SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/eftersnack SSI 10-årsjubileum 2010-07-10/11

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 112 totalt)
  • Författare
    Just try
    Deltagare

Nu stämmer det fin fint!!

Har uppdaterat tidlistan i det tidigare inlägget. Nu saknas bara ett namn till bil nummer 3.

Har flyttat Stefans första två tider till listan med gästspel och satt ditt namn på dom. Rätt så?

Hur lugnt som helst! Har uppdaterat!

karlzzon.
      Deltagare

Japp den finns hos mig och kommer att läggas upp senast nu i helgen som kommer… håll ut lite till! :rolleyes:

Kanon !!!!!

Janne248
        Deltagare

Mer kort från kameran…. i ett nytt album.

Vince
          Keymaster

Har också skapat ett album. Blev inte så många bilder då man var så upptagen med att bekanta sig med så många trevliga SSI’are som möjligt :).

OzO
            Deltagare

Härligt, meeera bilder! Steewe? 😉

Vince
              Keymaster

Vi ses på Falkenberg???????????????????????????

Vad händer i Falkenberg?

Steewe
                Deltagare

Det kan jag tala om för dig… Han satsade som en galning och lekte Ken Block runt konerna. Då går det inte speciellt fort 😀

Jajaja, kanske ville liiite för mkt. 🙂 Du fick inga bilder på det?

Steewe (Stefan) ser att du körde riktigt snabbt dina två första vändor hehe!!
                  Vad hände sen? Nu var jag nästan lite elak, tackar och bockar för att jag fick nöjet att testa din pärla!

Mvh Magnus

Bara nästan? 😉 Ge mig lite fler lektioner så kanske jag kan komma ner lite i tid. 🙂

Härligt, meeera bilder! Steewe? 😉

Här är mina och Linda’s bilder från körningen lördag och söndag:
                  Stefan Och Lindas bilder
                  Bilderna från kvällen och natten kommer jag får tid över att rensa alla suddiga bilder. Det blev ett par. 😉 Ingen som har någon bild på släckarna? Nästa gång kanske det blir ännu fler. :p

Lt Dan
                  Deltagare

Vilken underbar träff och underbart folk 🙂 Kan det bli bättre? Kanske lite svalare bara…

Suget att köpa r-däck, väghållning, bromsar och renovera lådan till gamlegacyn ökande ca 2000% efter träffen av flera anledningar 😀

/Dan

Janne248
                    Deltagare

Suget att köpa r-däck, väghållning, bromsar och renovera lådan till gamlegacyn ökande ca 2000% efter träffen av flera anledningar 😀

Handla på bá! Jag lover det kommer mer chanser att ANVÄNDA prylarna som du investerar i!

Klysen
                      Deltagare

Tack för en KANON helg! allt var bra! kul att träffa folk medsamma intresse och som man pratat med här på forumet.
                        tog dock lite tid innan jag kom ut och började köra men det ska jag tacka Janne för. jag kände hur mina horn växte och vet att andra såg det med. detta kommer inte sluta billigt 😛 hehe

tack!

det är jag som är den saknade 3an btw 😀

/klysen

Lt Dan
                        Deltagare

Handla på bá! Jag lover det kommer mer chanser att ANVÄNDA prylarna som du investerar i!

Absolut, gör vad jag kan. Sitter i (hem) förhandlingar i detta nu!

Lt Dan
                          Deltagare

Tack för en grymt trevlig helg, tyvärr så blev det inte bättre än jag, fick en släng solsting, redan på söndan, vilket gjorde mig rätt offtopic.. 🙁

Tack (lt) dan, för nostalgikörningen, grymt trevlig väg,bil, you name it.. 🙂

/Larsa

Inga probs Larsa, det e jag som tackar för medåkningen med en som kan köra grymt bra. Det är bara att komma förbi när du vill köra mera 😀

challe
                            Deltagare

Tack för en KANON helg! allt var bra! kul att träffa folk medsamma intresse och som man pratat med här på forumet.
                              tog dock lite tid innan jag kom ut och började köra men det ska jag tacka Janne för. jag kände hur mina horn växte och vet att andra såg det med. detta kommer inte sluta billigt 😛 hehe

tack!

det är jag som är den saknade 3an btw
                              /klysen

Jättekul och höra att du blev biten av detta, det syntes ju iof :rolleyes: inte minst på lördagen 😀
                              Hoppas att du kommer på fler träffar i framtiden

Kvarnis
                              Deltagare

LT.DAN

Behöver du prylar så säg till finns alltid en lösning är uppe i norr E=MC2 😀

Zetterlund
                                Deltagare

Får ställa mig till skaran som tackar för en underbar helg med likasinnade 😀 Och tack styrelsen i sammarbete med S.A.D Janne & co.

Problemet jag ser med årsträffen är att vi har lagt en liten för hög nivå på boendet nu .. hehe 😉

Ska försöka mig på att tömma kameran i natt och få ut några bilder från helgen som var innan jag ska fylla kameran igen med nya bilder :p

Håller på och packar väskan för ännu en resa till landet i öst.. :rolleyes:

Ses på Gelleråsen gubbs n girls 😀

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 112 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.