SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack: Barkarby 28/4**

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Zlasher
    Deltagare

Fan att man missad
      e det där! Min bil var iaf där, någon som såg den kanske? Halva bilen blå och halva bilen med vit film samt en massa lacksläpp här och var 🙂

Japp såg din bil dår du stod parkerad. snackade till och med dig om just lacksläppet.
      jobbigt grund arbete. men lite lack på glasfiber delarna så ser den som ny ut:-P

Zlasher
      Deltagare

Tycker det var dåligt med nyare modeller. kände mig ensam med enda 08an. vart var alla andra? såg iofs någon blå på området.
        precis den som janne fottat. och några sti racing. Men ingen från klubben?
        Stället var ju perfa med ”vår” egna utfart över gräset:-P

Erok
        Deltagare

Japp såg din bil dår du stod parkerad. snackade till och med dig om just lacksläppet.
          jobbigt grund arbete. men lite lack på glasfiber delarna så ser den som ny ut:-P

Hehe det var inte mig du pratade med, de var min polare som drog dit bilen då jag befann mig på sjön 🙂 men kul att den sågs iaf! 😀

Zlasher
          Deltagare

Hehe det var inte mig du pratade med, de var min polare som drog dit bilen då jag befann mig på sjön 🙂 men kul att den sågs iaf! 😀

Hahah jaahaa:D han verkade iaf veta rätt mkt om bilen=)

Markus
            Deltagare

Jag saknade deltagare med Legacy, Forrester, STi Racing, Brat och alla andra modeller men 30 Imprezor och en Baja är inte fy skam 🙂

Henrik_sti
              Deltagare

Riktigt trevlig förträff med mkt fina bilar samt trevliga typer:)

Speedstr
                Deltagare

Jag såg inte en enda STI racing förutom min 🙁 så jag åkte iväg och gömde mig.

Zlasher
                  Deltagare

Jag såg inte en enda STI racing förutom min 🙁 så jag åkte iväg och gömde mig.

Haha jag kände lite samma sak, var bara jag som hade 08 hatchback.
                    Hade gärna jämnfört vad som är nytt i sti Racing från min sti hatchback:D

Speedstr
                    Deltagare

Haha jag kände lite samma sak, var bara jag som hade 08 hatchback.
                      Hade gärna jämnfört vad som är nytt i sti Racing från min sti hatchback:D

Kom till träffen i haninge imorgon så kan vi kolla 🙂 Jag tar med mig kamera och min GoPRO.

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.