SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack Emmaboda 5-6 Juni

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 63 totalt)
  • Författare
    farsan
    Deltagare

Måste även jag tacka för skönsången på lördagskvällen, även morsan hälsar.
      Hon undrar om kortet på Henne o Spike blev bra?

Just try
      Deltagare

Snacka om flyt att min bästa vända som även blev min sista på r-däcken blev filmad!
        Oskar vore kanon om jag kunde få en kopia! Men det kan vi ta via pm.

Kvarnis
        Deltagare

Vart är alla bilder då, ha censurn kommit fram lr 😉 😀

OzO
          Deltagare

Efter det här så blev det inga fler bilder 😀

Subarumicke
            Deltagare

Lär väl ta ett tag att skriva in, men tror Ubbe körde 1.24.78 och jag 1.25.06

Det är bra!! eftersom Jeppe är så tyst så, var ubbe snabbast? 😉

Steewe
              Deltagare

Tackar även jag för en extremt rolig helg, måste säga att jag har lite träningsvärk i magen av allt skrattande. Tyvärr missnöjd med mina tider men jag har något att slå nästa gång det blir SS…

Vi ses om drygt en månad, då ska jag ha med mig minst två kolsyresläckare. 😉

Vince
                Keymaster

Sanslöst rolig dag, nu har jag insett att det är roligare att använda sin Impreza än att ha den på pallbockar! 😀 Nästa år då jävlar!

Försökte filma lite med min 6år gamla digitalkamera, det blev faktiskt bättre än jag trodde det skulle bli.

Onboard med Jeppe: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1287205831565

Onboard med Just try: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1287221951968

Onboard med SPiKE: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1287450117672

Fina filmer…..f*n va det går…..jag hade aldrig vågat köra så med min 😮 (en gissning hade varit > 2 minuter för min del :o)

Filmen med Spike funkar inte för mig…..har den censurerats lr? 😉

mikke
                  Deltagare

Fina filmer…..f*n va det går…..jag hade aldrig vågat köra så med min 😮 (en gissning hade varit > 2 minuter för min del :o)

Haha tro mig, du är inte den första som sagt du ska ta det lugnt och sen kommer man ut och satsar som en galning innan du är klar med första repan 😛

bobban
                    Deltagare

Kul att testa lite andra bilar också, Bobbans Forester var hur kul som helst. Lite mer mos och det finns potential att gå riktigt fort! Bra bromsar också – vart sa du att du hade köpt dom? 😉

//Ubbe – bara en aning sliten

Asg ni skulle inte tro mig att jag körde på vanliga mekonomen klossar men så är det hi hi

Jätte tack till alla för att jag får vara med i gänget det är riktigt kul med både körningen och efterfesterna som blir och tack till pedersen och spike för att ni fixar och donar som ni gör.

jeppe
                      Deltagare

Med lite reflektion på helgen så måste det vara Toe bak som gjort att bilen levt sitt eget liv
                        Camberinställningen släppte i bak 2 gånger i nederkant vilket i samma veva gav punka
                        ska också kolla upp däcket som gav punka 3 gånger
                        var ju en helt annan bil att köra denna gång, kändes som bilen var bakfull
                        Är ju så synd att det inte finns fler körningar på SS på kalendern
                        hade ju varit riktigt skoj att ställa allt till rätta och köra igen
                        det possitiva är ju att man nu vet att så mycket händer det inte trots punka på banan

Grattis Ubbe till tiden, och Micke är hack i häl
                        äntligen riktig fart på new age kokarna
                        åkte med Ubbe en sväng och det finns mer att hämta, när bilen går så snällt

Hade skoj som vanligt med tok gänget
                        nu satsar vi på minst lika skoj i Strängnäs

Janne248
                        Deltagare

Har ladda upp lite fler bilder nu… dock inte några partybilder… de är cencurerade 😮

Eller jo, en partybild… dock rätt städad sådan…

Christian S
                          Deltagare

Sanslöst rolig dag, nu har jag insett att det är roligare att använda sin Impreza än att ha den på pallbockar! 😀 Nästa år då jävlar!

Försökte filma lite med min 6år gamla digitalkamera, det blev faktiskt bättre än jag trodde det skulle bli.

Onboard med Jeppe: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1287205831565

Onboard med Just try: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1287221951968

Onboard med SPiKE: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1287450117672

går ju inte att se filmerna utan man kommer bara till en inloggningssida:(

karlzzon.
                            Deltagare

Jag måste också tacka för en underbar halv helg i Emmaboda!!
                              Vilket motagande jag fick på Lördagkvällen!!!!!!

Ang mina tider så är jag nästan nöjd men man kan inte alltid bli nöjd!!!
                              Kul att köra kokare är det iallafall.

Alexander
                              Deltagare

Sjukt kul som vanligt i Emmaboda när man får leka av sig lite på konbanan. Stort tack till alla som fixat och donat 🙂

Nästa gång tänker jag inte köra med tre år gamla halvslitna gatdäck iaf, det blir inga bra tider på det 😛
                                R-däck verkar ju vara sååå mycket roligare! 😀

Ubbe
                                Deltagare

Hittade den här bilden i min mobil… 😀

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.