› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/eftersnack ELMIA 2007
- Detta ämne har 72 svar, 4,436 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 7 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
8 april, 2007 kl. 06:45 #146628
simo
DeltagareVerkar som vissa hade roligare än andra…http://www.zaselje.se/Evenemang-folder/natt-elmia.html
/U
8 april, 2007 kl. 06:48 #146669MariaimprezaGT
DeltagareFRUKOST!!
Maria
Audi is teh ####!!
8 april, 2007 kl. 07:13 #146676555_STI
DeltagareHejsan hoppsan!Fick ett ”ja må han leva” samtal för ca 30minuter sen.Riktigt trevligt.//Daniel
Hehe.. jag fick samma och fattade ingenting.. jag trodde de hade fel person eller datum :)Jag måste var bara en dum Engelskman 🙂
Eller så var det whiskyn 😉
Tackar och grattis till alla andra SSIare 😀
8 april, 2007 kl. 07:44 #146660Chewie
DeltagareJa, den gamla hederliga ja må han leva fixades ju igår kväll, synd det inte var ett videosamtal, då hade ni fått se ett och annat 😉 😉 😉
8 april, 2007 kl. 07:45 #146649X3000
DeltagareVerkar som vissa hade roligare än andra…http://www.zaselje.se/Evenemang-folder/natt-elmia.html/U
Japp d va najs.. Jag va där 😉 Dock inte jag som låg ”lite trött” i slänten 😀
8 april, 2007 kl. 08:00 #146663Patrik K
DeltagareFan va härligt o höra att ni har det bra där nere :7
… för inte hade det varit roligt att få höra att det var tråkigt och att man ingenting missat! Saknar er allihopa, hade gärna kollat bilar, brudar, svingat ett gäng groggar i gott sällskap och njutit av gott sällskap. Men det går ju fler tåg 😉
Ha en god avslutning på mässan och påskhelgen!
// Patrik K
8 april, 2007 kl. 09:17 #146629Kvarnis
DeltagareJa jävälar 😀
titta i bloggen gör så att det värker i levern den kommer fortfarande i håg dom där dagarna för nått år sedan 😉 😀
Och traditionen verkar vara stark :+
8 april, 2007 kl. 10:17 #146632Grusdraparn
DeltagareDet va som fasen att ni kom ihåg att jag fyllde år igår kväll 😀 😀 😀
/Slakson tackar för påringningen och ser fram emot Storträffen :7
8 april, 2007 kl. 17:29 #146677555_STI
DeltagareDet va som fasen att ni kom ihåg att jag fyllde år igår kväll 😀 😀 :D/Slakson tackar för påringningen och ser fram emot Storträffen :7
Det var schysst att träffa några bilinteresserade idag 😀
Fast det var SSI som var bäst i show som vanligt.. man känner sig alltid hem där.. vi var kanske lite för tidigt för att träffa Spike och Snowman (ca 14:30 😉 ) Men som vanligt var alla SSIare supertrevliga, tack Jonas för guided touren av Impreza Spec C kombi.. den var en riktig schysst bil!
Vi var ut och nästan slog till att var med i rally bilen men vi får ta det nån annan gång.. köpte dock lite Subaru bebiskläder så att vi ser vad han/hon kommer göra i framtiden 😀
8 april, 2007 kl. 19:43 #146639Yonaz
DeltagareSSI vill tacka Maria och Autoexperten för all hjälp inför och under mässan. TACK!
Bloggen lever än: http://elmia07.blogg.se/
8 april, 2007 kl. 20:04 #146645pannan
DeltagareFaen vad ballt 🙂 322 hkr på hjulen är väl ett förbannat bra resultat? 🙂
SMR know their #### om man säger så 🙂 synd att man sålde den ;(
8 april, 2007 kl. 20:51 #146658Staffe
DeltagareJa villken tur att man körde dit idag så att man kunde se på när Surbarbrons (Pannans gammla) bil skulle bänkas…riktigt spännande, och med BRA resultat blev det också!! GRATTIS till 322hk på driven 😉
STI Kombin är en riktig sleeper }( 😮
Storms postbil gick inte av för hackor häller :+
och lite sockerknapps prat blev det ju så klart me` 😀Håll fanan högt imorgon me`…..akta er för hissarna!!!
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-029 april, 2007 kl. 09:57 #146630Storm
DeltagareDag fyra…
9 april, 2007 kl. 10:25 #146656SPiKE
DeltagareSådär nu börjar klaustrofobin släppa…hissjä*el…men förbaskat kul hade vi, att ett par timmar kan gå så fort 🙂 Det var en regäl näve blåbär som partade på rum 637. Kebab haket på hörnet ökade sin omsättning på läsk med 3000% enligt hörsägen, typiskt att virket ska vara så dyrt. Killen som äger stället fick skräck i blicken när Yonas öppnade dörren, han hade inte glömt kareokeshowen PÅ serveringsdisken som framfördes av två något upphottade Ssi:are förra året!
På tal om Yonas, hans uppfattning om tid och avstånd skulle få vilken logistiker som helst att fundera på avlivning.
-”Det tar max 25 minuter att spatsera/krypgå i lugnt tempo från hotellet till mässan” tack och godnatt säger jag.
Med senap i röven, medvind 25m/s och solen iryggen så kanske det går på under 55 minuter!För övrigt: Stor eloge till Yonas som roddat med både mässa och 3 äckliga flatliner.
Elmia-08 KLAR
/H -”Jag är så jewla laddad”
9 april, 2007 kl. 17:01 #146670MariaimprezaGT
Deltagarehahhahahahha!
Jag har trivts förjävla bra i ert sällskap! längtar redan tills nästa år eller iaf till storträffen!!
Jag har garvat mestadel hela tiden!
en jävligt skön kommentar… en represetant för det kvinnliga könet smeker en representant från det manliga könet på magen å spontansäger ”här är det bara att gunga med märker jag” *skrattar än*
Även telefonsamtalet lördag förmiddag där spike ringer yonas å utbrister ”jag är sååå jeeeffllaaaaa LADDADDDDDD!!!” kommer bli en klassiker!
Å återigen.. till alla er som fyllde år.. grattis i efterskott!!
Maria
Audi is teh ####!!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.