SSC Allmänt snack Träffar Undertiden Elmia 2011

• Detta ämne har 30 svar, 2,895 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år sedan av Markus.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    Vince
    Keymaster

Nu har man lämnat jönköping…..hoppas ni har d bra o tar d lungt :rolleyes: ikväll.

Markus
      Deltagare

2000 personer på en industriraka och några responssystem är lagom lugnt 😉 men farligt…

Vince
        Keymaster

2000 personer på en industriraka och några responssystem är lagom lugnt 😉 men farligt…

😀

OzO
          Deltagare

Vill bara säga bra jobbat i montern gubbar å gubbs! 😎 Mycket läsk i kylen!
            Lördagen var bara jobbigt att gå runt så aldrig mer lördagar. Söndagen var perfekt med folk så man kunde se montrarna också! Tror vi missade alla uppträdanden och uppvisningar, dag som kväll… jaja.

Just ja… att bo 3,5 mil ut i spökstäder tror jag att vi skippar till nästa år…

Andersson, vi glömde ju att kika förbi montern innan avfärd 🙁 Sara var så exalterad över sina inköp så…

Andersson
            Deltagare

Nu börjar mässan gå mot sitt slut.
              Vill tacka ALLA som besökt oss och hjälpt till i montern.
              Från min sida känns det som det gått ganska bra, vi har pratat med många både bil och Subaruintresserade besökare.
              Även gamla och nya företag/sponsorer har besökt oss och vi har försökt göra vårt bästa för att hitta sätt att sammarbeta på.
              Vi har också lappat många Subarus på stan och på parkeringar som sen har kommit till montern så jag är ganska säker på att Subaruklubben inte blivit mindre iaf.
              Tyvärr har vi inte hunnit lägga upp några bilder för det har varit ganska stressigt den mesta tiden men Markus jobbar på det.

Hoppas vi syns snart igen så vi kan dricka ”läsk” ihop, känns som man missade lite på hotellet men ni gjorde det riktigt en kväll iaf för mig blev det fyra kvällar ist;)

Ozo och Sara mfl; det va trevligt det vi hann träffas vi får prata mer nästa gång med lite vildsvin på tallriken och något kallt i glaset.

Vince
              Keymaster

Kan bara instämma med Andersson att det var en lyckad mässa även om det finns förbättringspotential till nästa gång (t.ex att jag inte missar lördagens party 🙂 ).
                Att vi inte har blivit färre i klubben är jag också säker på (vill nog t.o.m. påstå att det blir några nya meddlemar). Hoppas t.ex. att den trevliga spec C ägaren som vi träffade i fredags blir meddlem (hans bil gick som ett skott….hmmm…nästan så att man blir sugen på att trimma:rolleyes:).
                Hursomhelst tack till er alla som har varit med och hjälp till samt till er som har besökt oss. Ett stort tack till dig Andersson för allt du har fixat (inkl. läsken :D).

Markus
                Deltagare

Stor tack till alla trevliga SSC:are som besökte oss på mässan men speciellt Mr Konjak som jag tror drog i de flesta trådarna! FCS- och Pegeot-representanterna var mycket trevliga! Tänka sig! 😉

Jag hoppas vårat slit/powermingel på mässan har gett bra resultat. Vi har fått flera nya trevliga medlemmar och som det ser ut, några effektmonster till 😀 Det bådar gott inför kommande träffar! Jag ser gärna att vi kör ett liknande och än mer vässat koncept nästa påsk. Jag tror att mässan är viktig för oss i vårat mål att få fler engagerade medlemmar som kör fler modeller i Subarus bilflotta än de vi är vana vid.

Nu är jag förstörd och tänker sova…

…och nej Andersson ingen liten eller flera stänkare nu tack 😛

Andersson
                  Deltagare

Kan bara instämma med Andersson att det var en lyckad mässa även om det finns förbättringspotential till nästa gång (t.ex att jag inte missar lördagens party 🙂 ).
                    Att vi inte har blivit färre i klubben är jag också säker på (vill nog t.o.m. påstå att det blir några nya meddlemar). Hoppas t.ex. att den trevliga spec C ägaren som vi träffade i fredags blir meddlem (hans bil gick som ett skott….hmmm…nästan så att man blir sugen på att trimma:rolleyes:).
                    Hursomhelst tack till er alla som har varit med och hjälp till samt till er som har besökt oss. Ett stort tack till dig Andersson för allt du har fixat (inkl. läsken :D).

Tack själv för hjälpen, Martin med spec C imprezan träffade vi även på lördagen och jag pratade med han i telefon igår på vägen hem oxå.
                    Jag tar med läsk nästa gång till dig Vince 😉 Vilken färg vill du ha på läsken?

Andersson
                    Deltagare

Stor tack till alla trevliga SSC:are som besökte oss på mässan men speciellt Mr Konjak som jag tror drog i de flesta trådarna! FCS- och Pegeot-representanterna var mycket trevliga! Tänka sig! 😉

Jag hoppas vårat slit/powermingel på mässan har gett bra resultat. Vi har fått flera nya trevliga medlemmar och som det ser ut, några effektmonster till 😀 Det bådar gott inför kommande träffar! Jag ser gärna att vi kör ett liknande och än mer vässat koncept nästa påsk. Jag tror att mässan är viktig för oss i vårat mål att få fler engagerade medlemmar som kör fler modeller i Subarus bilflotta än de vi är vana vid.

Nu är jag förstörd och tänker sova…

…och nej Andersson ingen liten eller flera stänkare nu tack 😛

Stort tack även till dig Markus som hjälpte till alla 5 dagarna.
                      Anders va riktigt trevlig trots att han kör Ford men han ville iaf ha en åktur med spec Cn 😉
                      Nästa år måste vi bygga på höjden med strandflaggor eller liknande så vi syns på längre håll.
                      Du vill ju iaf inte ha någon stänkare, nej tacka vet ja Piff o Puff dom ville ha flera dom 😉
                      Tack Farsan för flaskan, lillebror och jag provade den när ja kom hem, en stänkare till med andra ord 😀

Vince
                      Keymaster

Tack själv för hjälpen, Martin med spec C imprezan träffade vi även på lördagen och jag pratade med han i telefon igår på vägen hem oxå.
                        Jag tar med läsk nästa gång till dig Vince 😉 Vilken färg vill du ha på läsken?

Kul…hoppas att han kommer på nån banträff där jag är med för att jag vill gärna åka en till tur i spec C´n :D.
                        Färgen på läsken spelar egentligen ingen roll bara den smakar GÔTT ;).

kamikaze
                        Deltagare

Du vill ju iaf inte ha någon stänkare, nej tacka vet ja Piff o Puff dom ville ha flera dom 😉

Nja vi blev ju mer eller mindre tvungna annars skulle vi bli uteslutna ur klubben sa du ju 😉

Andersson
                          Deltagare

Nja vi blev ju mer eller mindre tvungna annars skulle vi bli uteslutna ur klubben sa du ju 😉

Efter dom stänkarna mitt i natten är ni f**n hedersmedlemmar 😉

gzon
                            Deltagare

Får tacka för trevligt bemötande från klubben. Var förbi montern en snabbis och sen blev det lite pratande med nattliga entusiaster på söndag kväll. Nästa gång får jag väl ta någon av subborna istället. 🙂

Andersson
                              Deltagare

Får tacka för trevligt bemötande från klubben. Var förbi montern en snabbis och sen blev det lite pratande med nattliga entusiaster på söndag kväll. Nästa gång får jag väl ta någon av subborna istället. 🙂

Det tycker jag, även om den vita postbilen va jäkligt snygg 😉

gzon
                                Deltagare

Det tycker jag, även om den vita postbilen va jäkligt snygg 😉

Tack! Dock så är den postbilen aningen snabbare än Postbil Imprezan. 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.