SSC Allmänt snack Träffar Undertiden / eftersnack: Storträff 2011

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 72 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Ja, och vem fick styra upp det och skämmas som en hund i receptionen…jag smugglade ju fasiken in dig i rummet i en resväska din rumssnyltare där ;).

I owe you big time! :cool::cool::cool:

Nix, vikare och skrynklare…som jag funderat på i över ett år nu…myntades av Lilla Sked a.k.a Syke.

Aaha, så var det! Visst får vi in 3 pers i ditt singelrum nästa år Mätz? Sked, Slev Skrynklar’n!! 😀

Jämför den dock mot de första årens grillningar med engångsgrillar och flintastekar så skulle din solkräm med senap på framstå som en kurdinarisk läckerhet.

Rätt igen!! Inte för inte som du är förste justeringsman! 🙂

syke
      Blockerad

Ja, det hade ju varit skitkul om du hade hängt med.
        Hur gick det med lägenhetsvisningen?

Det gick åt skogen, verkar inte komma ut så mycket vettigt just nu :/

Nästa år .. då jävlar!

Manor
        Deltagare

Nästa år .. då jävlar!

Ja, annars kommer du att bli kidnappad.
          Du kan få fika med Göran och mig ;).

Mäki
          Deltagare

Ja, annars kommer du att bli kidnappad.
            Du kan få fika med Göran och mig ;).

Har du tur kan du få lära dig några nya begrepp även då! =)

Koffe
            Keymaster

Tack alla för en grym söndag! Missade tyvärr lördagen…
              Alltid kul att ses och få köra av sig lite =)

Har lagt upp ett litet incar-klipp i bildtråden… 🙂

//Koffe

Vince
              Keymaster

Tack för denna fantastiskt rolig helg.
                Jag är jättenöjd både men vad bilen har presterat och givetvis med gemenskapen som, som vanligt, är riktigt grym :).

• ”Största” tack går givetvis till Janne248 och Zetterlund som har gjort denna träff möjlig :). Kanon jobbat som vanligt.
                • Tack till SAD-Janne för de roliga banorna och tack för driftingturen runt söndagens konbana 😀 (du kan verkligen det här med bilkörning :cool:)
                • Tack till Andersson för att du bjöd mig på grillbuffén…..ett par stänkare blev det med 😉
                • Grattis Karlsson för posten som regionsansvarig (nu är du MIN regionsansvarig :D) och grattis till de riktigt fina tider. När blir nästa regionträff 😀
                • Grattis Fru Karlsson för att ha lyckat med under 1,10 målsättning….det gjorde du dessutom med råge 😎
                • Grattis Ubbe till första plasten IGEN 😀 och tack för åkturen
                • Tack Manor för att du är ditt glada du :)…….och jag kan meddela att jag hittade hem igår tack vare mina koordinater i form av fnuttar och att inte förglömma dubbelfnuttar 😀
                • Tack Surbarbro för åkturen i DIN värsting….jävla klös i leksaken 😉
                • Tack till er alla andra för att ni fanns där och gjorde detta till en lyckad träff.
                • Specialized! Vi ägnar en stor tanke åt dig och hoppas att du snart blir bättre 🙂

Ha det bra allihopa. Vi syns vid nästa träff.

Janne248
                Deltagare

Är det någon betalande medlem som redan har login till Galleriet och vill lägga upp bilder i SSC Storträff albumet, PM’a mig så lägger jag upp ett sub-album!

nossnoJ
                  Deltagare

Så nu har jag lyft upp bilen och felsökt. det gick fort att hitta vad problemet var! Stötdämparfästet har rostat sönder och slitits loss. Så nu blir det att inskaffa sig nya!

Tur att inget mer gick sönder.

Mäki
                    Deltagare

Ops!!

LegacyLarsa
                      Keymaster

Ett stort tack till en bra genomförd träff av Janne och Zäta, ni är greit!

/Larsa

HenkeGustafsson
                        Deltagare

Hade ju planerat att köra på lånade R-däck men de fick inte plats i hjulhusen då det var fel ”et” på fälgarna. Och hade inte så jävla gott om gummi på de andra fälgarna. Men lite var man ju tvungen att prova. =)

Tusen tack alla för en super trevlig/rolig träff!

Mvh Henke (PBZ klistrade GT’n)

Janne248
                          Deltagare

Subaru Forester 2.0D på skogsbanan. 720p video.

Andersson
                            Deltagare

Då va man hemma igen i soffan efter ännu en oförglömlig Storträffshelg som avslutades med en båttur och middag i Stockholms skärgård. Att styrman jobbade för några olika företag i bilbranchen gjorde ju inte saken sämre så redan där påbörjades mitt uppdrag som ny sponsoransvarig.

Ett stort TACK till:
                              # JanE och Zäta som fixat denna träff, jag tror inte ni glömde något inte ens vädret som va mycke bättre i år.
                              # SAD-Janne, nu vet jag varför inte jag kan köra bil jag har aldrig brutit benet 😉 underbar uppvisning hur man kan köra även med brutet ben. You are a realy pro 😎
                              # Vincent, för att du offrade halva lördagen och körde mig till Västerås för att göra nya slangar till oljekylaren. Som grill- och spritansvarig bjuder jag självklart på grillbufè dock utan vildsvin denna gången 😉 Nästa gång fixar ”styrman” slang på närmare håll vet jag nu.
                              # Surbarbro för åkturen i din grymma leksak, jag kom ju faktiskt ner i stolarna nu dessutom 🙂
                              # Grabbarna i Team Småland som slängde sig under min bil och skruvade dit de nya slangarna medan jag langade papper, buntband och verktyg.
                              # Manor/fikaansvarig för alla arraksbollar jag fick. Med dig i närheten har man aldrig tråkigt. Kanske du skulle ta över något program efter Ola Lindholm men med tanke på ditt glada humör kanske du går på tyngre grejer än han 😀 mycke cola;)

* Grattis Ubbe och ni andra som satte kanontider, nästa år får väl du passa ”lillen” och Lotta köra så vi får ett nytt namn på förstaplatsen 😉
                              * Kul att vi börjar få lite damer oxå som kör både på bana och terräng 😉
                              * Och ”mormor”, whiplash skador bjuder jag på 😉

Längtar redan till nästa träff.

Janne248
                              Deltagare

Grattis Ubbe och ni andra som satte kanontider, nästa år får väl du passa ”lillen” och Lotta köra så vi får ett nytt namn på förstaplatsen 😉

Perfekt idé!!!! 😀

Lotta
                                Deltagare

Oj,oj.. Med den pressen på mig stannar jag nog hemma nästa gång :p

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 72 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.