SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack Grängesberg 9-10 Juni

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Hoppas verkligen det blir MINST 1 gång till i år! 🙂

Larsa och jag har diskuterat det, finns intresse så försöker vi köra en gång till, dock är det ”trångt” med lediga helger, kan inte köra krock en gång till med andra träffar.

Janne248
      Deltagare

Skall försöka få upp lite foton senast till helgen!

Svindle
        Deltagare

Tack för en riktigt trevlig träff alla inblandade. Otroligt nog höll sig banan torr hela dagen trots mörka moln runt om oss, tror Larsa skall få fortsätta beställa väder åt oss i fortsättningen. Känns som att bansträckningen blivit lite av en klassiker redan, lika kul att köra varje gång 🙂

Red_Mike
          Deltagare

Tack för ett jättebra arrangemang! Blir det fler gånger så dyker jag garanterat upp! har massa med bilder som kompisen tog men kan inte logga in på galleriet, Någon som kan hälpa? Har även en del filmer på varje bil förutom på svarta legacyn och larsas bil tyvärr 🙁 men dom länkar jag till senare när jag lagt upp dom.

Janne248
            Deltagare

har massa med bilder som kompisen tog men kan inte logga in på galleriet, Någon som kan hälpa?

Vem kan inte kan inte logga in på galleriet? Du eller kompisen?

Man måste vara betalande medlem samt begära att få till gång till galleriet för att kunna logga in där. I helgen skall jag skapa ett album och ladda upp mina foton. Vore kul och sammla alla foton på ett ställe om möjligt…

Hondahoj
              Deltagare

Den som var vildast och ambitiösast var helt klar Sti racing 😉 började med 1.14 och körde ner sig till 1.09.xx riktigt kul att se 😉

Haha, jo, med orginalfjädring och -däck så var det lite hm… ”svajigt och sladdrigt”! 🙂 Kul att det var lika roligt att titta på som det var att sitta i bilen, leendet fastnade rejält nar man körde. 🙂

Red_Mike
                Deltagare

Det är jag som inte kan logga in. men då skulle jag vilja ha ett sådant konto 🙂 betalande medlem är jag. Men om jag elr du inte kan lägga in bilderna på samma del så får vi lösa det på annat sett. Har ca 100 bilder på datorn, så i värsta fall får jag väl skicka dom till dig.

Janne248
                  Deltagare

Album skapat! Foton från mig finns att beskåda. Inte några värsting foton, … men ändå! 🙂

Se album i galleriet!

Janne248
                    Deltagare

Har även en del filmer på varje bil förutom på svarta legacyn och larsas bil tyvärr 🙁 men dom länkar jag till senare när jag lagt upp dom.

Filmer! Filmer! Vi vill ha filmer!

Janne248
                      Deltagare

Det är jag som inte kan logga in. men då skulle jag vilja ha ett sådant konto 🙂 betalande medlem är jag. Men om jag elr du inte kan lägga in bilderna på samma del så får vi lösa det på annat sett. Har ca 100 bilder på datorn, så i värsta fall får jag väl skicka dom till dig.

Vilket medlemsnummer har du?
                        Skall kika på att fixa ett konto i galleriet!
                        Eller om det är möjligt med nya galleriet att man kan öpnna ett album som man som icke inloggad kan ladda upp till….. klart vi måste ha bilderna i samma album som det jag nu skapade.

BjorneJ

Jag har nu fått ihop min film från Grängesberg har lagt upp den på Youtube

http://youtu.be/OrAyJy9lZPo

Långt i från snabbt men nu har jag lite att jobb på till nästa gång.

Janne248
                          Deltagare

Jag har nu fått ihop min film från Grängesberg har lagt upp den på Youtube

http://youtu.be/OrAyJy9lZPo

Långt i från snabbt men nu har jag lite att jobb på till nästa gång.

Trevlig film!

Red_Mike
                            Deltagare

Vilket medlemsnummer har du?
                              Skall kika på att fixa ett konto i galleriet!
                              Eller om det är möjligt med nya galleriet att man kan öpnna ett album som man som icke inloggad kan ladda upp till….. klart vi måste ha bilderna i samma album som det jag nu skapade.

1385 är mitt nummer

Janne248
                              Deltagare

Lite sent, men en YouTube film har laddats upp!

Janne248
                                Deltagare

1385 är mitt nummer

Har du fått något email med uppgifter?
                                  Testat att logag in på http://gallery.subaruclub.se/main.php ??

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.