SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack Emmaboda 1 Okt 2011

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    Just try
    Deltagare

Äntligen hemma!

Vill först och främst tacka alla för en kanon dag/helg.
      Stort tack till alla som kom och körde eller bara kom för att hjälpa till!
      Utan hjälp från er hade Jag och Stefan inte lyckat få till träffen.

Nu sitter jag i soffan och försöker ta in alla helgens intryck.
      Det första som jag kommer att tänka på är vilken härlig gemenskap vi har i SSC.
      Det andra är hur snabba vi är i SSC. Sitter med tids listorna i handen och bara ler. Passar även på att tacka Andresson för en härlig middag och fin fin frukost. Även söndagens pangande var kanon kul.

Tack för alla gratulationer till det nya klubb rekordet! Är kanon nöjd med tiden! Kan det varit en ford kille som som fick det att gå så fort??

Återigen stort tack!

Mvh Magnus

Subarumicke
      Deltagare

Med Gullabo bakom ratten ja.. 😉

juup och när någon kört fortare en det är det ett rekord

THATS IT 🙂

GT99
        Deltagare

juup och när någon kört fortare en det är det ett rekord

THATS IT 🙂

Impreza rekord har Gullabo det håller jag med om men säger man klubbrekord så tycker jag ägaren ska ratta bilen.

Subarumicke
          Deltagare

Tanken är att jag själv ska ratta bilen i SS,men det lär nog bli tidigast nästa år, bilen funkar inte 🙁

Grattis Magnus till en bra tid i klubbrekords listan då!!! 😉

Vince
            Keymaster

Är / var Gullabo medlem i SSC / SSI?
              Om inte så har Magnus klubbrekord…..det är väl inte bara bilen som räknas?(vet inget om sånt med rekord så ni får ursäkta min okunskap).
              Tanken måste väl vara att en klubbmedlem med sin bil sätter bästa tid för att det ska kallas klubbrekord !!??

dj_pelle
              Deltagare

Tack alla för en kanon lördag! Och GRATTIS Magnus , du är snabbast!! (förbannatjävlasnabb) 🙂

Men…. Oscar90 DU e FAN KUNG!! Kan inte sluta le när jag kollar på filmen…

Surbarbro
                Deltagare

Tack alla för en underbar träff.
                  Ska ringa Rikard nu så han får fixa mitt ljud.
                  Då kanske jag kan få ladda lite.

Grattis Magnus. Du är KUNG!

Tack ni alla som gjort den här helgen. Har haft kanonkul.

Andersson, du är bäst. Fantastiskt kött och allt det andra.
                  Synd att vi måste åka hem. Hade ju laddat för att skjuta.

Brorsan hälsar och tackar. Tyckte att vi hade kul. Han skulle kolla på
                  lite Imprezor. Får väl prata med damen hemma.

Andersson
                  Deltagare

Tack ALLA för en underbar långhelg med er.
                    Ni är väldigt trevliga trots att inte alla som är med kör Subaru 😉
                    Somnade ovaggad igår kväll efter ett glas rödvin med grannen.

Hoppas ni va nöjda med Ölandstrippen, hade inte räknat med att vi skulle sitta där klockan ett på natten och dricka öl o äta grillbuffe direkt men vi fick ju sova 2 timmar iaf.

Lördagen va kanon med optimalt väder för att sätta snabba tider STORT grattis Magnus!
                    Tack till alla som hjälpte till vid grillen och dukningen på kvällen.

Även söndagen bjöd på fint väder efter frukosten då ni lyckades skjuta upp 450 skott men inte förstöra riktigt lika många duvor 😉
                    Många av er va riktigt duktiga såg jag så kanske kan vi åka till en skjutbana någon gång och ta en riktig turnering en helg nästa år.

Vince
                    Keymaster

Glömde en viktig sak och det var att tacka Carl och Tobias som har varit med och fixat o donat på nästan alla träffar i år trots att de inte kunde köra själva.
                      En stor eloge till er tycker jag 🙂

roadtip85
                      Keymaster

Tack alla för en grymt trevlig helg!
                        Bra ihopstyrt av Magnus och Stefan på banan och riktigt god mat av Andersson!
                        Riktigt bra kört av Magnus med 3 (?) st 1.24 tider med passagerare!

Nu blir det till att leta el-fel för att se varför bilen inte alltid vill starta, man orkar ju inte göra samma rutin varje gång:
                        1. Larma av
                        2. Pröva starta
                        3. Larma på och av
                        4. Öppna huven
                        5. Dra ut säkring till larm
                        6. Pröva starta
                        7. I med säkring igen
                        8. Stäng huven
                        9. Larma på och av igen
                        10. Starta bilen! 😀

challe
                        Deltagare

Faan va kul vi har ihop i klubben, helgen va hur kul som helst trost att jag inte fick/behövde 😉 köra en enda meter.
                          Andersson du är kung på att grilla

Andersson
                          Deltagare

Faan va kul vi har ihop i klubben, helgen va hur kul som helst trost att jag inte fick/behövde 😉 köra en enda meter.
                            Andersson du är kung på att grilla

Tack, mat gillar jag fortfarande och tycker det är kul att laga så det fixar jag gärna till er om ni vill ha den. Får försöka hitta på nåt annat nästa gång kanske en stor wokpanna får inhandlas till nästa gång 😉

Taggen
                            Deltagare

Hallå alla!

jag får tacka för en kanon helg. Missade tyvärr skyttet på söndagen.
                              Tack för lånet av dina R-däck Andersson. Va riktigt kul att få testa två omgångar på banan 🙂 Det var premiär för mig.
                              Även kul att träffa alla er andra man börjar sakta men säkert få lite ansikten på er 🙂
                              jag får tacka dig Fård Daniel för mycket skratt under helgen 🙂

Taggen

WRX STI -08

challe
                              Deltagare

…..jag får tacka dig Fård Daniel för mycket skratt under helgen 🙂

Taggen

WRX STI -08

Det är just därför han är med :D:D;);)

Daniel666
                                Deltagare

Det är just därför han är med :D:D;);)

Hmm, hur ska man tolka det här…. 🙂

Tyckte det såg riktigt bra ut Taggen och snabba på hjulbyten va vi med.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.