=”12″]Ny regionsansvarig!

Henrik a.k.a SPIKE! 🙂

Henrik planerar redan isträffar och pubkvällar :9

/J

Snowman
            Deltagare

[font color=”#7″ size=”12″]Ny regionsansvarig! Henrik a.k.a SPIKE! 🙂 Henrik planerar redan isträffar och pubkvällar :9 /J

A dä ää ju kainon dö!!
              Jag tvivlar inte en sekund på att Spike har vad som krävs!! 😀 :+ 😛

Vi får tacka dig för din tid som ansvarig! 🙂

Förresten Yonas, har du dumpen kvar?

/Markus – Längtar till lite isåka på hövern eller annan lämplig plats! O för att inte tala om pubkvällarna :9 }(

SPiKE
              Deltagare

Japp då är man tillträdande regionsansvarig Öst. 🙂
                För er som klurar på vad jag är för tjomme så har Yonas en kalasfin :* bild på mig i galleriet från Östgötarallyt. 😀 (korv ÄR gott)
                Det finns funderingar på en (eller flera) isträffar om det blir tillräckligt med is,
                Jag har även spånat på om vi skulle träffas över ett par kalla och snacka skit (eller våra älskade bilar) ngn kväll, kom gärna med förslag på var/när/hur så ska vi nog få fram en lämplig dag.
                Ska bli kul att träffa er pöjkar (och flickor?)

Yonaz
                Deltagare

Härligt Henrik!

/J – hoppas på riktigt vinter

555_STI
                  Deltagare

hehe :).. det var roligt.. bra att ha fler träff och en mat interesserad regionsansvarig 🙂

Ska nån med till Sviestad på Söndag?

Japp då är man tillträdande regionsansvarig Öst. :-)För er som klurar på vad jag är för tjomme så har Yonas en kalasfin :* bild på mig i galleriet från Östgötarallyt. 😀 (korv ÄR gott)Det finns funderingar på en (eller flera) isträffar om det blir tillräckligt med is,Jag har även spånat på om vi skulle träffas över ett par kalla och snacka skit (eller våra älskade bilar) ngn kväll, kom gärna med förslag på var/när/hur så ska vi nog få fram en lämplig dag.Ska bli kul att träffa er pöjkar (och flickor?)

Yonaz
                    Deltagare

Jag tittar nog förbi på söndag, men kommer bara dricka kaffe och äta korv :+

Blocken
                      Deltagare

Japp då är man tillträdande regionsansvarig Öst. :-)För er som klurar på vad jag är för tjomme så har Yonas en kalasfin :* bild på mig i galleriet från Östgötarallyt. 😀 (korv ÄR gott)Det finns funderingar på en (eller flera) isträffar om det blir tillräckligt med is,Jag har även spånat på om vi skulle träffas över ett par kalla och snacka skit (eller våra älskade bilar) ngn kväll, kom gärna med förslag på var/när/hur så ska vi nog få fram en lämplig dag.Ska bli kul att träffa er pöjkar (och flickor?)

GRATTIS GRATTIS!

Ser fram emot att följa regionens utveckling 🙂

/Blocken

…………………..
                        Thai-Perr

Niklas
                        Deltagare

Trevligt! Skoj med en ny region med glada gubbar (och gummor?).

SPiKE
                          Deltagare

hehe :).. det var roligt.. bra att ha fler träff och en mat interesserad regionsansvarig :)Ska nån med till Sviestad på Söndag?

Jag kommer men kör nog inte, hade tänkt att vinna depåracet 😀

Daniel-lkpg
                            Deltagare

Jag ska till Sviestad imorn och prova på att köra för första gången. Har fått godkännande från Länsförsäkringar att försäkringen gäller eftersom det inte finns något tävlingsmoment inblandat. Gäller att passa på innan de kommer på andra tankar… Hade jag inte haft en försäkring som täcker eventuella skador hade jag aldrig kört.

Tack till Länsförsäkringar som möjliggör detta nöje 🙂

daniel83
                              Deltagare

Grattis!!

//Daniel

555_STI
                                Deltagare

Var roligt att träffa några igen snacka lite bilsnack :).. fick köra på bana för första gång och bilen klarade sig 🙂 men fick åka hem lite tidigt 🙁

Korv och kaffe blev det också 🙂

Måste ordna nån kafe och go kart nån gång under kalla vintertid?

Jag ska till Sviestad imorn och prova på att köra för första gången. Har fått godkännande från Länsförsäkringar att försäkringen gäller eftersom det inte finns något tävlingsmoment inblandat. Gäller att passa på innan de kommer på andra tankar… Hade jag inte haft en försäkring som täcker eventuella skador hade jag aldrig kört. Tack till Länsförsäkringar som möjliggör detta nöje 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.