› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/Eftersnack: Konbana på Grängesberg Lördag Maj 24 2014
- Detta ämne har 24 svar, 2,139 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 11 månader sedan av
Surbarbro.
-
FörfattareInlägg
-
30 maj, 2014 kl. 13:49 #269028
Janne248
Deltagarehttps://www.dropbox.com/sh/dtdaw2j7d152jn3/AADFo9_v4Z9lsCnh8V0QstFLa
Mitt ”material” från lördagen 🙂
Är du med och inte vill vara det skriv till mig dåMvh
FjollkalsongenKommer att ”sno” lite av ditt material och ev klippa ihop till en ”reklamfilm” för SSC och Grängesberg. Kan dock dröja till slutet på juni innan min film är klar pga av semester som inte spenderas hemma.
30 maj, 2014 kl. 13:51 #269029Janne248
DeltagareKörde ju trots allt bara 2 ggr:mad: och gjorde grova miss båda ggr tyvärr.
Nästa gång får man nog begränsa antal bilar till det minsta som krävs för att täcka banhyra (åka 80 mil tur o retur för 5 min körtid är inte ok).F*n, blir illa till mods när jag läser detta. Du var en av de som hjälpte till mest (satte bana på lördagkväll) och fick köra så lite. Inte bra.
Kanske 10 Subaru och 2 gäster nästa gång……Sen vill jag ändå tacka Janne för gästfriheten och de goda ölen man fick smaka på på fredag kväll :).
Du är välkommen nästa gång också. Ta med Åsa och kom och kör hela lördag och sov över fre till lö och lö till sö.
30 maj, 2014 kl. 13:52 #269030Janne248
DeltagareMåste tacka Janne och Larsa för ett fint jobb. Tummen upp!
Tacka dig själv för att hjälpa till och ta ned banan på söndag samt Vince för att sätta upp den på fredag också! Även Laila för tack med tidtagning!
30 maj, 2014 kl. 14:16 #269047Igge
DeltagareKommer att ”sno” lite av ditt material och ev klippa ihop till en ”reklamfilm” för SSC och Grängesberg. Kan dock dröja till slutet på juni innan min film är klar pga av semester som inte spenderas hemma.
Absolut! 🙂
Men du får gärna tona ned min gnällbältiska dialekt d—0.o—b31 maj, 2014 kl. 07:52 #269039Koffe
KeymasterVar det förresten nån som råkade/lyckades få med min filt hem? En rödsvart historia… Lånades från min packning upp till funktionärsaltanen på söndagen.
/Koffe
31 maj, 2014 kl. 17:02 #269033roadtip85
KeymasterKanske 10 Subaru och 2 gäster nästa gång……
Det låter som en bra idé!
31 maj, 2014 kl. 22:09 #269031Janne248
DeltagareDet låter som en bra idé!
Kanske! Är en avvägning mellan antal bilar och avgiften för att köra för att det skall gå ihop med hyra!
1 juni, 2014 kl. 16:32 #269041Vince
KeymasterKanske! Är en avvägning mellan antal bilar och avgiften för att köra för att det skall gå ihop med hyra!
Åker man 80 T/R för att köra bil så är startavgiften det minsta i sammanhanget. Jag betalar gärna mer för att få ner antal bilar och köra mer.
På lördagen så körde jag min andra tur vid ca 14:30 14:45 (och då var det tack vare att Björn gav mig sin plats i kön. Tack Björn d—0.o—b) så att jag skulle hinna låta allt kallna innan man bytte hjul. Hade stannat längre men jag hade planer till lördag kväll och framförallt söndag. Oavsett så är det ändå inte ok att bara hinna med 2 turer mellan 10-15.Upp med priset och ner med antal bilar.
1 juni, 2014 kl. 17:55 #269034roadtip85
KeymasterJo, blir ju självklart en avvägning… Blir ju svårt när man måste ju runt också.
Skulle det funka att tex första veckan endast låta medlemmar/subarus anmäla sig?1 juni, 2014 kl. 18:09 #269036Surbarbro
DeltagareJo, blir ju självklart en avvägning… Blir ju svårt när man måste ju runt också.
Skulle det funka att tex första veckan endast låta medlemmar/subarus anmäla sig?Låter bra.
Sen tycker jag att man tas in på banan, i nummerordning som man har anmält sig. Då blir det inte fel. Ingen behöver vänta, bara kolla sitt nummer.
Kan man inte eller åker hem. Prata med numret efter.
Då får fler körtid. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.