SSC Allmänt snack Träffar Undertiden region Östträff

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Ja jädrar så det kan bli, var jag med tror du?
      Det man inte minns har aldrig hänt.
      Jag vill bara tala om att dessa bilder är fotoshopade allihop 😀 (Förutom den på Marcus med fingret i….ballongen) 😀 😀 😀

Snowman
      Deltagare

HAHAHAHAHAHA!! *asg* Jadu Steven, Post eller back det är frågan! Fy fan, har aldrig garvat så mycket åt nån tråd tror jag! ”Från en Engelskmanns perspektiv: Henrik körde lungt och fint på rätt sida vägen.. ” Hahaha! Så jä**la bra! Ujujuj, det var roligt! O Daisy, stackars henne 🙂

/Markus – garvar fortfarande!

555_STI
        Deltagare

HAHAHAHAHAHA!! *asg* Jadu Steven, Post eller back det är frågan! Fy fan, har aldrig garvat så mycket åt nån tråd tror jag! ”Från en Engelskmanns perspektiv: Henrik körde lungt och fint på rätt sida vägen.. ” Hahaha! Så jä**la bra! Ujujuj, det var roligt! O Daisy, stackars henne :)/Markus – garvar fortfarande!

Hehe.. =) Nu är allt nästan tillbaka till vanligt.. jag fick förklara nyss vad meningen med bilden av Görans fot :).. Courtesy av Snowman som gjörde en photoshoot med min kamera sent på kvällen och har rensad bort det från minne 😀

Thats it for now!.. jag håller på somnar stående 🙂

STIred
          Deltagare

Haa ha, stackars kossa, måste vara rejält utarbetad efter den festen 😉 😀

/r

Blocken
            Deltagare

Hehehe, ni ser ut att ha haft reGält kul 😉

Tack för kul MMS 🙂

/Black – kokade altan hela helgen

…………………..
              ThaiPerr!

Niklas
              Deltagare

Gott att se att medlemmarna har det skoj i klubbens alla regioner! Skål på er!

/N – som lekte med altantvätt igår

storfiskarn
                Deltagare

tänkte i dag att jag inte är riktigt hundra på om jag slog alla i dator spels räjsingen vi hade? måste kommit tvåa eller nått? kommer ni ihåg… och hur kom jag hem??

storfiskarn
                  Deltagare

och sen kom jag ihåg hästen? det var ju när ja härma en supra. att jag var nog inte helt plan i lastrummet kanske..

SPiKE
                    Deltagare

Det bär inte lätt att komma ihåg allt så där sent på kvällen 😀
                      Och näe du vann inte, du kom inte ens ur depån så till och med jag slog dig som totalhavererade i första räcket efter sandfållan 😉 600hk och 130mph är svårt på sladd i en 90 böj 🙂
                      Marcus däremot var en rackare på att köra bilspel (tills det ”blev” force feedback i hela stolen) }(

/H – börjat spåna på nästa spr…ähm, fest

Snowman
                      Deltagare

Det bär inte lätt att komma ihåg allt så där sent på kvällen 😀 Och näe du vann inte, du kom inte ens ur depån så till och med jag slog dig som totalhavererade i första räcket efter sandfållan 😉 600hk och 130mph är svårt på sladd i en 90 böj 🙂 Marcus däremot var en rackare på att köra bilspel (tills det ”blev” force feedback i hela stolen) }( /H – börjat spåna på nästa spr…ähm, fest

Mahahaha! Nä du Örjan, du måste träna lite till, tills nästa gång 🙂 Men Suppran härmade du galant!! O jag med tror jag.. Hehehe..

Jag undrade litegrann varför i hela friden Steve la upp Görans fot som bild på Göran, tills Steve påminde mig om att det var jag som tog bilden 😀 😀

Jag hade visst också lite problem med minnet så där sent på kvällen :+ Men som sagt, det hände ju så mycket kul så man kan inte komma ihåg allt!

/Markus – en aning bättre på stavningen idag än i lördags :+ :+ 😛

storfiskarn
                        Deltagare

jahaa,tyckte det gick bra:o ska nog inte köra när jag har luktat på öl! det var nog hans GAS fot du tog kort på tror jag..

Klasagasa
                          Deltagare

När blir nästa Östträff nu då?
                            Steven? Har du fått igång henne än, och då pratar vi bilen, inte Daisy eller ja…
                            Fick på mina nya sulor idag och ska till hjulinställningsaffärn imorrn tidigt tidigt! Sen ska det nog bara vara att tuffa på.
                            Är mycket sugen på att träffa bastuklubb Öst så man får ett ansikte till bilen!
                            SPiKE, hur funkade det med distanspinnen? Jag har hört rykten som gör gällande fusk. Att pinnen inte brukas är ett brott och det ska sonas.
                            Eventuell träff ute i Kvarn för bastuklubbsgänget? Kika lite på vagnar för de som är intresserade? Skulle funka bra vecka 16. Intressekoll! Handuppräckning slut kom.

555_STI
                            Deltagare

När blir nästa Östträff nu då? Steven? Har du fått igång henne än, och då pratar vi bilen, inte Daisy eller ja…Fick på mina nya sulor idag och ska till hjulinställningsaffärn imorrn tidigt tidigt! Sen ska det nog bara vara att tuffa på.Är mycket sugen på att träffa bastuklubb Öst så man får ett ansikte till bilen!SPiKE, hur funkade det med distanspinnen? Jag har hört rykten som gör gällande fusk. Att pinnen inte brukas är ett brott och det ska sonas.Eventuell träff ute i Kvarn för bastuklubbsgänget? Kika lite på vagnar för de som är intresserade? Skulle funka bra vecka 16. Intressekoll! Handuppräckning slut kom.

Tjenare!.. Jag tror när som helst passar till nästa.. vädret är bra och huset välkommnar alla SSI:are alltid!

Schysst att bilen var gjört ock klar.. blir det nån Elmia resa över helgen?!?

Bilen skulle var klar igår men han hann inte med mappning så kanske idag kanske nästa Tisdag blir det nu.. vi får se!..

Jag är alltid med till fest!.. Kvarn? bara säger till :).. Jag tror Spike och Markus kan man räknar med också och Storfiskaren var inne på att vi skulle ha fest värje Onsdag 😀 vilka bra killar 😀 Jag tror t.om Göran skulle var sugen trots att han ha Supra men han kan var nån sorts gäst. Daisy har varit och surat hela veckan nu också att Markus har inte ringt :7.. tut tut..

SPiKE
                              Deltagare

När blir nästa Östträff nu då? Eventuell träff ute i Kvarn för bastuklubbsgänget? Kika lite på vagnar för de som är intresserade? Skulle funka bra vecka 16. Intressekoll! Handuppräckning slut kom.

Härliga tider, får vi provköra oxå?????:9
                                KLAR KLAR KLAR säg bara vilken dag, jag kan närsom.

/H -glömde bort distanspinnen ;(

555_STI
                                Deltagare

När blir nästa Östträff nu då? Eventuell träff ute i Kvarn för bastuklubbsgänget? Kika lite på vagnar för de som är intresserade? Skulle funka bra vecka 16. Intressekoll! Handuppräckning slut kom.

Härliga tider, får vi provköra oxå?????:9 KLAR KLAR KLAR säg bara vilken dag, jag kan närsom./H -glömde bort distanspinnen ;(

Min eller Typ R’en? 😀

När kör vi RC? trodde vi skulle i onsdags? 😀

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.