› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/eftersnack SSI 10-årsjubileum 2010-07-10/11
- Detta ämne har 111 svar, 11,200 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 1 månad sedan av
Erok.
-
FörfattareInlägg
-
13 juli, 2010 kl. 20:14 #204951
Manor
DeltagareTackar för ett bra arrangemang tyckte söndagens bana var roligast!!
Var även kul att prova vette klubbens bana på lördagen med
Ska ställa om hjulvinklarna till nästa konkörning och fixa en ny backventil
Fick du till någon bättre tid senare på söndagen?
13 juli, 2010 kl. 20:25 #204933LegacyLarsa
KeymasterTack för en grymt trevlig helg, tyvärr så blev det inte bättre än jag, fick en släng solsting, redan på söndan, vilket gjorde mig rätt offtopic.. 🙁
Tack (lt) dan, för nostalgikörningen, grymt trevlig väg,bil, you name it.. 🙂
/Larsa
13 juli, 2010 kl. 21:01 #205010Crippe
DeltagareTack för en grymt trevlig helg! och alla med åkningar! (Steewe, Andersson och bobban! Undrar om jag glömt nån?) Fick lite abstinens besvär nu!
Det blev väl lite mycket sprit under kvällarna men va fan, roligt hade jag i alla fall!
Kran nr 2! Ja jag saknar ord! lr hur spike!!:p
/christer
13 juli, 2010 kl. 21:26 #204974Ubbe
DeltagareHär är söndagens tider:
…samt de gästspel som var uppskrivna:
Saknas fortfarande några namn… Om ni inte vill vara anonyma så släng iväg ett PM till Lotta eller mig så uppdaterar vi. Är det några nummer/namn som vi lyckats få fel så hör av er, har vart lite gissningslek… 🙂
Röd markering = konträff, har inte räknat med konträffar som bästa tid.
13 juli, 2010 kl. 22:12 #204931OzO
Deltagarehttp://dalekphoto.com/ssc/index.html
(kan vara lite seg att ladda med smalband)/Klas
Härliga bildserier! 😎
14 juli, 2010 kl. 07:03 #204966FeA
DeltagareUbbe & Lotta – Nr.8 är ”Foppa”, Peter Forsberg.
14 juli, 2010 kl. 07:20 #204975Ubbe
DeltagareUbbe & Lotta – Nr.8 är ”Foppa”, Peter Forsberg.
Tack Fea! Man kan ju tycka att vi borde vetat det efterssom vi stod parkerade brevid varandra iaf hela lördagen… 😮 Fixar ikväll.
Då saknas Calle… och en till.
/Ubbe – med minne som en guldfisk
14 juli, 2010 kl. 08:03 #204989Just try
DeltagareSteewe (Stefan) ser att du körde riktigt snabbt dina två första vändor hehe!!
Vad hände sen? Nu var jag nästan lite elak, tackar och bockar för att jag fick nöjet att testa din pärla!Mvh Magnus
14 juli, 2010 kl. 08:31 #205024Vince
KeymasterTack Fea! Man kan ju tycka att vi borde vetat det efterssom vi stod parkerade brevid varandra iaf hela lördagen… 😮 Fixar ikväll.
Är nästan 100 på att Calle hade startnummer 28 då han stod parkerad precis före mig både i lördags o söndags.
14 juli, 2010 kl. 08:54 #205006Markus
DeltagareSteewe (Stefan) ser att du körde riktigt snabbt dina två första vändor hehe!!
Vad hände sen? Nu var jag nästan lite elak, tackar och bockar för att jag fick nöjet att testa din pärla!Mvh Magnus
Det kan jag tala om för dig… Han satsade som en galning och lekte Ken Block runt konerna. Då går det inte speciellt fort 😀
14 juli, 2010 kl. 09:39 #205018Calle
DeltagareTack Fea! Man kan ju tycka att vi borde vetat det efterssom vi stod parkerade brevid varandra iaf hela lördagen… 😮 Fixar ikväll.
Jag var nr. 28, hoppa jag inte skapade för mkt försening nu :S
15 juli, 2010 kl. 04:42 #205000karlzzon.
DeltagareFinns det någon resultat lista från Lördagens SS prov????
Skulle va kul o se.
Tack Ubbe o Lotta för ett kanon jobb med alla tider från Söndagens Superstage bana!!!15 juli, 2010 kl. 05:45 #204935Janne248
DeltagareFinns det någon resultat lista från Lördagens SS prov????
Skulle va kul o se.Japp den finns hos mig och kommer att läggas upp senast nu i helgen som kommer… håll ut lite till! :rolleyes:
15 juli, 2010 kl. 08:31 #204961jeppe
DeltagareTack alla för en superhelg
Boendet och maten var det bästa hittils
Lördagens körning var riktigt najs, gillade inte första sträckan då det blev lite mycket 1:ans växel
Hoppas någon fick mina fina brehas på bild på sträcka 3
hade för övrigt varit riktigt skoj att testa en mappad bil med originalturbo
jag tror den hade varit snabbare, då turbolagget var extremt
hade ingen aning om att det trots allt gick hyffsat, hade jag vetat så hade man kastat ur brorsan och kört några rundor självPå söndagen var man tvungen att skifta däcken fram och bak och då hamnade Emmaboda punkteringsdäcket fram som inte tålde detta, så jag krängde av däcket igen och såg ingen anledning att köra mer då samma sak skulle hända igen
Totalt sätt hade jag en skitskoj helg och ni alla är underbara
att man kan ha så jävla skoj med en bunt bilnördar, själv kraftigt inräknad där 🙂Kul också att man jobbat hårt på vissa nya medlemmar Calle, Snofi, Sternborn att ni kommit och att ni förhoppningsvis blivit bitna för livet
Grymt tack till alla som fotat, tagit tider, funktionerat, etc
Tack till Bobban för turen i Forestern
När kör vi igen ? 🙂15 juli, 2010 kl. 11:41 #204976Ubbe
DeltagareHar uppdaterat tidlistan i det tidigare inlägget. Nu saknas bara ett namn till bil nummer 3.
Steewe (Stefan) ser att du körde riktigt snabbt dina två första vändor hehe!!
Har flyttat Stefans första två tider till listan med gästspel och satt ditt namn på dom. Rätt så?
Jag var nr. 28, hoppa jag inte skapade för mkt försening nu :S
Hur lugnt som helst! Har uppdaterat!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.