SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack: Storträff 2008: EMMABODA

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 60 totalt)
  • Författare
    Desen
    Deltagare

Ja då var man hemma igen, trött, solbränd och nöjd.

Jäklar va kul det e att träffa alla er galenpannor, o helt sjukt kul att få ladda friskt med sin gamla GT. Att man sedan nådde sitt mål att komma under 1.30 blev man ju inte heller så ledsen över.

Nu blir det lite mer satsning på väghållning och sen sitter 1.28 tiden lätt.

Tackar styrelse och banträffsansvarig för en bra anordnad träff.

Nu ska jag duscha o dricka en pilsner i vågrät läge på soffan

Puss o kram på er alla.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

”The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2006 1.43.13 GT-99
      SS 2007 1.31.10 GT-99
      SS 2008 1.29.65 GT-99

Just try
      Deltagare

Först vill jag tacka alla som gjorde denna träff till en riktig kanon helg på alla sätt! Trevligt folk som körde riktigt bra tider på dagarna och drack öl nästan lika snabbt på kvällarna! För min egen del så är jag mycket nöjd över vad jag lyckades prestera satte nytt pers samt lyckades pressa mig ner under 1.28
        Vill även tacka spike för lånet samt desen för att han visade att imprezor är rally bilar!! Grattis till en fin tid dessutom.

Mvh Just Try!!

Desen
        Deltagare

samt desen för att han visade att imprezor är rally bilar!! .Mvh Just Try!!

Haha ,ja att gå så brett ur det snabba konpartiet att man behöver använda gräset som bana är ju oxå en upplevelse. Så går det när man slarvar med att kolla hjulvinklarna innan en banträff.

Grattis till din tid med!

Det börjar bli en hel del som är en bra bit under 1.30 nu. Riktigt kul att se. Det krävs ju ändå både lite mod och teknik att våga ratta en kokare på (mer eller mindre)kontollerade ställ i de hastigheterna.

Finns sååå mycket mer bra att säga om helgen, men e för trött för att skriva allt.

Föresten, de nya klubbtröjorna gillade jag skarpt.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

”The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2006 1.43.13 GT-99
          SS 2007 1.31.10 GT-99
          SS 2008 1.29.65 GT-99

kamikaze
          Deltagare

Jaha då är man hemkommen och har precis kört i sig grillat igen och ytterliggare öl (fan va gott det är) 🙂

Vill rikta ett stort tack till alla som på något sätt sett till att träffen blev av och till alla som orkade att släpa sig dit

Lyckades aldrig komma under 1.30 men är övertygad om att det går, det är väl bara att träna träna och åter träna, det va lite svettigt när bromspedalen gick i golvet när jag skulle vända men det redde ju ut sig tack vare Runes Bensin

En bamsekram till Desen som släppte iväg sina vinterskivor till mig o bror när våra sa upp sig på Lördagmorgonen

LegacyLarsa
            Keymaster

Tack alla för ett trevligt evenemang, turen till kalmar var trevlig, lite tungt för mr konjak mot vinkelåttan bara, vad blev bästa tid på 201m rattlås?

Ska försöka kolla igenom bilderna nu i veckan, filmen kommer nog att ta lite längre tid..

/Larsa

Haze
              Deltagare

Måste tacka för ett trevligt bemötande av er alla (iaf de jag pratade med) 😉 under lördagen och detta gjorde juh inte det hela svårare att besluta mig för att skaffa en äkta ”subba” i stället för den lilla trendy jag kör nu 😛

Sen kan jag meddela att filmen från PP-Production kommer troligtvis upp under veckan om allt går vägen 😉

Och den lilla resan med en av bröderna Piff & Puff ute på SS var skitkul 😀 det gör jag gärna om igen… 😀

Med vänliga hälsningar Håkan

Pasi_k
                Deltagare

Tack För en kanon helg.
                  Solen visste vart den skulle hålla sig , fast med lite svalare väder hade kanske tiderna gått ned mer för vissa.. (Mig på sommar-ostar iallafall.)

Efter att ha snurrat i ingången till det snabba konpartiet efter rakan , känndes det att man gjort nog för söndagen.(hade ju kört i 3 dagar då)
                  Packade ihop och rullade hemåt vid middagstid…

Strax efter 15:00 efter en svalkande dusch , beställde jag D2´or.
                  Får vara slut på fiskebåten. 😛

Längtar redan efter vår nästa körning på Kokarboda.

Passa på att önska Jonnie (med Philip som side kick) lycka till med Regions ansvaret i SYD med.
                  Tack för den tiden jag fick , vi har gjort en hel del kul grejer.

Mvh En röd Pasi.

Chewie
                  Deltagare

Ja! Då var man utvilad, eller inte. Varit varmt som fan inatt och ingen sprit i kroppen. Jobbigt att somna då ju 😉

Fick på min resa hem svar på varför jag inte kom ner på lägre tider än jag gjorde förra året. Efter en timmes resa hem kom jag på det. Var nära på att vända för att sätta en bättre tid men tröttheten tog överhand!

Tack alla goa gubbar för en kanonhelg!

Tessan
                    Deltagare

Tack För en kanon helg.Solen visste vart den skulle hålla sig , fast med lite svalare väder hade kanske tiderna gått ned mer för vissa.. (Mig på sommar-ostar iallafall.)Efter att ha snurrat i ingången till det snabba konpartiet efter rakan , känndes det att man gjort nog för söndagen.(hade ju kört i 3 dagar då)Packade ihop och rullade hemåt vid middagstid…Strax efter 15:00 efter en svalkande dusch , beställde jag D2´or.Får vara slut på fiskebåten. :PLängtar redan efter vår nästa körning på Kokarboda.Passa på att önska Jonnie (med Philip som side kick) lycka till med Regions ansvaret i SYD med.Tack för den tiden jag fick , vi har gjort en hel del kul grejer.Mvh En röd Pasi.

Instämmer med min kära sambo..:-) Tack för en kanon trevlig och varm helg,alltid lika kul..:-)

Mvh Tessan – sambo med en polkagris..:D :*

Yonaz
                      Deltagare

Jag har ont i knät, armbågen och röda små märken över hela kroppen.
                        Körde inte en meter SS men jag var där!

/José

down_the_drain
                        Deltagare

Tack för en trevlig helg!
                          Hur kul som helst var det!
                          Var en aningen såpahalt på mina sommarsulor men det e alltid kul att köra med brèhäng 😛
                          Hmm tyckte att man gick o la sig i hyffasd tid igår men e totalt sliten idag oxå.. Blir inte många knop på jobbet idag inte 🙂

/Peter ”R888 nästa?”

Ubbe
                          Deltagare

Ett jättetack till alla arrangörer för ett kanonevent. Det enda som man möjligen kunde klaga på var alla jä*la knott! Kanske något vi kan fixa till nästa gång? :+

Kul med tider som börjar trilla en bra bit under 1.30 för många chaufförer!

Grattis Jeppe till 1.25-tiden! Sanslöst…!

Har någon tiderna kvar och kan göra en sammanstälning? Vill minnas att jag såg papprena i Alriks bil innan vi drog hemåt igår…?

Hoppas alla kom hem ordentligt utan några tappade hjul! 😉

//Ubbe – Med lång inköpslista efter helgens övningar… :9

MariaimprezaGT
                            Deltagare

någon som vill lägga upp alla tider?

Maria

Audi is teh ####!!

Strat
                              Deltagare

Jisses va fort det börjar gå! Imponerad. Tror inte jag finns med på topp 10 längre :+

/Claes

jeppe
                                Deltagare

Ett jättetack till alla arrangörer för ett kanonevent. Det enda som man möjligen kunde klaga på var alla jä*la knott! Kanske något vi kan fixa till nästa gång? :+ Kul med tider som börjar trilla en bra bit under 1.30 för många chaufförer! Grattis Jeppe till 1.25-tiden! Sanslöst…!Har någon tiderna kvar och kan göra en sammanstälning? Vill minnas att jag såg papprena i Alriks bil innan vi drog hemåt igår…?Hoppas alla kom hem ordentligt utan några tappade hjul! 😉 //Ubbe – Med lång inköpslista efter helgens övningar… :9

Tack alla för en superhelg 🙂
                                  alla blir bara bättre och bättre på SS, snart är alla under 1,30
                                  synd att Fea fick problem med bilen, men bra att det gick att åka hem med den
                                  Tack för provturen Ubbe & Lotta, det var den mest underhållande av alla runder under hela helgen, Jag förstogd varför Ubbe garavade hela tiden under sin första runda :):D
                                  Stort grattis till Ubbe & Lotta som har förbättrat sig enormt på ett par SS träffar, Får Ubbe & Lotta träna vidare så ligger min tid riktigt illa till.
                                  Efter VM i understyrning under hela helgen fick jag till det på Söndagsmorgonen med 1,25,50 och kände mig rätt förvånad själv
                                  lite som i WRC när dom ser ut som fågelholkar efter en kanonrepa vid målgång 😀
                                  Tack Andersson för provturen i 08:an
                                  nästa gång kör vi fortare och visar vad bilen går för
                                  Grattis till Marlene (Norskan min) som satt 1,36,06 i en standard GT
                                  första gången på Emmaboda
                                  Tack för en trevlig karavan hem
                                  och tack alla andra i SSI för att vi har så J*vla roligt hela tiden 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 60 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.