SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/eftersnack KINNEKULLE 12/9

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

http://i102.photobucket.com/albums/m102/subarumicke/DSC00758.jpg

– Släppte ut 0,1 bar runtom och g-krafterna blev så höga att frukosten inte hade en chans att stanna kvar! Sopa? Jag? Nä…

😉

Just try
      Deltagare

Tjo ho på er alla goa vänner!! Gör som alla andra och tackar för en kanon helg! Är helt klart värt resan även utan bil! Sen tycker jag det är riktigt roligt att vi börjar bli några st som gillar att ta en öl eller två även över klubb gränserna! Hoppas det kommer fortsätta som det gör nu och att vi blir fler och fler som kommer förstå hur kul detta är!

Mvh Magnus

Subarumicke
        Deltagare

– Joråsåatte jag kom här i kurvan på femman och hade fullt spett vettu, lätt att jag höll 200km/h, lätt

????

challe
          Deltagare

http://i102.photobucket.com/albums/m102/subarumicke/DSC00758.jpg

Det måste ju vara nån som är arbetsledare 😀 😀 😀

mikke
            Deltagare

– Joråsåatte jag kom här i kurvan på femman och hade fullt spett vettu, lätt att jag höll 200km/h, lätt

????

Det var nog menat som en pratbubbla 🙂

Subarumicke
              Deltagare

????

Det var nog menat som en pratbubbla 🙂

Oki 😀

För övrigt så vore det ju kul om man fick betalt av de som bodde i stuga 4 x(

Zetterlund
                Deltagare

Ja visst i fan ja 😛 man ser juh inte när man får PM på det här forumet … No hard feelings hoppas jag bara … Ska genast åtgärda detta…

Edit: Betalat nu klockan 21:32… ”Zetterlund” står det på överföringen..

Subarumicke
                  Deltagare

Ja visst i fan ja 😛 man ser juh inte när man får PM på det här forumet … No hard feelings hoppas jag bara … Ska genast åtgärda detta…Edit: Betalat nu klockan 21:32… ”Zetterlund” står det på överföringen..

Bra där!! inga hard feelings

Koffe
                    Keymaster

Skicka kontonummer på PM så ska du få resterande 30:- 🙂

Alt. dyk upp på nån mer SSI-träff så får du en bira eller två =)

//Koffe

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.