› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/eftersnack SSI 10-årsjubileum 2010-07-10/11
- Detta ämne har 111 svar, 11,200 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 1 månad sedan av
Erok.
-
FörfattareInlägg
-
13 juli, 2010 kl. 00:03 #204962
Grusdraparn
DeltagareKan bara instämma i lovsångerna till arrangörerna, tokjävlabra jobbat! Visst är det väl så att ni fyller år idag!?! HIPP-HIPP!!!
Ångrar inte en sekund att man åkte på träffen, även fast kokarn fick stå kvar på sin fastgrodda plats i garaget…måste fasen ta tag i den där…vilket år som helst…
Kul också att träffa alla er andra sjukligt ofriska människor man inte sett på en halv evighet…man känner sig verkligen som hemma 🙂
Är på semester nu men har ändå lyckats knåpa ihop några bilder iaf. Eftersom Syke fotade mest folk (vilket han gjorde tokbra) så kompletterar jag med lite mer japanska plåtburkar…håll till godo…sista 20-30 bilderna verkar fallit bort, men det får ordnas en annan gång för nu är det läggdags…
http://dalekphoto.com/ssc/index.html
(kan vara lite seg att ladda med smalband)/Klas
13 juli, 2010 kl. 00:18 #204955Ångan
DeltagareMassor av fina bilder börjar ramla in nu.
Är inte ett dugg sotis på att ni hade det så trevligt :-p13 juli, 2010 kl. 00:48 #204927syke
BlockeradMassa bilder..
Grymma bilder grusdräparn, men jävlar vad skitnödig jag ser ut 🙂
13 juli, 2010 kl. 06:34 #204972Ubbe
DeltagareTack för en kanonhelg!
Körningen gick väl sådär, har förstått nu efter mantorp och denna träff att R-däck är ett måste, men jag bjöd nog på lite underhållning med några breda sladdar, en massa däcktjut och en liten snurr pga av att däcken inte höll greppet i värmen 😛
Hade haft problem med att ABS lampan lyst dom 2 senaste månaderna men min bil lagade sig själv under helgen när den pressades lite hårdare än normalt 😉
Tack än en gång allihopa!
Hoppas vi ses snart igen 🙂//Bobby Ewing (Jeppe förstår :P)
Aha, det var du som var retursladdarnas konung på söndagen? Vill minnas att det lät ungefär såhär vid tidtagningen:
shiiit…. oj! han grejjar det… shiiiit… oj! han grejjade den också… shiiit… neeej vad synd!Snyggt kört och riktigt bra underhållning! 🙂
Något säger mig att det är fler än Jeppe som förstår det där med Bobby Ewing 😀
Syke & Klas – Anordnar ni fotokurser? Where do I sign up? 😮
/Ubbe
13 juli, 2010 kl. 08:57 #204928syke
BlockeradSyke & Klas – Anordnar ni fotokurser?
Jag byter gärna en fotokurs mot en förarkurs! 😀
13 juli, 2010 kl. 09:03 #204963Grusdraparn
DeltagareJag byter gärna en fotokurs mot en förarkurs! 😀
Då är vi två 🙂
13 juli, 2010 kl. 09:05 #204964Grusdraparn
DeltagareGrymma bilder grusdräparn, men jävlar vad skitnödig jag ser ut 🙂
Vem ser inte skitnödig ut inför en natt med Mats 😉
13 juli, 2010 kl. 09:15 #204973Ubbe
DeltagareGrimlock är uppenbarligen poppis. Alla bilder i vårt album har haft ~15 besök utom en: Grimlock i bar överkropp har nästan dubbelt så många visningar!
Han är ju iofs ganska läcker… 😀
13 juli, 2010 kl. 09:22 #205005Markus
DeltagareGrimlock är uppenbarligen poppis. Alla bilder i vårt album har haft ~15 besök utom en: Grimlock i bar överkropp har nästan dubbelt så många visningar!
Han är ju iofs ganska läcker… 😀
Mmm hans muskler var spänstiga och lagom inoljade 😉 Det var väl dessutom, som synes, bara han som visste åt vilket håll beachen låg? 😀
13 juli, 2010 kl. 10:05 #204957griml0ck
DeltagareDet är spike som varit in i kollat alla 20 ggr extra. Jag ska skicka en inramad bild åt han sen 🙂
13 juli, 2010 kl. 15:58 #204978roadtip85
KeymasterFår tacka för det lilla jag var med på.
Missade ju lördagen pga jobb och sen vart det ju bara 3 rundor på söndagen innan servoslangen gick sönder och läckte ut olja på turbon och DP som började brinna.
Men man hade nog, som Ubbe sa, tur i oturen att inte elden tog sig i något!Det var trevligt att gå omkring och prata med folk istället! Även kul att få prova Sykes Type RA, det stillade ens banåkasug lite mer, så det tackar jag extra för! 😀
13 juli, 2010 kl. 17:18 #204995Sternborn
DeltagareAha, det var du som var retursladdarnas konung på söndagen? Vill minnas att det lät ungefär såhär vid tidtagningen:
shiiit…. oj! han grejjar det… shiiiit… oj! han grejjade den också… shiiit… neeej vad synd!Snyggt kört och riktigt bra underhållning! 🙂
Något säger mig att det är fler än Jeppe som förstår det där med Bobby Ewing 😀
Syke & Klas – Anordnar ni fotokurser? Where do I sign up? 😮
/Ubbe
Japp det var jag det! 😀
Riktigt kul var det men vart ju inga bra tider på grund av allt sladdande 😛Jag antar att jag inte är tillräckligt gammal för att förstå det där med Bobby Ewing, men jag fick det förklarat för mig dagen efter av jeppe när vi stod vid receptionen och skulle betala boendet 😛
13 juli, 2010 kl. 18:09 #204980specialized
DeltagareJapp det var jag det! 😀
Riktigt kul var det men vart ju inga bra tider på grund av allt sladdande 😛Vad har du gjort med bilen för att få den såååå överstyrd / lätt i baken ? 🙂
Såg ju ut som du nästan inte kunde runda en kona utan att bli ikappkörd av aktern 😉13 juli, 2010 kl. 19:08 #204996Sternborn
DeltagareVad har du gjort med bilen för att få den såååå överstyrd / lätt i baken ? 🙂
Såg ju ut som du nästan inte kunde runda en kona utan att bli ikappkörd av aktern 😉Jag har inte gjort nåt speciellt med bilen, körde på vanliga gatdäck och det var samma modell av däck bak som fram, bak var det till och med mer mönster på.
Hade coilisarna inställt på väldigt hårt fram och mjukaste bak så det kanske kan ha med saken att göra 😛13 juli, 2010 kl. 20:00 #204934Subarumicke
DeltagareTackar för ett bra arrangemang tyckte söndagens bana var roligast!!
Var även kul att prova vette klubbens bana på lördagen med
Ska ställa om hjulvinklarna till nästa konkörning och fixa en ny backventil
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.