› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/eftersnack KINNEKULLE 12/9
- Detta ämne har 38 svar, 2,359 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 1 månad sedan av
Koffe.
-
FörfattareInlägg
-
14 september, 2009 kl. 11:08 #153187
Pedersen
DeltagareLördagkvällens ifrågasättande av min medverkan på banträffar pga min ovilja att ligga på fullt får väl räknas till en av de sämre stunderna jag upplevt på mina banträffar hittills, men eftersom det inte framfördes av en SSIare så försöker jag släppa det =)MVH//Koffe
Någon du varvade under dagen misstänker jag? 😀
Bara att ignorera.
14 september, 2009 kl. 11:18 #153173OzO
DeltagareDen som ifrågasätter ens deltagande på klubbträffar borde ifrågasätta sig själv först… 😛
Hoppas ni alla hade kul iaf! 🙂
/G – som var i UK på spa
_____
::::: | ~SSI#2-{19oOo99}-One-Owner-Only~ | :::::14 september, 2009 kl. 13:20 #153197Koffe
KeymasterSå illa var det kanske inte egentligen. Tror jag lyckades ge honom lite skuldkänslor efter en stund }(
Sensmoralen är väl kanske att tolvsnåret på natten efter en dag på banan samt efterföljande grillparty inte är den bästa tidpunkten att framföra sina åsikter 😉Klart vi hade kul annars! Tror nästan att Sara kan intyga? :+
14 september, 2009 kl. 13:21 #153189mikke
DeltagareJag vill också tacka för en mycket trevlig träff! Synd man inte kunde stanna till söndag pga jobb men man fick ju i sig några öl på fredagskvällen 🙂
Upp med lite bilder nu ni som fotade, jag har inte lyckats få tag på sladden till kameran som jag lånad än =/ Däremot så hade jag fått ett gästboksinlägg på garaget av en som lyckades fånga mig på bild 😉
http://www.impreza.nu/expo/albums/Blandade-tr%E4ffar/Eld.jpg
Nu är det bara att ladda inför Anderstorp!
14 september, 2009 kl. 13:28 #153198Koffe
KeymasterHjälp dä brinner du….
Bra bild :7
Edit: Tror bestämt jag är med på bild jag med… om än lite ur fokus. Trodde inte jag var så suddig förrän senare på kvällen 🙂
//Flaggvakten
14 september, 2009 kl. 13:53 #153209farsan
DeltagareLördagkvällens ifrågasättande av min medverkan på banträffar pga min ovilja att ligga på fullt får väl räknas till en av de sämre stunderna jag upplevt på mina banträffar hittills, men eftersom det inte framfördes av en SSIare så försöker jag släppa det =)MVH//Koffe
Jag som är drägget i detta fallet, och jag skäms redigt över lördagskvällen.
Speciellt som det hela togs som det gjorde.
Trodde jag ifrågasatte möjligheten och inte viljan att åka fullt, men alkoholen gjorde väl inte att man visade sin smartaste sida (tyvärr)
Dom inom Imprezaklubben som träffat mig tidigare tror och hoppas jag kan gå i god för att jag inte brukar vara sådär värst tokdryg, som jag uppenbarligen måste varit på lördagskvällen.
Kan inte mer än beklaga och be om ursäkt för mitt uppträdande, hoppas sen att ursäkten godtas så vi kan ses som vänner på nästa banträff.Mvh Andreas
14 september, 2009 kl. 14:43 #153199Koffe
KeymasterJag var noga med att utelämna namn och klubbtillhörighet, men du gav dig visst till känna ändå 🙂
Det är lugnt, tror vi kom överens rätt bra tillslut, även om det sved lite att höra just då…
No hard feelings. Kan nog tänka mig att ta en pilsner med dig nästa träff oxå! Som sagt, mitt i natten är kanske inte bästa tillfället att diskutera heller =)
14 september, 2009 kl. 14:51 #153210farsan
DeltagareJapp, tyckte det var det enda raka att göra hur pinsamt det än är.
Fattar inte vad som flög i mig, och hade faktiskt inget minne av det förrens jag läste här idag.
Skojar inte när jag säger att jag fick fin ansiktsfärg efter att ha läst anklagelserna.
Kan garantera att det inte kommer upprepas.
Mvh Andreas14 september, 2009 kl. 15:50 #153191Surbarbro
DeltagareKul att jag vakna nu! 😀
Jättemysig helg!
Allt flöt på.
Campingen jättefin med utsikt mot havet. (Fast jag är ju bortskämd
med det hemma också)Fegning i körningen var väl jag, men som alla vet så övningskör jag fortfarande. Ville bara få Honom hem hel.
Och det är Han, nyputsad och fin, så nu får jag gå ut och putsa lite
på Servicebilen. Annars blir hon avis. Hon som alltid får göra slitsakerna. 😉Tack för en underbar helg.
Med er alla underbara ”pojkar”, synd att vi inte är fler ”tjejer”,
Fick ju två till på campingen, från en annan klubb.
Känn er välkomna. Jag tyckte att vi hade trevligt./ Catrine
14 september, 2009 kl. 18:35 #153206Crippe
DeltagareCrippe & Zetturlund AKA The Dynamic Duo:STORT tack för det super-jobb ni la ner som flaggvaktschaffisar/SMA-fixare/allt annnat.
Det var väl inget! bara roligt att kunna hjälpa till!
hoppas det löser sig för han med den svarta peugeoten! riktigt tråkigt
men men det är väl bara att bita ihop och ta fram verktygen….det var en trevlig skara männinskor man träffa, synd bara att jag inte var med fredag kväll ochså! men men det kommer fler gånger…
14 september, 2009 kl. 19:44 #153195kamikaze
DeltagareKan bara instämma det blir aldrig tråkigt när vi träffas
Körningen gick bra och dom nya däcken (Yokohama Advan 032R) kändes väldigt bra dom slets jämnt och höll bra
Vädret gick ju inte att klaga på direkt heller
Kul att så många Imprezor dök upp14 september, 2009 kl. 20:18 #153203Markus
DeltagareJa det var kul att det var ganska många Subbor där! Någon behöver bygga ett monster i RogerClark-stil som kör ifrån alla små ettriga fordar och hondor. Nä just ja, ingen tävling var det… 😉
Nästa år tänker jag vara med och leka och inte bara häcka/häckla på parkeringen…
14 september, 2009 kl. 20:25 #153177Subarumicke
DeltagareTackar för en trevlig träff,även ford folket var trevliga 😉
Ganska spartanskt att bo i stuga på en camping,men det var najs, sen så fick jag Päron konjak huuu men man frös inte 🙂
Var väldigt mycket bilar men det funkade bra på banan,
sen så var det en Pegutte som höll på med hillklimb över alla kurbsen 😮 på första passet och det slutade med trasigt tråg 🙁 och oja på banan.senare så var det en ford som inte kunde hålla tätt
trevligt att börja med lite träning inför höst städningenhttp://i102.photobucket.com/albums/m102/subarumicke/DSC00758.jpg
Tack Ford klubben för höst träningen 😉Fick äran att prova nya Fokus RS den var väldigt lättkörd , dock inte lika snabb som snik bilen, men det är ju dock en Ford så man kan inte ha så höga krav 😉
Min snik bil funkade bra dock så var tidtagning förbjuden 🙁 så jag synkade tidtagningen med väderkvarnen i kvarnkurvan, med ett solur för det var tillåtet 🙂
På eftermiddagen så trodde jag det var konbane körning? men det var visst Honda klubben som var ute under samma pass som mig 😉 (*IRONI*) 😀
Även dom var trevlig, alla var trevliga föresten15 september, 2009 kl. 06:54 #153188SPiKE
Deltagarehttp://i102.photobucket.com/albums/m102/subarumicke/DSC00758.jpg
– Joråsåatte jag kom här i kurvan på femman och hade fullt spett vettu, lätt att jag höll 200km/h, lätt
15 september, 2009 kl. 07:13 #153204Zetterlund
Deltagare…Crippe & Zetturlund AKA The Dynamic Duo:STORT tack för det super-jobb ni la ner som flaggvaktschaffisar/SMA-fixare/allt annnat…
Tackar jag så lite för.. Brukar kunna styra upp det mesta jag får som arbetsuppgift. Har juh som sagt lite ”bilsports-arrangemangs-erfarenhet-av-huvudfunktionärs-typ” och mycket annat som är användbart i sånna här tillfällen på meritlistan 😛
Ser fram emot Anderstorp Raceway.. Måste juh dit och leva rövare en stund då oxå 😉
Tack alla för en underbar helg och riktigt trevlig tillställning *applåder*
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.