SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/eftersnack SSI 10-årsjubileum 2010-07-10/11

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 112 totalt)
  • Författare
    Ångan
    Deltagare

Ni ser ut att ha haft kanonskoj allesammans!
      Skoj med lite bilder också 🙂

GT99
      Deltagare

Som redan nämnts ett par gånger så var det som vanligt en riktigt kul och lyckad träff. Stort tack till alla som hjälpt till att styra upp detta. Stort plus för boende och mat denna gång.
        Nästa gång får vi se till att punktera en viss silver STi så övriga har en chans att glänsa, Bra kört!

Nu är det bara att hugga in i garaget och se till att få ut bilfan innan sommaren är slut.

m@ster
        Deltagare

Tack för en kanon helg som gav mer smack!!
          Mkt bra banor, go mat och trevligt sällskap!

TACK =)

ps: tack Janne för tipsen 😉

Vince
          Keymaster

Är du säker? Ubbe berättade nämligen för mig att han hade haft en intressant diskussion med Janne ”Flash” Nilsson och James Hetfield (sångaren i Metallica, reds anm.) efter sin 14:de grogg. Jag trodde faktiskt att han bluffade tills jag såg detta bildbevis :D.

Jo det stämmer nog. Tror också att jag såg honom efter några, av Mr Konjak himself, välblandade captain morgan :D.

dragster
            Deltagare

Skulle också vilja passa på att tacka alla inblandade för en kanon helg.
              Banorna var riktigt roliga men favoriten var ”superstagebanan” på Söndagen.
              Irriterande att man inte kunde kämpa sig upp till toppen och fightas med Ubbe och Karlsson, fattades bara några 10-delar. Bra kört av er båda.
              Jag får väl skylla på värmen.

Boendet och maten var det bästa någonsin av dom träffar jag varit på.

Calle
              Deltagare

Jiihaaa!!
                Grym helg med med grymma människor! 🙂
                Stor eloge till Spike och Janne som gör detta möjligt för oss
                Samt SAD Janne för upplägget av banorna, grymt jobbat killar!! 🙂
                Måste också passa på att tacka Jeppe för utlåning utav däck och fälg på fredagskvällen! Du är för go Jeppe 🙂
                Ändå synd att oturen finns kvar även med ny bil 🙁
                Men icke klaga, fick ju chansen att se lite flera ansikten bakom namnen på forumet och det är ju alltid lika trevligt 😉

Tror att det finns en koppling med hur man ser ut på bilderna och varför körningen blev lite tunn på söndagen 😛

Tack alla subarister för denna gång och hoppas det inte dröjjer för länge tills nästa!

challe
                Deltagare

Detta va som vanligt en vansinnigt rolig helg 🙂 skoj att få träffa fler nya ansikten och även en del gamla 😀
                  Ni i styrelsen ska ha en JÄTTEeloge för att ni styrt upp detta och ser till att vi kan komma och köra och ha kul. Även janne med crew ska ha tack för att ni ställer upp och hjälper till.

Nu ska vi bara få på nya sulor på bilen sen så syns vi på Gelleråsen till helgen.

Och ni som tog kort få se till att slänga upp dom så att andra kan få se hur kul vi har tillsammans 🙂

Lotta
                  Deltagare

Tack för en kalashelg! Fantastiskt arrangemang som hade allt! Boendet och maten var det bästa hittills, banorna var kanon (kul med lite nivåskillnader och fyra olika) och sällskapet som vanligt oslagbart 🙂 – härligt att träffa alla gamla (!) och nya SSI’are!

Det uppstod lite problem nu när vi skulle lägga in tiderna. Vi saknar namn till nr: 3, 5, 6, 8, 14, 17, 25, 28, 31, 37. Om ni hade det numret eller vet vem som hade det, skicka mig ett pm. Så fort vi har alla namn kommer tiderna upp.

Hoppas att ni får en fortsatt bra sommar!

Ubbe
                    Deltagare

Så, nu har jag fått fram lite bilder också… Fotar hellre än bra men skjuter man över 400 bilder blir det iaf några användbara… 🙂

Alla bilder finns här

OzO
                      Deltagare

Boendet och upplägget med grillbuffé, sol och partytält med bar á la festival va fanimig det lyxigaste hittills på en SSI träff! Tycker vi fortsätter i denna stil… vi struntar i vandrarhem och egna skrynkliga (nej, jag är storvikare!) sängkläder, mm och satsar på slottshotell och liknande! 😀 😎

Som vanligt skitkul att festa loss med Subbagänget, alltid händer det nåt galet och nya fina skrönor att dra vid nästa jubileumsfest! Körningen har jag ingen aning om eftersom jag var ”på genomfart” och körde fel bil… 😉

Vill se fler bilder (Syke, dina var grymma!)!!! =)

Spiken, vi kommer sakna dig som chef! Davve, en lyckospark till dig som ny chef! 🙂

Tack till er som jobbade och skapade förutsättningar för oss andra att bara kunna dyka upp och göra denna helg till den grymma helg det var! (Jag rensade undan alla flaskor och burkar och rester efter er uppe i Stallgården innan jag drog, tror det var taktiskt bra om vi vill kunna åka tillbaka! Receptionistan tackade! ;))

Nu ska jag ta igen 652380459 timmars sömn och inte köra en meter på ett bra tag… 🙂

Btw, ni är galna. Varenda en av er! 😀

Sternborn
                        Deltagare

Tack för en kanonhelg!
                          Detta var utan tvekan sommarens bilrelaterade höjdpunkt!!
                          Ett stort tack till alla som var med och gjorde denna helg möjlig! 🙂

Riktigt trevligt att träffa alla goa o glada SSI:are! Det vart många nya ansikten för mig som är rätt ny inom klubben 🙂
                          Maten och boendet var toppen!

Körningen gick väl sådär, har förstått nu efter mantorp och denna träff att R-däck är ett måste, men jag bjöd nog på lite underhållning med några breda sladdar, en massa däcktjut och en liten snurr pga av att däcken inte höll greppet i värmen 😛

Hade haft problem med att ABS lampan lyst dom 2 senaste månaderna men min bil lagade sig själv under helgen när den pressades lite hårdare än normalt 😉

Tack än en gång allihopa!
                          Hoppas vi ses snart igen 🙂

//Bobby Ewing (Jeppe förstår :P)

Surbarbro
                          Deltagare

Säger som alla andra kanon.
                            Styrelsen och SAD-Janne med bihang, har gjort ett kanonjobb.
                            Boendet fantastiskt.
                            Gillar att inte behöva bädda själv.
                            Gillar att knappa tider,”tidtagningen”, då jag inte själv gjorde några.
                            SURT!
                            Grattis till er alla som satt bra tider och till er alla som tycker att
                            det viktigaste är att ha det KUL.
                            Kanonhelg!
                            Sönderbränd näsa.
                            / Catrine

Manor
                            Deltagare

Tack för en kalashelg! Fantastiskt arrangemang som hade allt! Boendet och maten var det bästa hittills, banorna var kanon (kul med lite nivåskillnader och fyra olika) och sällskapet som vanligt oslagbart 🙂 – härligt att träffa alla gamla (!) och nya SSI’are!

Det uppstod lite problem nu när vi skulle lägga in tiderna. Vi saknar namn till nr: 3, 5, 6, 8, 14, 17, 25, 28, 31, 37. Om ni hade det numret eller vet vem som hade det, skicka mig ett pm. Så fort vi har alla namn kommer tiderna upp.

Hoppas att ni får en fortsatt bra sommar!

31 var Jeppe och nummer 37 var Anders ”Roadtip85” i bilen som tyvärr började brinna :(.

Manor
                              Deltagare

Jag rensade undan alla flaskor och burkar och rester efter er uppe i Stallgården innan jag drog, tror det var taktiskt bra om vi vill kunna åka tillbaka! Receptionistan tackade! 😉

Stort tack för det Ozo, det såg nog fördj-vligt ut.

syke
                                Blockerad

Härliga bilder Psyko…kanske lite för många bilbilder dock ;). Jag fick dock en uppfattning om att du ”råkat” censurera bort en del bilder, men det var väl lika bra det. Fotot på mina tonsiller, när du tryckte ner objektivet i halsen på mig när jag råkade dra några små timmerstockar, såg ju mer ut som en skolutflykt till Lummelunda grottorna…med raukar och allt, och vissa av de andra censurerade bilderna kan ju även få Feas kärlek till stenar att verka mer eller mindre normalt :D.

Objektiv incidenten förklaras nog bäst med en video 😀
                                  http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k

Nä nu får du säga förlåt, Fru Karlsson tog faktiskt illa vid sig !!!

Jag hoppas verkligen att fru Karlsson inte tog illa vid sig!

Vad händer här egentligen?

Är ovanstående bild och fråga är en del i en pristävling?

I så fall chansar jag på ”jävlar, Fea tappade stenen” eller ”jag fick en annan del av griml0ck…”, och märker kuvertet med ”det är väldigt kul att jobba, när alla andra har semester”. :D:D:D

På a svarar vi b och på c svarar vi ”järnfilspån”!

Ubbe firar storsegern medans ??? och Snofi försöker dra ur honom värdefulla tips om kurvtagningsteknik
                                  ??? är Just try (Magnus)

Fixat, tack!

Boendet och upplägget med grillbuffé, sol och partytält med bar á la festival va fanimig det lyxigaste hittills på en SSI träff! Tycker vi fortsätter i denna stil… vi struntar i vandrarhem och egna skrynkliga (nej, jag är storvikare!) sängkläder, mm och satsar på slottshotell och liknande! 😀 😎

Som vanligt skitkul att festa loss med Subbagänget, alltid händer det nåt galet och nya fina skrönor att dra vid nästa jubileumsfest! Körningen har jag ingen aning om eftersom jag var ”på genomfart” och körde fel bil… 😉

Vill se fler bilder (Syke, dina var grymma!)!!! =)

Spiken, vi kommer sakna dig som chef! Davve, en lyckospark till dig som ny chef! 🙂

Tack till er som jobbade och skapade förutsättningar för oss andra att bara kunna dyka upp och göra denna helg till den grymma helg det var! (Jag rensade undan alla flaskor och burkar och rester efter er uppe i Stallgården innan jag drog, tror det var taktiskt bra om vi vill kunna åka tillbaka! Receptionistan tackade! ;))

Nu ska jag ta igen 652380459 timmars sömn och inte köra en meter på ett bra tag… 🙂

Btw, ni är galna. Varenda en av er! 😀

Tack ozo! Måste även passa på att be om ursäkt för tornet, om det nu var jag som byggde det första (mitt minne är lite suddigt) – de efterföljande byggde jag dock med mats glatt påhejandes 🙂

Grymt kul att se v8-monstret röra på sig! Tråkigt att höra om hästen dock 🙁

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 112 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.