› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/eftersnack Kokarboda 6-7 okt
- Detta ämne har 66 svar, 3,493 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 1 månad sedan av
alrik.
-
FörfattareInlägg
-
10 oktober, 2007 kl. 09:31 #148892
daniel83
DeltagareHejsan Hoppsan!
Verkar som ni har haft det väldigt roligt där nere.
Tack för kortet.
//Daniel
10 oktober, 2007 kl. 11:04 #148881Lt Dan
DeltagareJa nu så här i efterhand ångrar jag verkligen att jag inte masade mig ner och åkte ;(
Impreza ska handlas framöver men tills dess bara SKA jag åka med LGT. Min ursäkt är att jag nog är lite feg för att åka med ”storkombi”…Dan – som saknar gemenskapen och åkandet
10 oktober, 2007 kl. 15:28 #148922Anden
DeltagareTänkte oxå skriva en rad om helgen…
Måste tacka alla för en rolig helg, inte riktigt vad jag hade förväntat mig, då det va första gången jag va med på en SSI träff. Riktigt kul gäng som va där denna helg!!!
Måste även tacka Blocken och alla andra för riktigt värdefulla kör tipps!!! Dom tippsen gjorde att jag kapade många sekunder! Nu Står R däck höggt upp på listam inför nästa träff!!!
12 oktober, 2007 kl. 08:31 #148865Blocken
DeltagareFiffasen – ni är helt underbara allihopa! :7
Från början skulle vi bara ha skoj & lära oss hantera bilarna – och inte tänka på tiderna… JO TJENA! Efter en kvart växte hornen ut och folk började diskutera tider, tipsa varandra om spårval osv…
Ett jättejättetack till Jeppe som åkte ner utan bil – BARA för att kunna åka med/skjutsa och ge tips! Helgens hjälte! 🙂
Kul att ni tog till er tipsen om så enkla saker som att hålla ratten rätt, skjuta ratten ifrån sig, titta låååångt fram, planera körningen och att sitta rätt i stolen – jag har återigen bevisat att dessa idiotenkla saker motsvarar samma tidsbesparingar runt SS som uppgraderingar på motor och chassie för 30.000kr 😉 😉
Intresset är så stort för Superstage så tankarna redan går kring fler körningar 2008! KUL!
/Blocken
12 oktober, 2007 kl. 13:23 #148885thehook
DeltagareHär var det tider: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album702/tider_ss_071006_07.jpg Var inte helt enkelt att tyda alla små lappar med pilar osv. osv….. skulle något verka knasigt så skrik till!//Ubbe
Visste väl att det var en snabb bil den där postbilen! 😀
Grattis Alrik!
Mvh Krooken – fyllde faktiskt år den 6:e 😉
12 oktober, 2007 kl. 19:18 #148891Yonaz
Deltagare.
Visste väl att det var en snabb bil den där postbilen! :DGrattis Alrik!Mvh Krooken – fyllde faktiskt år den 6:e 😉
Både jag och Alrik körde snabbare än Gullabo gjorde med den bilen, säger lite om SSI :+
Imponerande körning Alrik, bilen är i princip standard också!15 oktober, 2007 kl. 14:07 #148903alrik
Deltagare.
Visste väl att det var en snabb bil den där postbilen! :DGrattis Alrik!Mvh Krooken – fyllde faktiskt år den 6:e 😉
Både jag och Alrik körde snabbare än Gullabo gjorde med den bilen, säger lite om SSI :+ Imponerande körning Alrik, bilen är i princip standard också!
Postbilen gick fint på SS. Sen är SSi grymt bra på att ge tips osv på ett fint sätt. Stort tack till Grimlock på den punkten!
Jag är iaf grymt nöjd med bilen som den beter sig, går säkerligen att kapa en lite mer tid med en bättre chafför bakom ratten.
/Mikael
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.