› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/Eftersnack: Banträff SSC Kinnekulle Ring
- Detta ämne har 24 svar, 3,244 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 11 månader sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
5 september, 2011 kl. 17:55 #228776
challe
DeltagareJapp det blev ju en klockren träff 🙂 vilket väder vi fick
Det va väldigt kul att träffa alla igen och trots att jag inte hade nån bil att köra med så va det kul att kunna hjälpa till lite istället.5 september, 2011 kl. 18:00 #228777challe
DeltagareMin bil dog pa vag hem! Kom inte langre an mariestad! Motorn later riktigt illa…
Faan va tråkigt att höra…. hoppas det inte blir för dyrt
Ball bil iaf 🙂5 september, 2011 kl. 18:38 #228792Hammerin
DeltagareEtt stort tack till er på SSC för en väl genomförd banträff, det var mycket trevligt att snacka med er kvällen innan och på banan.
Vince och jag delade på erfarenheter om rondellen i champsylyseé m.m….. riktigt trevligt, sedan vill jag tacka han som erbjöd sig att samåka til sthlm då jag hade sprucken skiva, med riskt för stopp.
Ni verkar vara ett glatt och skönt gäng (hörde era allsång på kvällen). vi skall försöka få lite bättre uppslutning till vandrarhemmen på HPC, där har vi något att ta efter er på.
Tack/ Richard
5 september, 2011 kl. 19:16 #228785J.Nilsson
DeltagareVill bara säga tack till alla för en trevlig dag.
Synd att ens egen bil inte ville va hel så man kunde fått kört av sig lite:( , men jag fick ju åka grön ford hela dagen så det fick upp humöret:D6 september, 2011 kl. 16:31 #228789subaruclub.bana
DeltagareTjoo!
Även jag ( Magnus ) och Stefan vill rikta ett stort och tacksamt tack till alla underbara medlemmar som hjälpt till innan och under träffen! Stort tack för all hjälp. Utan er hade det aldrig gått att genomföra träffen.
Både jag och Stefan anser att träffen blev riktigt lyckad. Allt flöt på, vädret var med oss och alla verkade glada. Håller med tidigare inlägg om att det inte kan finnas många klubbar som har en så härlig stämning som vi har! En stämning och gemenskap som nu även börjar ge ringar på vattnet i dom andra klubbarna! Detta är något vi i SSC ska vara stolta över!
Även om vi tycker att träffen blev mer eller mindre perfekt så finns det detaljer som vi ( Jag och Stefan ) kan göra bättre. Har ni några idéer på saker som vi kan göra bättre, så tveka inte. Skicka ett pm till oss med era åsikter.
Mvh Magnus och Stefan
6 september, 2011 kl. 17:54 #228791root
DeltagareStort mega tack själv för hjälp av transport till och från Karlstad för matrial till träffen.
Inga problem. Var ju inga större grejjer så det fick ju plats till å med i en Ford… 😉
Oj va bra Ulf att du hamnade här…då får jag tillfälle att tacka dig för åkturen in din fina RS (hummmm nej nej jag menar din skit Fård ;):D). Bra gick den iaf :).
Nöjet var helt på min sida. Jag menar jag var ju den som fick gasa. 😀
/ulf
6 september, 2011 kl. 20:52 #228784Nemesis_se
DeltagareTack för en kanonträff, underbart sätt att avsluta säsongen på 🙂
6 september, 2011 kl. 21:03 #228774mikke
DeltagareTackar också för en trevlig träff! Det är bara att rekommendera er som inte har bil på grund av någon anledning, kom dit ändå, man har minst lika trevligt utan bil 🙂
8 september, 2011 kl. 18:54 #228771Janne248
DeltagareDå var lite mer bilder uppe i SSC galleriet!
Bilder från Lördag!
8 september, 2011 kl. 19:11 #228772Janne248
Deltagare -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.