SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack: SSC Storträff 2012

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
  • Författare
    Jommie
    Deltagare

Tack för en helt underbar träff. Vi har haft sjukt kul och nossnoJ’s leende när han passerade oss på flaggvakten beskriver precis hur helgen varit.
      Det bara lyste vitt inuti bilen d—0.o—b

Lotta
      Deltagare

Kan inte annat än att hålla med i tidigare inlägg. En kanonhelg som alltid med SSC 🙂 Stort tack till er alla som ordnat och ställer upp med er tid så att vi kan träffas, umgås och såklart köra 😀 Osannolik tur med vädret hade vi också!

Kram på er!

nossnoJ
        Deltagare

Tack för en helt underbar träff. Vi har haft sjukt kul och nossnoJ’s leende när han passerade oss på flaggvakten beskriver precis hur helgen varit.
          Det bara lyste vitt inuti bilen d—0.o—b

Klart man har ett stort leende på läpparna när man för göra det som är roligast!! d—0.o—b 😀

OzO
          Deltagare

Det finns 2 frågor som måste redas ut så här efter träffen:

1. Är Raul (STIred) egentligen Steven ”Nico” Fiskmås? Grym lookalike!! 😉 :p

2. Vart tog Stylingkungen vägen? Han ringde från sin snikmobil (förmodligen kontantkort) mitt i natten och stämde träff med en ”kompis” på Stortorget i Sundsvall för att hämta några ”blad”(?)… 😉 😎

Subaru-Calle
            Deltagare

Hej!
              Jag har haft en suuper rolig helg!! 😀

Mycket trevligt och glatt folk, bra stämning, och bra bilåkande. Jag har kommit rätt! d—0.o—b
              Första gången jag körde på bana , och längtar redan till nästa gång! 😀

Ses nästa gång!

roadtip85
              Keymaster

roadtip85….fan va kul det var när vi körde efter varandra d—0.o—b.

Ja verkligen! 😀
                Det är det roligaste med bankörning, att ligga efter varandra och ”hetsa” varandra lite lagom 😉

Måste skaffa oljekylare på min bara, så man kan köra några fler varv innan olje-tempen skenar iväg.

Koffe
                Keymaster

Instämmer helt och fullt med alla tidigare inlägg. Stort tack till alla medverkande för en toppenhelg!

Bjuder på ett par incar-filmer från telefonen.

Lördagens RS-bana:

http://www.youtube.com/watch?v=yZyl5yyMAVg&feature=youtube_gdata_player

http://www.youtube.com/watch?v=miHUgXpKBLY&feature=youtube_gdata_player

Söndagens bankörning:

http://www.youtube.com/watch?v=CttqNDYNh3w&feature=youtube_gdata_player

Ses snart igen hoppas jag 🙂

//Koffe

LegacyLarsa
                  Keymaster

Ja, äntligen hemkommen!

Får tacka er alla för att ni ville komma! 🙂

Efter en helg med er mår man alltid bra!

Legacyn var helt klart långsammast på banan, men det gör ingenting, för det är ju så kul att köra..

d—0.o—b

/Larsa

Kvarnis
                    Deltagare

Det finns 2 frågor som måste redas ut så här efter träffen:

1. Är Raul (STIred) egentligen Steven ”Nico” Fiskmås? Grym lookalike!! 😉 :p

2. Vart tog Stylingkungen vägen? Han ringde från sin snikmobil (förmodligen kontantkort) mitt i natten och stämde träff med en ”kompis” på Stortorget i Sundsvall för att hämta några ”blad”(?)… 😉 😎

Tror det var den här killen du såg 😉 😀

STIred
                      Deltagare

LoL @ Göran och Kvarnis, ni är alldeles för snälla :D.

Tack för en kanonkul träff. Skönt att det fortfarande finns personer i klubben som engagerar sig och ser till att de här träffarna lever vidare och att det funkar såpass bra som det gjorde.

Ingen bil hade jag men var lika kul ändå. Hade antagligen inte orkat köra så mycket på söndagen ändå :D. Förhoppningsvis nästa gång så kan man åka kokare och köra skjortan av Stylingkungens, aka. Garry Glitters 700+++++ hästars kokare, om han nu lyckats få tag i några bladmått tills dess 😀 😉

Bröderna, tack för skjutsen på vägen upp 🙂
                        Kvarnis, tack för all sprit 🙂

Jag hörde via ryktesvägen att en dåre i vad som tros vara Sveriges mest prisbelönta stylingimpreza körde runt bra länge på Stockholms gator desperat letandes efter bladmått. Nu är han tydligen nere i Grekland och fortsätter sitt sökande där nere :D.

/r

karlzzon.
                        Deltagare

Ja det va värt att åka 180 mil!!!!!
                          Tack Vince för att du stod ut med mig!!!!
                          Tack Zlasher för att jag fick köra med din raket!!!
                          Tack Subarumicke för årets åktur i Snik 2:an!!
                          Tack ALLA för att ni gör en träff helt perfekt!

griml0ck
                          Deltagare

Kommer det inte upp lite bilder snart? Såg det stog massa fotografer i kurvorna under dag 2, skulle vara kul o se dom bilderna! Kanske nån som filma lite?

J

Vince
                            Keymaster

Kommer det inte upp lite bilder snart? Såg det stog massa fotografer i kurvorna under dag 2, skulle vara kul o se dom bilderna! Kanske nån som filma lite?

J

Du är för snabb för att fastna på bild 😉

Zlasher
                              Deltagare

J

Jag lägger upp lite bilder nästa vecka då man kommit hem igen.

Janne248
                                Deltagare

J

Tyvärr inte några action fotos men bilder uppladdade:

Jannes bilder Storträff 2012

Hoppas du inte missat de tidigare uppladdade bilderna från Göran och Lars?
                                  Se Galleriet.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 57 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.