SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack Auto Motor & Sport Levande Bilshow 2013-08-31

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Vart är alla bilder? Janne? Vet att du inte lämnade systemkameran hemma 😉

EDIT: Missade din länk till galleriet

Bilder från kameran kommer imorgon!
      Bilder från mobilen finns i galleriet!

Svullo
      Deltagare

Yep thanks for another good one guys n girls, shame about the rain but that’s life, the organiser that I drove on the parade run was extremely happy with the club and its organisation he said we were the best organised there d—0.o—b

Nice!

Janne248
        Deltagare

Tack allihopa för en bra dag trotts regnet
          Detta var min första Subaru träff och jag kände mig välkommen in i SSC

Tack! SSC för ett trevligt bemötande & en trevlig blöt dag.

Tack till Larsa, Janne, ”surbarbo” och några till jag glömt namnet på. Fantastikt jobb ni gjort. Jättekul även om det var lite fuktigt på slutet. Trevligt folk i vårt team och fina bilar.

Tack för en riktigt trevlig träff – det gör vi om framöver.

Kul ni kom som är nya! Vi i SSC är kända för bra gemenskap, hoppas ni kände er välkomna! Pratade en del med några av er iaf! Bor ni i Sthlm trakten så hoppas jag ni kommer om två veckor och fikar så vi kan fortsätta snacka!!

Se: http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=94756

xevz

Yep thanks for another good one guys n girls, shame about the rain but that’s life, the organiser that I drove on the parade run was extremely happy with the club and its organisation he said we were the best organised there d—0.o—b

Tummarna upp för det!

Surbarbro
            Deltagare

Tack alla som kom. Det är alltid lika trevligt när vi ses.
              Jättekul att det dök upp lite ” Nya” och ”Gamla”. Jag hoppas att ni kände er välkomna och kommer igen. Oavsett regnet! ( Kan vi inte påverka)
              Nu kan vi bara se fram mot de nya träffarna. Nästa som är utlyst, Fikaträff på Taxninge. Ska bli trevligt!
              Ska kolla in ett datum, då vi åter en gång tar en grillning hos mig. Fanns de som tyckte att det lät toppen. Blir det regn, så är det lite jobbigt. Men va`F-N.
              Ställer ut hinkar i backen och då får vi väl tvätta våra Änglar.
              Hur som helst, ser bara fram mot nästa träff.
              Underbart, om ni alla där ute har lite egna förslag.
              Och då menar jag i hela landet.
              Ses snart!

Janne248
              Deltagare

Ses snart!

d—0.o—b d—0.o—b d—0.o—b Tummen upp för det!

Janne248
                Deltagare

Nu är det imorgon och mitt bidrag till galleriet är uppladdat.

Ordningen på korten verkar inte vara 100% i tidsordning (men nästan) så ni får ha överseende med det.

Några previews…..

Janne248
                  Deltagare

Man hinner mycket på natten 😉

En liten ”stop-motion-film” är uppladdad till YouTube.
                    Den består av c:a 300 foton tagna med 5 sek interval under vår bilparad i regnet!

Kolla in filmen här!

BjorneJ

det såg ut att ha varit rätt bra uppslutningen satt hela dagen igår på jobbet och önska att jag istället fick vara ute i rengnet med mina subaru vänner. Men nästa gång kanse det ser bättre ut.

OzO
                      Deltagare

Var sååå nära att man bangade :eek:, men för lite sömn (tack Sthlm Open!) och tveksamma väderleksrapporter var inga giltiga ursäkter till att missa att träffa gamla som nya och visa upp världens bästa bil, sportbil eller ej! 😀

Extra tack till Taway som fixade upp tältet, saknade dock fikastolarna och arracksbollarna! 😉

Auto Motor & Sport har lite att förbättra trots ett bra arrangemang… som lite mer uppvisningar, marknadsstånd, mm. Men hamburgarna de serverade var grymt goda!

Finfina bilder Janne! 😎

Manor
                        Deltagare

Extra tack till Taway som fixade upp tältet, saknade dock fikastolarna och arracksbollarna! 😉

Sorry för det Ozo…jag hade ingen möjlighet att ansluta till detta. Tur att du fick lite hamburgare i dig åtminstone :D.

OzO
                          Deltagare

Mycket bra fakta kom fram på träffen… 😉

– ”Fett söt!”
                            – ”En glad ägare sen ny”
                            – ”Lätt smekt”

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.