SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack Emmaboda 5-6 Juni

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 63 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Hittade den här bilden i min mobil… 😀

Det där måste vara bilden på Maria… och Spiken! Gulligt! 😀

MariaimprezaGT
      Deltagare

Det där måste vara bilden på Maria… och Spiken! Gulligt! 😀

HAHAHA! mm ett mkt trevligt samtal 🙂

Just try
        Deltagare

Har lagt upp min repa på garaget. Tänkte mest på om det är någon som inte har facebook.

http://www.impreza.nu/forum/showthread.php?t=86688

Längtar redan tills nästa tillfälle!!

bobban
          Deltagare

Hmm Undra vad jag fick för bästa tid på söndag för det kollade jag inte.Jag försökte ta det lugnt och lära mig köra men hornen växte nog fram lite för mycket.
            Efter att jag fått dit de nya krängarna och de nya fjädrarna med 2.23 gr kamber i bak och ca 3,25 gr kamber fram så fick jag en helt ny bil.

Riktigt nyttigt med dessa bankörningar.Att det inte är fler som kör med sina kokare tycker jag är lite tråkigt.För det är mycket lärorikt.
            Nästa gång så skulle jag vilja att någon med lite erfarenhet kunde hänga med så man vet vad man gör för fel mm mm.

Riktigt kul är det

Pedersen
            Deltagare

Fortfarande HELT slut efter en riktig kanonhelg!

Tack till alla som var på plats och körde, snackade sk*t och var allmänt trevliga.
              En massa gamla kändisar och hel del nya sköna lirare, precis som det ska vara.

Stort grattis till Ubbe för bästa tiden. Lottas tid var även den grymt imponerande även om det satt hårt åt.

Tack Bobban & Andersson för att ni lät en stackars banträffsansvarig stilla värsta banåka-abstinensen. Näääästan så Ubbe fick spö med Forestern 😉

Sitter och knappar tider för fullt, har förhoppningsvis fått upp dem idag eller imorgon.

PS. Var det någon som fick middagsreceptet av tanten? Lite sugen på en repris… eller inte 😉 DS.

PS2. SSi:s manskör håller ingen vidare standard även om jag uppskattade texten… 😉 DS2.

Pedersen
              Deltagare

Sen återstår det att sortera bland cirkus 400 bilder och se om någon är värd att spara iaf…

Är det någon som inte vill ha sitt regnummer synligt på uppladdade bilder kan ni väl dra iväg ett PM till mig (med regnummer)? Skulle vara skönt att slippa retuschera ALLA bilderna.

Steewe
                Deltagare

Fortfarande HELT slut efter en riktig kanonhelg!

Tack till alla som var på plats och körde, snackade sk*t och var allmänt trevliga.
                  En massa gamla kändisar och hel del nya sköna lirare, precis som det ska vara.

Stort grattis till Ubbe för bästa tiden. Lottas tid var även den grymt imponerande även om det satt hårt åt.

Tack Bobban & Andersson för att ni lät en stackars banträffsansvarig stilla värsta banåka-abstinensen. Näääästan så Ubbe fick spö med Forestern 😉

Sitter och knappar tider för fullt, har förhoppningsvis fått upp dem idag eller imorgon.

PS. Var det någon som fick middagsreceptet av tanten? Lite sugen på en repris… eller inte 😉 DS.

PS2. SSi:s manskör håller ingen vidare standard även om jag uppskattade texten… 😉 DS2.

Tyckte du inte om tantens eminenta mat, den som var så kulinarisk.. 😉

Texten på manskören måste vara den bästa som finns. 😀

//Stefan – som inte fick någon manskören att försöka somna till.

Pedersen
                  Deltagare
                    karlzzon.
                    Deltagare

Nice :):):)

OzO
                      Deltagare

16.8 miljoner tider senare… KLAAAAAART!

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Ai-eX5Z2ezxjdFJXU2FCeGxQazV1WkdjejVjRW5Ic1E&hl=en

Enjoy!

Lotta och Spiken var helt klart körsugna! 😉

Ubbe
                        Deltagare

16.8 miljoner tider senare… KLAAAAAART!

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Ai-eX5Z2ezxjdFJXU2FCeGxQazV1WkdjejVjRW5Ic1E&hl=en

Enjoy!

Stackars bilen… 46 repor… 😮 Tur att den sköts om därefter!

Lotta
                          Deltagare

Kan inte hjälpa att jag är seg i starten och måste köra många repor..inte för att det hjälpte så mycket för att få ner tiden som jag hade hoppats på men iaf..Som straff för att jag inte ville ge mig på söndag eftermiddag var det jag som fick ”skrubba” bort alla wienerbrödsmetiga flugor, halva getingar och en och annan talgoxe i grillen på subban när vi kom hem :p

Tack för en kanonhelg som alltid! Vad skulle vi andra göra utan er som fixar och ställer upp så att träffarna blir av.

Hoppas att det löser sig på bästa sätt för er som fick problem och att ni kommer på 10-års träffen oavsett om ni fått ordning på bilarna eller inte.

Ses om en månad! Kram på er!

Calle
                            Deltagare

haha!
                              Dem där j*kla flygfäna! Satt till och med fastklistrade i IC!
                              Håll på i säkert 3 timmar med rengöring utav bilen igår 😛

Måste säga igen att detta var grymt roligt och trevligt!
                              Tack till er som tar på er och anordnar detta! 🙂

Nu kliar det i gasfoten igen, hoppas att tiden går fort så man får träffa alla
                              trevliga människor igen och bränna lite gummi 😉

MariaimprezaGT
                              Deltagare

Tyckte du inte om tantens eminenta mat, den som var så kulinarisk.. 😉

HAHAHA!

De kvittar alltid vad den kärringen lagar, jag grinar lika illa varje år! Tur de finns bröd.. o öl..

Pedersen
                                Deltagare

Sådär… några som blev hyffsade iaf även om det blev ovanligt usel utdelning. Skakig fotograf kanske? 😉

Bilderna finns även i lite större format här: http://picasaweb.google.com/stefan.pedersen/SSiEmmaboda2010060506?feat=directlink

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.