SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/eftersnack SSI 10-årsjubileum 2010-07-10/11

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 112 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Startat en liten undertiden/eftersnackstråd redan nu så ni kan posta live samt ni som inte kommer kan följa vad som händer!

Album är skapat här!

Ubbe
      Deltagare

stockholmskonvojen rullar ner…

…å så rullar vi på igen efter olycka på e20…

Markus
        Deltagare

Det var då väldigt vad ni dricker dåligt! Skärpning! Skål! 🙂

Snofi
          Deltagare

Tackar för en kanonträff! var kul att se alla bilar och att träffa alla IRL
            Banorna var kanonkul =) Tackar S.A.D Janne

/Snofi/Stoffe

Manor
            Deltagare

Ja, denna 10-års träff går till historien som än av de bästa träffarna :).
              Vädret var för bra, stekhet med gassande sol i två dagar på ett flygfält…och ändå så kul.

Ubbe, Fea, Jeppe och Karlsson körde bara snabbare och snabbare med Ubbe på topp på samtliga banor…och Lotta seglar väl in på en hedrande 4/5 plats i snabbåkarligan. Nu åkte jag innan dagen var slut, och kanske fick SubaruMicke till en perfekt åkning efter jag hade åkt hem…det var väl cirka 1,5 sekunder som skulle kapas för att slå Ubbe.

Ja, man hade väl lika gärna kunnat ha med sig en sovsäck…det blev inte många timmars sömn i den romantiska bröllopssviten som jag och Syke delade på :p.

Det visade sig vara en hel del i klubben som fyllde år denna dag. Enligt rykten även AlienDice (Niklas) men vi besparade honom ett telefonsamtal. Grattis i efterskott Alien :D. För Spike inträffade det fantastiska att han fyllde år två dagar på raken.

Uttryck som hördes ofta i natten:

• Vem var det som kasta?
              • Vänta, vänta vänligen…du har vogel på dig.
              • Nä nu får du säga förlåt, fru Karlsson tog faktiskt illa vid sig?

Romantiska bättre och sämre försök:

• Lilla sked, var är du?
              • Heter du Elin? JA
              • Eeh du gillar inte sådana här va (vridandes på en kamera med mastigt objektiv)? NEJ
                Slut på det samtalet.

Listigheter och funderingar som hördes i natten:

• Är du från Norge? NEJ
              • …men om du fick välja om du kom från Danmark eller Norge då? NORGE
                Ja, det var väl typ det jag sa :D.

• Är du du en vikare eller skrynklare? Detta var en av Sykes (eller kan man säga Psyko:s) tyngre ämnen under kvällen. Det går ut på hur toalettpappret hanteras efter man ”samtalat med Glenn”. Jag tycker skrynklare äger, men vikarna verkade vara i majoritet, efter kvällens ostrukturerade utfrågning.

Fea har en generallösning på alla problem. Ta med stenen, den kan användas till allt :D. Det kan vara stenen i Holldammen som avses. Det är en lokal Järbogrej, fråga inte honom om det…han kan prata om det hela natten.

Kvarnis började bli nykter 02:30…han hittade en flaska rom…så var det nykterhetsproblemet löst.

Jäkligt kul att träffa allihopa och det blev även en snabbvisit av Jerry a.k.a KokarDoktorn.

Stort tack till alla som arrangerat denna toppenträff, samt till SAD-Janne (med kollegor/vänner).

halle
              Deltagare

Tack för en fantastisk helg mycket skoj både på och av banan..

S.A.D Janne
                Deltagare

Så kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  Lastbilen avlastad
                  Jag törstig
                  Småler åt alla coola bilar jag fick förmånen att köra.
                  Satans Fredrik att abs var ur funktion…
                  Kalmar Andersson vilken sladd vi hade
                  Vilken adrenalinkick att åka jeepracing

även ni andra som jag slet lite däck för tacktack…

Styrelsen med Ken Thåström och Janne Ordning i spetsen ta åt er äran av detta superarr,,,,,,

Vi ses på Falkenberg???????????????????????????

Janne med personal (PorscheHåkan)

karlzzon.
                  Deltagare

TACK TACK och TACK för en kanon helg!!!!!!!
                    Mycket trevligt med goa o glada vänner samt MYCKET rolig bilkörning.
                    Det finns några som har gjort min helg till ett av mina roligaste bilevent jag varit med på.

1,Styrelsen som fixat denna träff!!!!!!!!!!!!!!!!
                    2,Jeppe som lånade ut sina 16″ R-däck som nu är ganska slut!!!!
                    3,Surbarbro som lyckades övertala min fru att prova på att köra och låna ut sin hjälm och handskar i 2 dagar!!!!

Jösseses va kul jag har haft.

Markus
                    Deltagare

Jag instämmer också! En mycket härlig helg med många härliga människor! För min egen del var det den första ”riktiga” träffen trots att jag inte körde något. Väldigt kul att få ansikten på användarnamnen här men måste erkänna att en del namn redan ramlat bort 😉

Bilen är nu tvättat och står under täcket i garaget tills det är dags att åka igen 🙂 Kroppen är helt slut efter många bil i en bil utan fungerande AC och lite sömn, men fasen vad roligt man haft! 😀

Just try
                      Deltagare

Vilken helg!
                        Jag har haft kanon kul hela helgen och då har jag tyvärr inte haft med mig bilen!
                        Även jag vill tacka alla som på någotvis gjort vårat 10 års jubilieum till en 100% succe!
                        Alltid kul att träffas och snacka, åka med mm.

Mvh Magnus

kamikaze
                        Deltagare

Kan bara hålla med alla andra, det här va svinkul :):)
                          Roligt att se nya medlemmar och få ansikte på forumnicken, jätteroliga banor men tyvärr räckte inte däcken till under söndagen så det blev bara en repa.

Boendet va det grymmaste jag varit med om på dom träffar jag varit på med bar, grillbuffé och bra rum. Respekt till er som körde snabbast förutom Ubbe för han fuskar bara hela tiden 😀
                          Nu blir det sängen för att ta igen all sömn som man inte hade tid att få under fredagen och lördags kvällen sen ska vi skaffa nya r-mackor så syns vi på Gelleråsen nästa helg

Norskan
                          Deltagare

Ja, her må det bare takkes å bukkes! For en helg:D Har nok aldri ledd så mye i hele mitt liv, å sånne diskusjoner ved middagsbordet får man lete lenge etter;) Tuuuuuusen takk til alle som har värt med å gjöre denne helgen topp

Fru Karlzzon
                            Deltagare

Jag har haft jätte roligt!! Jag är glad att jag bestämde mig för att köra. Nu finns det bara ett problem – jag vill ju köra mera, bättre och snabbare! 😀

Erok
                              Deltagare

Första träffen och körning för min del och jag har bara ett par ord att säga, HELVETE VAD KUL!!!!!
                                Helt klart det bästa jag gjort med en bil i mitt liv =)

Tackar och bockar för en underbar helg med nya personer man aldrig sett men som man garanterat inte sett för sista gången!

Manor
                                Deltagare

Jag har haft jätte roligt!! Jag är glad att jag bestämde mig för att köra. Nu finns det bara ett problem – jag vill ju köra mera, bättre och snabbare! 😀

Nej, nu får du allt be om ursäkt fru Karlzzon…sälj Skodan och skaffa en egen Impreza ;).

Du klippte ju till med bättre och bättre tid varje försök. Största förbättringen denna helgen tillsammans med Vincent nr 29.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 112 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.