› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/eftersnack Kokarboda 6-7 okt
- Detta ämne har 66 svar, 3,493 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 1 månad sedan av
alrik.
-
FörfattareInlägg
-
8 oktober, 2007 kl. 12:32 #148859
Palm
Deltagare. För er som fortfarande vill slipa tiderna från i helgen så kostar det 1.000:- per tiondel :+
Ojoj då måste jag nog kolla med banken först 😉
8 oktober, 2007 kl. 13:13 #148900alrik
DeltagareEn del bilder är nu upplagda.
Kan dock inte ändra namn på Albumet, är de mig det är fel på?
/Mikael – Sovit 11,5h inatt
8 oktober, 2007 kl. 15:16 #148915MariaimprezaGT
Deltagareär det nån som har bilder på skylinen så vore jag så jävla tacksam om jag kunde få dem!! adda mig på msn maria_miranda@spray.se eller skicka pm om ni lagt upp de på nån mapp på nätet.
Tack på förhand!
Maria
Audi is teh ####!!
8 oktober, 2007 kl. 16:41 #148884jeppe
DeltagareHemma och fortfarande hes som en fjortis i målbrottet
Den onda halsen fick mer stryk av drycker och 6 timmar sömn på 2 dagar, med det var det värt
Precis som Ubbe skriver så är det lätt värt 100 mils körning för att
vara med likasinnade från Sveriges bästa bilklubb :7så roligt att kunna ge tips och hjälpa folk få ner sina tider
det ger sån mersmak att man var tvungen till några repor i
Golfen1,34,xx med Golf 1,4 😀
Längtar till Emmaboda i vår :7 😀
8 oktober, 2007 kl. 18:10 #148877Wallinen
DeltagareJag vill oxå tacka alla som var där o förgyllde dagen…
Åkte Skyline för första gången o det var en trevlig bekantskap, tack Maria, verkar dock dåligt me grepp på torr asfalt eftersom det spinner så lätt 😀
Är själv ingen rapp chaufför o har aldrig fått några instruktioner tidigare men tänkte jag skulle lära mig mer under ss-helgen o efter att ha fått grymt värdefulla tips av en passagerarsätesåkandes Jeppe körde jag en 1.37.xx vända o med hans tips i huvudet skulle jag slipa vidare på tempot.
Nu blev det dock inte så utan jag var tyvärr tvungen att avbryta o styra hemåt.
Tack så hemskt mycket för tipsen Jeppe, uppskattar dom verkligen.Tack Block oxå för att du fixade med vandrarhemmet så jag slapp tänka på det.
Och tack alla ni andra som var där, synd bara jag missade lördagkvällens bravader o söndagens körning men jag lovar ta igen det med råge nästa gång!!!
/W
8 oktober, 2007 kl. 18:19 #148911Andersson
DeltagareSom alla andra vill jag oxå vara med o tacka alla för en kanon helg. Inte hade jag räknat med att vara borta 1,5 dygn när jag åkte till jobbet på lörd.morgonen, ni har en jäkla dragningskraft Mr Black 😉 (övertalaren). Det borde vi hurra för…SPiKE 😉 Någon har sagt till mig att bilar o alcohol inte går ihop men SS då går det tydligen, tror alla hade bättre tider ”dagen efter” Eller va det sockret i Marias likör 34 kanske 🙂
Mådde bättre än ja räknat med i älgskogen i morse iaf efter 9,5tim i loppelådan, men var va älgen som ätit upp min äpplen x(MVH C Andersson / Mr Konjak o lite likör
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!8 oktober, 2007 kl. 18:31 #148912Andersson
DeltagareJag vill oxå tacka alla som var där o förgyllde dagen… Åkte Skyline för första gången o det var en trevlig bekantskap, tack Maria, verkar dock dåligt me grepp på torr asfalt eftersom det spinner så lätt :DÄr själv ingen rapp chaufför o har aldrig fått några instruktioner tidigare men tänkte jag skulle lära mig mer under ss-helgen o efter att ha fått grymt värdefulla tips av en passagerarsätesåkandes Jeppe körde jag en 1.37.xx vända o med hans tips i huvudet skulle jag slipa vidare på tempot.Nu blev det dock inte så utan jag var tyvärr tvungen att avbryta o styra hemåt.Tack så hemskt mycket för tipsen Jeppe, uppskattar dom verkligen.Tack Block oxå för att du fixade med vandrarhemmet så jag slapp tänka på det.Och tack alla ni andra som var där, synd bara jag missade lördagkvällens bravader o söndagens körning men jag lovar ta igen det med råge nästa gång!!! /W
W/ Jag förvaltade din säng noga åt dig efter lite övertalan av Block o SPiKE.
Tack SPiKE för läsken, den gav mig huvudverk på söndagen… jäkla Linköpigsvatten ;)o Palm för livets dryck PÄRONKONJAK :9MVH C Andersson / Mr Konjak
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!8 oktober, 2007 kl. 19:27 #148898Ubbe
DeltagareHär var det tider:
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album702/tider_ss_071006_07.jpgVar inte helt enkelt att tyda alla små lappar med pilar osv. osv….. skulle något verka knasigt så skrik till!
//Ubbe
8 oktober, 2007 kl. 19:42 #148875Janne248
DeltagareKul att alla som var på plats hade en kanon helg! Kul att se att alla körde så dj*vla bra. Måste smygträna till nästa år om jag skall våga ta med kokare…..
Nu finns lite mer bilder från mig uppe!
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album706/mini_DSC01664.thumb.jpg http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album706/mini_Dsc01589.thumb.jpg http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album706/20071006217_G.thumb.jpg
8 oktober, 2007 kl. 22:02 #148861LegacyLarsa
KeymasterTrevliga bilder!
/Lars
9 oktober, 2007 kl. 06:07 #148880Lt Dan
DeltagareRackarns vad fränt!
Uj vad sugen man blir å köra 😛/Dan
9 oktober, 2007 kl. 21:45 #148896Adam K
DeltagareOrdis körde (på 11.07) med tysk-kombin, o vår kära regionsansvarige körde (11.07 igen?) med Golf GTn, så kom å kör med legacy GTn på nästa träff ba’!
Var ändå alldeles för mycket konstiga bokstavskombinationer (WRX, STi, blaj) där i helgen, mer GT!! 😛Rackarns vad fränt!Uj vad sugen man blir å köra 😛 /Dan
10 oktober, 2007 kl. 02:26 #148901alrik
DeltagareVar ändå alldeles för mycket konstiga bokstavskombinationer (WRX, STi, blaj) där i helgen, mer GT!! 😛
😀
Är väl ganska mkt STi i din kärra också? 😉/Mikael – som nog var ”blajet” 🙂
10 oktober, 2007 kl. 02:33 #148902alrik
Deltagareär det nån som har bilder på skylinen så vore jag så jävla tacksam om jag kunde få dem!! adda mig på msn maria_miranda@spray.se eller skicka pm om ni lagt upp de på nån mapp på nätet.Tack på förhand!MariaAudi is teh ####!!
Har en rarfil till dig med 16 bilder till dig, 40mb. PM:ar länken.
Om någon vill ha bilder på sin bil sen träffen så är det bara att PM:a mig, har ca:220 bilder, ett fåtal är upplagda i galleriet.
/Mikael
10 oktober, 2007 kl. 06:23 #148876Janne248
DeltagareOrdis körde (på 11.07) med tysk-kombin, o vår kära regionsansvarige körde (11.07 igen?) med Golf GTn, så kom å kör med legacy GTn på nästa träff ba’!Var ändå alldeles för mycket konstiga bokstavskombinationer (WRX, STi, blaj) där i helgen, mer GT!! 😛
Rackarns vad fränt!Uj vad sugen man blir å köra 😛 /Dan
Håller med, kunde Block köra automat Vectra så kan du köra automat Legacy GT.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.