SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack: SSC Storträff 2012

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 57 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Underbara dagar!
      Har haft så kul. Saknar alla redan.
      Måste tacka alla i styrelsen och alla er andra som har fixat detta.
      Ni som inte var med vet inte vad ni har missat.

Får också tacka er som kom med olika delar, så att mitt avgassystem funkade.
      Hade varit tråkigt, om jag inte hade fått köra.
      Speciellt TACK till Stefan som la sig under och skruvade. Trångt?

Nu får man vänta till nästa träff.
      Hoppas att det funkar med tiden.

Vi ses snart igen.
      Skulle kunna skriva så mycket.

Jättekram till er alla.

// Nisse och Catrine

griml0ck
      Deltagare

Då var man hemma igen. Lite sliten men kul har det varit! Kul o träffa nya o gamla medlemmar som vanligt. Får se om man ska spara däcken till nästa emmaboda eller köra upp dom o handla nya 🙂 Gelleråsen är ju alltid trevlig.

J – gillar inte att det alltid ska spöregna när man kör till o från träffarna…

Legally_Insane
        Deltagare

Tack för helgen alla!
          Det har verkligen varit superkul och dom som inte kom missade verkligen någonting! Det är synd att vi inte träffas oftare.
          Får jag som jag vill så hoppas jag på att köra egen bil nästa år!

Ett stort tack till er som lät mig få åka med ett par varv på banan, ni gjorde min dag! 🙂

kram på er alla!!

Zlasher
          Deltagare

Riktigt kul och trevlig helg. Lite fy skäms för de som inte var med.
            Nu när ban oskulden är tagen så vill man bara åka mera:)
            Tack för denna träffen!

Daniel666
            Deltagare

Tack för ännu en grymt trevlig helg 🙂 Trevligt att träffa alla man känner och även få träffa lite nya Subaru-tokar.

Kvarnis
              Deltagare

Tack före kan en kanon helg, kul att se alla gammla & nya ansikten 🙂

Nu har man ju sovit några timmar en natt så nu kan man ju åka ner till Gbg med Raul, annars vete f-n om man blir av med honom 😉
                Han gillar Norrlandsluften 🙂 😀

roadtip85
                Keymaster

Tack alla för en riktigt trevlig helg!
                  Riktigt roligt att använda bilen på dagarna, och sedan ta ”en” öl på kvällen i trevligt sällskap!

Janne248
                  Deltagare

OzO
                    Deltagare

Satans bra fixat Janne & Co! 😎

Spöregn 🙁 både till och från Myggland och töntigt irriterande M5or som ska rejsa på motorvägen (stick o brinn!), men söndagen bjöd på härligt solväder! Som vanligt kul som f-n att träffa gamla-som-nya klubbisar och att höra boxerljudet på banan! Förvånansvärt lite sömn på såna här träffar, men det är för att man ska hinna med så mycket! 😉

Ett par bilder finns i galleriet.

challe
                      Deltagare

Tack alla för en superhelg ännu en gång 🙂
                        Helt otrolig tur vi har haft med vädret, regn på förmiddagen i lördags och sen sprack det upp lagom till att vi skulle börja köra på kvällen och när vi packade ihop igår så kom regnet.
                        Alla som på något sätt varit med och arrangerat träffen tycker jag förtjänar en rejäl dunk i ryggen

Fladric
                        Deltagare

Tack för en väldigt trevlig söndag!

Var sjukt kul att köra på bana och träffa alla härliga människor!
                          Legacyn gick bättre än jag trodde och höll hem så jag är nöjd 🙂
                          Kan inte säga annat än bra arrangerat och hoppas på att det blir mittsvergiebanan nån fler gång 😉

// Fredrik

Just try
                          Deltagare

Hej!

Kul att läsa att alla verkar vara nöjda med årets Storträff!
                            Som avgående banträffs ansvarig vill jag börja med att ge alla er som deltog på årets träff en hel hög med beröm! Körningen både på Lördag och Söndag flöt på utan minsta problem. Alla hjälpte till när det behövdes med allt möjligt, tex från att köra ut flaggor på banan till att sälja fika! Riktar också ett stort tack till er som stod flaggvakter och ett lite extra stort tack till er som ställde upp utan att ens köra själva.
                            På träffar som dessa när alla respekterar varandra på banan och tog till sig av informationen är det ett nöje att vara ansvarig!

För egen del så fick bilen tyvärr stå kvar hemma denna gången, men fler träffar blir det under året och bilen borde vara helt hundra när som helst. ( hoppas jag ) En sak konstaterades efter en öl he he och det var att våran bil helt klart kan vara en av dom snabbaste på pallbockar. Bjuder på den.
                            Fick dock kört lite ändå! Tack Andersson för att jag fick låna bilen, tror även Subaru killen var nöjd! Fick även den stora äran att som ( troligen ) en av dom första privat personerna i Sverige köra BRZ på bana! Blev riktigt positivt överaskad! Riktigt roligt liten bil trots avsaknaden av effekt, väg egenskaper och bromsar i toppklass! Kommer den i en STI variant kan jag bli sugen på riktigt.

Som vanligt är det alltid kul att träffa alla igen! I år var det många nya ansikten för mig och alla med en sak gemensamt! Så härliga och goa bara en Subaru tok kan bli!

Hoppas jag får möjligheten att träffa många av er igen på träffarna i fram tiden.

En helt otroligt trött men nöjd Magnus!

nossnoJ
                            Deltagare

Nu är men äntligen hemma efter en kanon helg med klubben.
                              Redigt roligt att träffa alla. Många nya ansikten för min del som är hyfsat ny i klubben.

Vi kommer garanterat ses igen på fler träffar iår.

BjorneJ

Jag vill här tacka alla som kom och var med på storträffen och gjorde den till en tillställninge jag sent kommer att glöma.

Var lite orolig innan då jag är väldigt ny i klubben och har endast träffat några av er tidigare. Men så fort man träffa er vid lunchpausen i fredags och senare på fredag kvällen när det var dags för incheckning och mat så märkte jag direkt att man var välkommer in i klubben. Puuust!!!

Det gick inte fort enligt tiderna att köra varken RS-banan eller stora bana men F** så skoj att köra bilen så som den var konstruerad till att köra.

en tröt men nöjd Björn

Vince
                                Keymaster

Det är svårt att med ord beskriva känslan som infinner sig så fort man är med på en av SSC´s träffar (ni som har vart med vet vad jag pratar om 😀 och ni som inte har vart med får komma nästa gång och bilda er en egen uppfattning ;))

Hursomhelst så vill jag först och främst tacka styrelsen för det arbetet ni har lagt ner på denna träff. Grymt bra jobbat!
                                  Vill även tacka alla glada medlemmar som var med och gjorde att stämningen låg på samma höga nivå som den brukar göra.

Själv är jag jättenöjd att äntligen i år ha fått använda bilen lite grand.
                                  Tack karlzzon för att jag fick köra en omgång till och dessutom med Jeppes makapär 😉 i bilen.

roadtip85….fan va kul det var när vi körde efter varandra d—0.o—b

Syn att Subarumicke inte körde i söndags….hade vart kul att se hur en såpasss stylad impreza :rolleyes: funkar på stora banan :D.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.