SSC Allmänt snack Träffar Undertiden/Eftersnack: Superstage II 2008-09-20/21

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 61 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Quote Pasi_K
      SS 2005 1.34.36
      SS 2006 1.32.XX
      SS 2007 1.30.69
      SS 2008 1.28.94

Det där är rolig läsning! Att se sekunderna kapas år efter år! :7 SSI är vassa på Bilsports SS, så är det bara!

/G
      _____
      ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

griml0ck
      Deltagare

Kul helg med ssi som vanligt! Lite upp o nergångar hade man väl, men overall är jag väldigt nöjd med helgen. Är grymt impad att så många kör kring 25-28 nu. De flesta fick sin måltider o lite till kanske 😀
        Ska ta o kolla igenom mina actioncam filmer o se om jag hittar nån vettig repa o lägga upp. Jag filmade ju som sagt alla repor… utom min snabbaste :+

// J

ps. Grymma bilder ozo! ds.

Pasi_k
        Deltagare

Det där är rolig läsning! Att se sekunderna kapas år efter år! :7 SSI är vassa på Bilsports SS, så är det bara!

Det känns skönt att man kan kapa på tiderna med. 😀
          Längtar redan till nästa års körningar. 😛

wille84_
          Deltagare

Jaha då va man hemma igen då…Ett jätte tack till alla som på något sätt varit med och roddat ihop detta här (det är ju så förbannat kul) Är helt nöjd med tiden på 1.28.37 och framförallt känns det bra eftersom man vet att det finns mer och hämta 🙂 Just nu efter ytterliggare en omgång kebab (magen kommer väl slå bakut imorrn) är man allt lite seg i skallen men det kan man ta efter en sånhär kanon helg. 🙂 Näru janne det blev ingen whiskey, men vi drack endel annat spännande istället och sen fick vi reda på hur skåningar behandlar personer som råkar klocka in lite tidigt på kvällen, dom kletar in hela nyllet och kudden med rakskum (tack för den jonnie hoppas det finns bildbevis :7 ) det är ett konstigt släkte dom där….Annars tycker jag att helgen flöt på ganska fint och det enda som irriterar just nu är att Frölunda inte verkar ha fattat att försäsongen är över nu och något som faktiskt kallas seriespel har dragit igång,sen kliar det lite under foten också men det som irriterar mest är väl att tobias inte vet sitt eget bästa utan gick och satte en tid som är 15 hundradelar bättre än min egna, men det kommer ju nya chanser, han kan få vara bäst en stund det bjuder jag på, han har ju trots allt varit sist ända sedan födseln….. :+

ja vill åxå tacka alla för en fantastisk helg till som de alltid blir me impreza mupparna:P

å ja e så jävla möjd me tiden som blev 1,25,78 en förbättring från 1,28,72 så ja e skit nöjd!!!!:7

å de e så jävla kul att alla förbättras så mycke å e på så låga tider de e helt sjukt…… så inte för att va sån men ja tror jeppe snart får se upp hehe….

å jo de finns bild bevis på lite raklöder:D

hoppas man ser många av er igen nere på sturup på lörda!!!

ha de kaga mvh lilla dynamitharry

dragster
            Deltagare

Stort tack till Pedersen, Spike och alla andra inblandade som gjorde denna superhelhg möjlig. :7
              Kul att se så många snabba tider.
              Fick nöta länge innan man till slut nådde 1:26 tiden. 😉
              Längtar som sagt redan till nästa års SS.
              Får nog bli coilovers till nästa säsong som man kan ner och fajtas med eliten. :+

Lotta
              Deltagare

Som alltid supertrevligt & skoj. Tack till Pedersen, Spike och Janne för att ni fixar och donar så vi kan ha dessa träffar. Förutom körningen är ju halva nöjet att träffa alla trevliga prickar också 🙂

Fick till 1.26.88 på söndag eftermiddag, ca.5 minuter efter att jag var på väg att gräva ned mig för att det verkade som att jag aldrig skulle få ner tiden. Ska nu studera den repan på film och analysera den fram till i juni nästa år ungefär… 😉 Det gäller ju verkligen att ligga i nu när alla kör så otroligt bra tider, man kan ju inte annat än att bli jätteimponerad. Alla har ju förbättrat sig otroligt bara sedan i våras & förra året, keep it up!

Moshults nya hit verkar vara YMCA…jag tror jag föredrar den gamla låten… :+

Ha det jättebra allihopa, vi syns!
                /Lotta, som ser fram emot SS nästa år, då med nya R-däck :7

kamikaze
                Deltagare

Ja vad ska man säga

Är otroligt nöjd med helgen som va, kapade min tid från storträffen med ca 2 sekunder och hamnade på 1,28,22 men framför allt så är jag snabbare än Carl vilket går att leva väääääldigt länge på.

Vill precis som alla andra tacka alla inblandade som gjort det möjligt och en extra klapp till OZO o Sara som åkte 40+ mil ner till Emmaboda bara för att titta på, ta kort och festa.

Janne248
                  Deltagare

Näru janne det blev ingen whiskey, men vi drack endel annat spännande istället och sen fick vi reda på hur skåningar behandlar personer som råkar klocka in lite tidigt på kvällen, dom kletar in hela nyllet och kudden med rakskum (tack för den jonnie hoppas det finns bildbevis :7 ) det är ett konstigt släkte dom där….

;( ;( ;( Önskar att man vart där nere när man läser denna tråd…. hade gärna vart med och smaka på det där andra ”spännande” också!
                    Men nästa gång då jädra skall bilen vara vässade så jag får kapa några sekunder också … och väskan fylld med några Skullesplitters eller annat spännade till kvällen!

Tack Janne, Spike, Steeeefan Peeeeedersen 🙂 och alla andra som var med och gjorde detta till en kanonhelg!

Som alltid supertrevligt & skoj. Tack till Pedersen, Spike och Janne för att ni fixar och donar så vi kan ha dessa träffar.

Tack tack! Jobbade i bakgrunden denna gång och ;( lite också för jag inte kunde vara där … nästa gång … nästa gång!

Surbarbro
                    Deltagare

Ja!!

Underbart att höra er alla.

Tycker all ni alla har varit för underbara!

Nästa år när Tom och jag kanske har fått tränat på ”Vår lilla Kärlek”.
                      Skoja bara, självklart min kärlek.
                      .
                      Säg: Leksaken är på gång!

Pratat med lackochplåtfirman. idag!

Karossen klar? Sa de!
                      Lite småsaker kvar att lacka!

Ifrågasatte lite andra saker?

Spännande: För nu börja jag lacka ur.
                      Hade ju haft med honom nu i helgen.

Enkelt!

Eftersom jag börja tro att ”Han” skulle stå där hela vintern, så var garage klart.

Finns det någon som har ett varmgarage.

Absolut intresserad!

Kram på er alla!

Lovar att sjunga rent!!

/ Catrine

roadtip85
                      Keymaster

Tack alla för en jävligt rolig helg!
                        Första gången på SS för mig, men det kommer bli flera gånger garanterat! Hoppas det kommer upp mycket bilder man kan gotta sig åt i efterhand.:)

Kommer alla tider läggas upp på sidan sen?

Davve
                        Deltagare

Vilken underbar helg. Kul att träffa liet SSI´are igen. Nu är man skapligt sliten 😉

Kul att testa nya kokarn på SS. Tack ALLA!

Strat
                          Deltagare

Helt sjukt va fort det börjar gå! Under 1.20 inom 3 år? 😉

/Claes ”Nästa år så…”

down_the_drain
                            Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album861/IMG_0628.jpg

Fy f*n vad snygg jag e! Ralph Lauren, i`m waiting for your call 😀 😀

/Peter

Pasi_k
                              Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album861/IMG_0628.jpgFy f*n vad snygg jag e! Ralph Lauren, i`m waiting for your call 😀 :D/Peter

Vill DU ha den i full upplösning så kan jag maila den till dej.. 😛

down_the_drain
                                Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album861/IMG_0628.jpgFy f*n vad snygg jag e! Ralph Lauren, i`m waiting for your call 😀 :D/Peter

Vill DU ha den i full upplösning så kan jag maila den till dej.. 😛

Då vill jag hellre ha det fotot som ni smygtog när jag var halvnaken i somras.. jä*la papparazzi :* :*

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 61 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.