SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/eftersnack SSI 10-årsjubileum 2010-07-10/11

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 112 totalt)
  • Författare
    Snofi
    Deltagare

Jag längtar efter lite mer bilder 😉 ska bli skoj och se om det blev några bra.

bobban
      Deltagare

Tack alla trevliga kokar freaks kan säga som så att det var länge sedan jag har haft det så här kul.Ni är ju helt enkelt störtsköna hela bunten.

Och ni som satt och härdade ut i värmen vid tidtagningen en STOOOOOOOR eloge till er
        för utan er hade det inte varit möjligt att köra ju.

Sedan så måste ju alla som fixade till jubileumet med alla förberedelser mm mm så detta blev möjligt,så jag tycker att nästa träff eller något måste vi ju bjuda ingen på något vis eller hur?
        Tyvärr kommer jag inte till Gälleråsen för jag har mina ögonstenar hemma hos mig och det är precis lika bra som en banträff med er gott folk för barnen är det bästa som finns. Så ha det så bra nu gott folk vi ses senare i sommar och hösten
        om det är några som är lite sugna å¨att gasa mer så har ju 5100 lite kvällskörningar på mantorp och linköpings motor stadion har ju prova på bankörningar med ju

syke
        Blockerad

Ja, vad ska man säga? STORT tack till alla som anordnade träffen och alla som kom och hjälpte till att göra den till vad den blev! Kul att se många nya ansikten!

Jag tror det blev ca 7 bilder på bilar och resten blev på människor / från kvällen 😀

Erok
          Deltagare

Jag tror det blev ca 7 bilder på bilar och resten blev på människor / från kvällen 😀

upp med dem då 😉

Ubbe
            Deltagare

Vilken helg, vilken fantastiskt sanslöst skön helg! 🙂

Ett jättetack till alla ni som har gjort detta möjligt. Ni hade verkligen lyckats pricka in allt perfekt… banorna, boendet med maten och allt annat… och t.o.m. vädret!

Ni är grymma!

Kul att se nya ansikten komma och köra, och köra fantastiskt bra! Jag tror att vi har åtminstonne två nya naturbegåvningar i klubben och tänker då på Fru Karlsson och Vincent! Bra kört! Något säger mig att det kommer bli mycket enklare för Herr Karlsson att motivera nya R-däck efter denna helg. 😀

Hoppas Anders kom hem ordentligt och att det inte är för mycket som blev förstört! Även om det är surt så tror jag du hade tur i oturen, det kunde gått illa på riktigt! 😮 Jag är glad att jag slapp använda brandsläckaren även om jag visste hur den fungerade efter Steewe’s lektion kvällen innan. 🙂

Jättetack till alla andra SSI’are – ett gäng störtsköna tjejer och killar!

Jag har över 400 bilder att gå igenom och sortera. Om jag orkar ikväll så kommer det nog upp en del då!

//Ubbe – Trött, glad men inte ett dugg sugen på att sitta på kontoret.

Gilarski
              Deltagare

Blev en kort påhälsning (Hoppas min bil håller bättre nästa gång) men jäkligt trevligt att träffa er alla!!

Grymt kul arrangemang, god tårta & väldigt roliga banor 🙂

Kvarnis
                Deltagare

Fy f-n vad jag fryser !!!!!!!!

F-n det är ju nästan vinter tid här upp i Norrland !!!
                  Tur man är på jobbbet och villar upp 😀

Till er som fixat och donat,stött &blött !!!
                  Ett STORT JÄVLA TACK !!!!

Som vanligt så hade man jätte trevligt, det är en så sjukt trevlig samling människor som finns i klubben även om vissa gått vilse och borde hitta tillbaka 😉

specialized
                  Deltagare

Fan va sköj och sicken skön samling människor det finns i klubben 🙂

Stort tack till ALLA som gjorde denna helgen till en av sommarens bästa
                    Riktigt kul att träffa alla man skrivit med här i flera års tid, som man inte träffat på tidigare träffar, Kvarnis, Fea Mfl.
                    Superkul banor, även fast det inte blev så mycket kört för min del, värmen sög musten ur mig …

Tack alla 🙂

FeA
                    Deltagare

Jösses..! Det här var den bästa/roligaste träffen jag någonsin varit på, och det har ju hunnit bli några stycken.

Tack till hela styrelsen, SAD Janne & co, funktionärer och alla andra som har hjälp till och gjort helgen till den succé som det blev!
                      Tack framförallt till Spike för åren som ordis, det skötte du jäääääla kanonbra asså! 😉

Det vart några bilder knäppta, här kommer några smakprov;

HauswägonMäätz by the Mälaren

En schysst sten

Min och Määtz sten som vi köpte i receptionen

😉

SecretAgentMan
                      Deltagare

Det var reGält (tm Äljtärningen) skoj att se att ni håller fanan högt, värmde lite i en gammal kokaråkares hjärta. 😀
                        Fick träffa en del av er sköningar med, höll prexis på att missa slaksson å Fea på väg ut, det hade varit o-bra.

Give the iron, take chances å skicka skea’. 1107!

griml0ck
                        Deltagare

Ja det var en najs helg. Kul o se så många trevliga impreza kompisar! Många gamla kändisar man inte sett på många år 🙂 Fick stort sug o komma tillbaka, hoppas den är fixad till nästa sommar så då jävlar blir det åka! Och grattis till alla dom bra tiderna! Det går grymt fort nu för tiden tycker jag får se om man kan hänga me sen 🙂

/ ”blev faktist inte solbränd denna gång” griml0ck

alrik
                          Deltagare

Ett bra och kanonkul arrangemang som det brukar vara i vanlig ordning! Bra uppstyrt av dom som höll i trådarna.

Kul och skoj att träffa likasinnade ”idioter” samt få ett ansikte på forumnamnen.

Eftersom Mats inte var full av alkohol så måste det varit något annat som gjorde han full av energi och tokigheter. Kan det vara kärleken till stenen och Fea? 😉

/Mikael

syke
                            Blockerad

Såååå! Nu har man fått sova lite, tvättat av sig smutsen och fått prata ut med behörig psykolog. Ett fantastiskt gäng med roliga, trevliga och allmänt störda människor man fått stifta bekantskap med!

Här kommer ett gäng bilder med några korta kommentarer till vissa (bör nämnas att jag inte tog alla bilder). Om någon vill att en bild ska bort, skicka ett pm till mig så ryker den! Jag ber om ursäkt i förväg för eventuella förväxlingar/avsaknaden vad det gäller forumnamn..

Det här skapade köer på E20 när vi var på väg mot träffen:

Bilbilderna:

Ex-ordis (tack för ett kanonbra jobb!)

Surbarbro flirtar med kameran

Specialized likaså

Halle tar ett snack med kapten Morgan!

Herr och fru griml0ck lägger upp strategin inför kvällen

Janne ser över kvällens kostnader

Jägaren blir den jagade etc.

Vad händer här egentligen?

Davve – allas vår nya ordis!

Ett gäng glada SSIare äter grillbuffé (som för övrigt var riktigt, riktigt bra enligt min mening)

Prisutdelningsdags!
                              Mr Konjak(?)

Jeppe

Fea

Ubbe

Kran nr 1

Kvarnis

Mätz och Legacylarsa

Fea och Grusdräparn

Eyes of a madman #1

Calle och Snofi arbetar med kameran

Herr Karlzzon!

I en annan del av griml0ck

Spike försöker att inte tappa ölflaskan

Buffén tog slut – men plast funkar det också!

Kelta

Larsa och Lt Dan

Lotta

Jeppe

Sara

Jessica

Norskan

Någon mer än jag som undrar vad som händer nedanför bilden?

ELIN! a.k.a. Kran nr 2

Ubbe firar storsegern medans Just Try och Snofi försöker dra ur honom värdefulla tips om kurvtagningsteknik

Här arbetas det med kameran igen!

GAMEFACE!

Den ena något mer entusiastisk än den andra

Ozo

Lotta

Fru Karlzzon visar upp lite Bling Bling?

Herr och fru Karlzzon!

Hur kul tror ni att det är när man öppnar ögonen på morgonen och ser detta?

Veilside förbereder sig för att gå och titta på ett avsnitt av Lost

Mätz och Peo

Spiken blir bara gladare och gladare

Fru griml0ck

Norskan inser att det finns skrynklare här i världen

Fea berättar om första gången han tog stenen

Snofi
                              Deltagare

Fan det ser kanon ut syke! dock ser man almänt störd ut på alla kort ;P

syke
                                Blockerad

Fan det ser kanon ut syke! dock ser man almänt störd ut på alla kort ;P

Kameran ljuger aldrig 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 112 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.