› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden / eftersnack: Storträff 2011
- Detta ämne har 71 svar, 5,905 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 9 månader sedan av
Mäki.
-
FörfattareInlägg
-
11 juli, 2011 kl. 22:56 #226102
Zetterlund
DeltagareBörjar återhämta mig från denna underbara helg! Sitter ute i värmlandsskogen hos mina farföräldrar och njutit av god grillad middag med gott tilltugg.. Dvs mycket bristande uppkoppling till internet.. Som gör att det kommer ta någon dag till innan bilderna från Grängesbergskörningen kommer upp :p Då får ni ett riktmärke på när bilderna från storträffen kommer
Jag får göra som alla andra då.. 😉
TACK till er alla medlemmar som gör att man vill hålla på med träffarna! Utan er skulle aldrig gnistan för att vilja jobba med detta finnas..
TACK för att ni kommer med era glada humör och hejjarop..
TACK för att ni tackar oss när vi sliter hårt..
TACK för att ni verkligen gör SSC till den klubb den är..
–
Grattis Ubbe och ni andra som satte kanontider, nästa år får väl du passa ”lillen” och Lotta köra så vi får ett nytt namn på förstaplatsen 😉
Längtar redan till nästa träff.Låter som en underbart bra idé Andersson! Har du såna på lager ofta, kommer du lätt lyckas som sponsorsansvarig 😀
Perfekt idé!!!! 😀
Kan inte göra något annat än instämma 😉 *Trycker på ”gilla”-knappen*
Oj,oj.. Med den pressen på mig stannar jag nog hemma nästa gång :p
Nej nej Lotta! Bättre att Ubbe stannar hemma och passar lillen/lillan.. Så du får köra hela dagen :p
12 juli, 2011 kl. 05:07 #226108Vince
KeymasterSå nu har jag lyft upp bilen och felsökt. det gick fort att hitta vad problemet var! Stötdämparfästet har rostat sönder och slitits loss. Så nu blir det att inskaffa sig nya!
Tur att inget mer gick sönder.
ser inte bra ut det där….hoppas det löser sig ändå o att du kan laga detta så fort som möjligt.
12 juli, 2011 kl. 20:59 #226075Janne248
DeltagareTack vare Lotta så har vi tiderna sammanställda!
12 juli, 2011 kl. 21:40 #226129nossnoJ
Deltagareser inte bra ut det där….hoppas det löser sig ändå o att du kan laga detta så fort som möjligt.
Ja det hoppas jag oxå. Bara jag får skaffa nya grejer så är bilen i körbart skick på någon dag.
13 juli, 2011 kl. 06:31 #226109Vince
KeymasterTack vare Lotta så har vi tiderna sammanställda!
Tack Lotta då :)…..Nästa år måste vi, precis som i golf, införa ett hcp system så att vi iaf har en chans att komma i närheten av Ubbe 😉
13 juli, 2011 kl. 07:13 #226119Mäki
DeltagareKul att få se lite tider 🙂 nästa gång ska jag fan ge fullt i starterna på dom snäva banorna också! 🙂
13 juli, 2011 kl. 15:55 #226087Ubbe
DeltagareTack Lotta då :)…..Nästa år måste vi, precis som i golf, införa ett hcp system så att vi iaf har en chans att komma i närheten av Ubbe 😉
Det är liksom redan fixat. :rolleyes: Nästa år joddlar jag nog runt med en liten krabat. Lotta har ju tappat en säsong nu så det är väl inte mer än rätt att hon får köra igen den nästa år!
13 juli, 2011 kl. 16:40 #226110Vince
KeymasterDet är liksom redan fixat. :rolleyes: Nästa år joddlar jag nog runt med en liten krabat. Lotta har ju tappat en säsong nu så det är väl inte mer än rätt att hon får köra igen den nästa år!
Håller helt med att det blir Lottas tur nästa år…MEN det hjälper inte oss mkt för då blir det hennes namn som står högst upp 😉
13 juli, 2011 kl. 17:30 #226091Lotta
DeltagareMen usch vilken press 😮 Jag tror som sagt att jag stannar hemma istället..
13 juli, 2011 kl. 17:43 #226120Mäki
DeltagareMen usch vilken press 😮 Jag tror som sagt att jag stannar hemma istället..
Inte då! 🙂 Hur ska ni då kunna lära upp lillen till att bli Subaruälskare om bara 50% av föräldrarna åker på träffar? 😉
13 juli, 2011 kl. 17:45 #226125Fru Karlzzon
DeltagareTack allihopa för en riktigt trevlig helg. Instämmer med alla som redan skrivit om hur bra träffen varit.:)
Manor: Jag tar inte illa vid mig för min 1.08.39 tid men däremot tar jag lite illa vid mig av alla de andra tiderna som var bättre. Får helt enkelt göra som ni säger nästa gång och gasa mera 😀
13 juli, 2011 kl. 17:57 #226081Manor
DeltagareManor: Jag tar inte illa vid mig för min 1.08.39 tid men däremot tar jag lite illa vid mig av alla de andra tiderna som var bättre. Får helt enkelt göra som ni säger nästa gång och gasa mera 😀
Vi säger inte gasa mer…utan FIKA mer :D.
13 juli, 2011 kl. 19:51 #226121Mäki
DeltagareVi säger inte gasa mer…utan FIKA mer :D.
Ja!! Ju mer fika ju mer fäste!! 😀 😀
(Därför jag tackade nej till fikat, roligare att sladda :p )
14 juli, 2011 kl. 07:38 #226096Sternborn
DeltagareHelena var det väl allt…och än hade inte herr Sternborn friat, men det är nog snart dags ;).
Helen var det 🙂 Vi får se hur det blir med frieri 😛
14 juli, 2011 kl. 07:55 #226097Sternborn
DeltagareTack allihopa för en riktigt trevlig tillställning, lite tråkigt att vi missade lördagen i år.
Mycket köra vart det iaf och jag är riktigt nöjd med min tid, men den hade vart bra mycket sämre om jag inte fått en lektion i vänsterbroms av Helen 😛
För övrigt så klarade sig bilen galant efter åkturen på åkern 🙂
Lite mer effekt, sitta still stolar och 4-punktsbälte står nu på önskelistan så kanske man kan vara med och slåss om bästa tiderna nån dag i framtiden 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.