› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/eftersnack SSI 10-årsjubileum 2010-07-10/11
- Detta ämne har 111 svar, 11,200 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 1 månad sedan av
Erok.
-
FörfattareInlägg
-
12 juli, 2010 kl. 10:47 #205015
Snofi
DeltagareFick du med några bilder på min bil?
12 juli, 2010 kl. 10:50 #204998karlzzon.
DeltagareKanon bilder !!!!! Bra jobbat Syke
12 juli, 2010 kl. 10:57 #204925syke
BlockeradFick du med några bilder på min bil?
Nopes, de bilder på bilar som fanns har jag lagt upp 🙂
Edit: Tack Karlzzon!
12 juli, 2010 kl. 11:20 #204993Norskan
DeltagareTack Karlsson! Samtliga bilder (nästan) är tagit av en något på lyset Norska 😉
// STOLT norsk vikare 😀
12 juli, 2010 kl. 13:24 #204943Manor
DeltagareDet vart några bilder knäppta, här kommer några smakprov;
HauswägonMäätz by the Mälaren
En schysst sten
Min och Määtz sten som vi köpte i receptionen😉
Hahahahahahaha, f-n Fea du är ta mig f-n helt objektsexifierad. Man har ju hört talas om folk som går igång på damcyklar…när det finns stenar. Att en så STENhård kille som du kunde vara så mossmjuk :D:D:p.
12 juli, 2010 kl. 13:35 #204944Manor
DeltagareHär kommer ett gäng bilder med några korta kommentarer till vissa (bör nämnas att jag inte tog alla bilder). Om någon vill att en bild ska bort, skicka ett pm till mig så ryker den! Jag ber om ursäkt i förväg för eventuella förväxlingar/avsaknaden vad det gäller forumnamn..
Härliga bilder Psyko…kanske lite för många bilbilder dock ;). Jag fick dock en uppfattning om att du ”råkat” censurera bort en del bilder, men det var väl lika bra det. Fotot på mina tonsiller, när du tryckte ner objektivet i halsen på mig när jag råkade dra några små timmerstockar, såg ju mer ut som en skolutflykt till Lummelunda grottorna…med raukar och allt, och vissa av de andra censurerade bilderna kan ju även få Feas kärlek till stenar att verka mer eller mindre normalt :D.
12 juli, 2010 kl. 13:36 #204945Manor
DeltagareFan det ser kanon ut syke! dock ser man almänt störd ut på alla kort ;P
…det kan ju vara för att du är en mycket mycket sjuk människa Snofi :rolleyes:.
12 juli, 2010 kl. 13:53 #204999karlzzon.
Deltagare…det kan ju vara för att du är en mycket mycket sjuk människa Snofi :rolleyes:.
Nä nu får du säga förlåt, Fru Karlsson tog faktiskt illa vid sig !!!
Hehe
12 juli, 2010 kl. 14:09 #204946Manor
DeltagareVad händer här egentligen?
Är ovanstående bild och fråga är en del i en pristävling?
I så fall chansar jag på ”jävlar, Fea tappade stenen” eller ”jag fick en annan del av griml0ck…”, och märker kuvertet med ”det är väldigt kul att jobba, när alla andra har semester”. :D:D:D
12 juli, 2010 kl. 14:10 #204947Manor
DeltagareNä nu får du säga förlåt, Fru Karlsson tog faktiskt illa vid sig !!!
Hehe
Mohahahaha, förlåt herr och fru Karlzzon…och se upp för stenen.
12 juli, 2010 kl. 15:07 #205020Vince
KeymasterJaha vart ska man börja nånstans?
Jo först vill jag givetvis tacka alla som har gjort detta möjligt:
1. Styrelsen (med Spike o Janne248 i spetsen) som arrangerat detta. Kanon bra jobbat! Det finns inget ni kunde ha gjort bättre (förutom låta bli att köra sönder bilen SPIKE ;). Hade faktiskt tänkt o ragga en tur med dig på söndagen. Det får bli nästa gång)
2. Alla glada SSI´are (numera SSC´are ;)) som verkligen är ett riktigt gôtt gäng.
3. S.A.D Janne för de riktigt fina banorna du byggde. Tack för åkerturer i min bil (f*n va´det går) och tack för alla bra tips du gett mig.
4. Andersson för åkturen i din 08. F*n va´brett du åker. SKITSKÖJ 😀För mig var andra träff med SSI och första banträff överhuvudtaget.
Det är alltid kul att få ansikten bakom forumnicken och alla jag pratat med var jättetrevliga (jag bara önskar att jag hunnit snacka med ännu fler).Förväntningarna när det gäller stämning var höga men det visste jag redan långt innan att de skulle gå i uppfylelse (såg hur det var vid första träff hos Just Try-Magnus i GBG hur det kunde gå till :D).
När det gäller konbanekörning så visste jag inte riktigt vilka förväntningar jag hade mer än att ha kul o lära mig mer om bilen o båda dessa har gått i uppfylelse LÄTT.För att summera det hela så kan man säga att 10-årsjubileum var lyckat till 100% och jag hade verkligen SKITKUL.
Tack än en gång
12 juli, 2010 kl. 15:16 #205021Vince
KeymasterNej, nu får du allt be om ursäkt fru Karlzzon…sälj Skodan och skaffa en egen Impreza ;).
Du klippte ju till med bättre och bättre tid varje försök.
Japp riktigt imponerande. När jag stod vid tidtagning vid bana 3 i lördags så klippte fru Karlzzon till sin tid med över 7 sekunder från första till andra åk :eek:! Men men hon har ju en bra lärare för Karlzzon är ju sjuk snabb. Fortsätter hon så så får Lotta (och många andra….för att inte säga alla andra ;)) passa sig.
12 juli, 2010 kl. 15:21 #205022Vince
KeymasterUbbe firar storsegern medans ??? och Snofi försöker dra ur honom värdefulla tips om kurvtagningsteknik
??? är Just try (Magnus)12 juli, 2010 kl. 15:28 #205016Snofi
Deltagare…det kan ju vara för att du är en mycket mycket sjuk människa Snofi :rolleyes:.
haha det kan nog fan stämma ;P
12 juli, 2010 kl. 16:42 #204948Manor
DeltagareUbbe firar storsegern medans ??? och Snofi försöker dra ur honom värdefulla tips om kurvtagningsteknik
??? är Just try (Magnus)Är du säker? Ubbe berättade nämligen för mig att han hade haft en intressant diskussion med Janne ”Flash” Nilsson och James Hetfield (sångaren i Metallica, reds anm.) efter sin 14:de grogg. Jag trodde faktiskt att han bluffade tills jag såg detta bildbevis :D.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.