› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden/eftersnack SSI 10-årsjubileum 2010-07-10/11
- Detta ämne har 111 svar, 11,200 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 1 månad sedan av
Erok.
-
FörfattareInlägg
-
15 juli, 2010 kl. 14:18 #204990
Just try
DeltagareNu stämmer det fin fint!!
Har uppdaterat tidlistan i det tidigare inlägget. Nu saknas bara ett namn till bil nummer 3.
Har flyttat Stefans första två tider till listan med gästspel och satt ditt namn på dom. Rätt så?
Hur lugnt som helst! Har uppdaterat!
15 juli, 2010 kl. 16:23 #205001karlzzon.
DeltagareJapp den finns hos mig och kommer att läggas upp senast nu i helgen som kommer… håll ut lite till! :rolleyes:
Kanon !!!!!
15 juli, 2010 kl. 17:28 #204936Janne248
DeltagareMer kort från kameran…. i ett nytt album.
15 juli, 2010 kl. 18:51 #205025Vince
KeymasterHar också skapat ett album. Blev inte så många bilder då man var så upptagen med att bekanta sig med så många trevliga SSI’are som möjligt :).
15 juli, 2010 kl. 20:28 #204932OzO
DeltagareHärligt, meeera bilder! Steewe? 😉
15 juli, 2010 kl. 20:49 #205026Vince
KeymasterVi ses på Falkenberg???????????????????????????
Vad händer i Falkenberg?
15 juli, 2010 kl. 22:36 #205011Steewe
DeltagareDet kan jag tala om för dig… Han satsade som en galning och lekte Ken Block runt konerna. Då går det inte speciellt fort 😀
Jajaja, kanske ville liiite för mkt. 🙂 Du fick inga bilder på det?
Steewe (Stefan) ser att du körde riktigt snabbt dina två första vändor hehe!!
Vad hände sen? Nu var jag nästan lite elak, tackar och bockar för att jag fick nöjet att testa din pärla!Mvh Magnus
Bara nästan? 😉 Ge mig lite fler lektioner så kanske jag kan komma ner lite i tid. 🙂
Härligt, meeera bilder! Steewe? 😉
Här är mina och Linda’s bilder från körningen lördag och söndag:
Stefan Och Lindas bilder
Bilderna från kvällen och natten kommer jag får tid över att rensa alla suddiga bilder. Det blev ett par. 😉 Ingen som har någon bild på släckarna? Nästa gång kanske det blir ännu fler. :p16 juli, 2010 kl. 11:29 #204958Lt Dan
DeltagareVilken underbar träff och underbart folk 🙂 Kan det bli bättre? Kanske lite svalare bara…
Suget att köpa r-däck, väghållning, bromsar och renovera lådan till gamlegacyn ökande ca 2000% efter träffen av flera anledningar 😀
/Dan
16 juli, 2010 kl. 13:55 #204937Janne248
DeltagareSuget att köpa r-däck, väghållning, bromsar och renovera lådan till gamlegacyn ökande ca 2000% efter träffen av flera anledningar 😀
Handla på bá! Jag lover det kommer mer chanser att ANVÄNDA prylarna som du investerar i!
16 juli, 2010 kl. 14:22 #205030Klysen
DeltagareTack för en KANON helg! allt var bra! kul att träffa folk medsamma intresse och som man pratat med här på forumet.
tog dock lite tid innan jag kom ut och började köra men det ska jag tacka Janne för. jag kände hur mina horn växte och vet att andra såg det med. detta kommer inte sluta billigt 😛 hehetack!
det är jag som är den saknade 3an btw 😀
/klysen
16 juli, 2010 kl. 17:21 #204959Lt Dan
DeltagareHandla på bá! Jag lover det kommer mer chanser att ANVÄNDA prylarna som du investerar i!
Absolut, gör vad jag kan. Sitter i (hem) förhandlingar i detta nu!
16 juli, 2010 kl. 17:25 #204960Lt Dan
DeltagareTack för en grymt trevlig helg, tyvärr så blev det inte bättre än jag, fick en släng solsting, redan på söndan, vilket gjorde mig rätt offtopic.. 🙁
Tack (lt) dan, för nostalgikörningen, grymt trevlig väg,bil, you name it.. 🙂
/Larsa
Inga probs Larsa, det e jag som tackar för medåkningen med en som kan köra grymt bra. Det är bara att komma förbi när du vill köra mera 😀
16 juli, 2010 kl. 17:57 #204985challe
DeltagareTack för en KANON helg! allt var bra! kul att träffa folk medsamma intresse och som man pratat med här på forumet.
tog dock lite tid innan jag kom ut och började köra men det ska jag tacka Janne för. jag kände hur mina horn växte och vet att andra såg det med. detta kommer inte sluta billigt 😛 hehetack!
det är jag som är den saknade 3an btw
/klysenJättekul och höra att du blev biten av detta, det syntes ju iof :rolleyes: inte minst på lördagen 😀
Hoppas att du kommer på fler träffar i framtiden16 juli, 2010 kl. 18:34 #204953Kvarnis
DeltagareLT.DAN
Behöver du prylar så säg till finns alltid en lösning är uppe i norr E=MC2 😀
16 juli, 2010 kl. 20:48 #205008Zetterlund
DeltagareFår ställa mig till skaran som tackar för en underbar helg med likasinnade 😀 Och tack styrelsen i sammarbete med S.A.D Janne & co.
Problemet jag ser med årsträffen är att vi har lagt en liten för hög nivå på boendet nu .. hehe 😉
Ska försöka mig på att tömma kameran i natt och få ut några bilder från helgen som var innan jag ska fylla kameran igen med nya bilder :p
Håller på och packar väskan för ännu en resa till landet i öst.. :rolleyes:
Ses på Gelleråsen gubbs n girls 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.