› SSC › Allmänt snack › Träffar › Undertiden region Östträff
- Detta ämne har 37 svar, 2,800 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 7 månader sedan av
555_STI.
-
FörfattareInlägg
-
5 april, 2007 kl. 13:44 #146568
storfiskarn
Deltagarevarje torsdag då? kan ju bara åka,fika,prata skit.. behöver inte dricka? jag var och kolla på din bil i dag steve,hon såg riktigt fin och rapp ut. skulle bli klar i dag trodde dom,beställde ett likadant system som ditt fast efter kattarna.. GÖÖÖÖT..
5 april, 2007 kl. 13:48 #146569storfiskarn
Deltagarejag är med på kvarn oxå,säg bara till.. åker direkt,gööt mos…
5 april, 2007 kl. 15:25 #146562555_STI
Deltagarejag är med på kvarn oxå,säg bara till.. åker direkt,gööt mos…
Ringde just nu och bilen var klar men tänsdstiftar klarar inte högre laddtryck :'( så jag får vänta lite till.
Schysst att du köper system också 😀 hörde de gjörde bra jobb med min..
Nån som är lite sugen att fika köra lite radiostyrd Sondag eller Måndag?
5 april, 2007 kl. 15:32 #146570storfiskarn
Deltagarejavist,såg bra ut på din bil ju.. tar ett lika dant.. jag är md varje dag, säg till lite´före bara, har ingen rc bil som går dock.. kan vara med som hojtare…
5 april, 2007 kl. 21:57 #146555Snowman
DeltagareJajamänsan! Kvarn är det klartecken på härifrån!
Få uppleva lite dieselrök o gamla järn-maskiner o stridsvagnar o.. mmm.. Mumma.. 🙂Finns BGTG-bil 975 kvar tro? Körde en sån i lumpen, 1962 års modell, 6-hjulsdrift o en vajer som kunde dra hela 10 ton!!! Tror det gick upp till 30 med 8 fet-taljor som man fick konka in i skogen o hänga mellan träden! Hahaha, det var tiiiider det :+
På tal om Daisy ja… Hade nästan glömt henne, men det är bra att jag blir påmind! Hon följer väl med som trofé vid varje SSI-träff med region öst:are framöver va? :7
/Markus
9 april, 2007 kl. 15:06 #146572Klasagasa
DeltagareBra bra boys.
Jag planerar nåt så tar vi vecka 16 som preliminärt!
Kvällstid eller dagtid är vilket som för mig eftersom jag är ledig hela den veckan.
Sorry men nu förtiden är det BGBV 90 som gäller. Den är också rätt maskulin…
Återkommer.11 april, 2007 kl. 17:38 #146573Klasagasa
DeltagareHallå igen.
Ingen träff i Kvarn vecka 16. Dels är det tydligen rätt många som jobbar den dagen och dels är det relativt tomt på vagnar att glutta och klämma på. Får bli senare under våren. Jag återkommer om det.
Jag ser dock fram emot en inbördesbeundransträff någon gång i april, förslagsvis under någon helg.
Ha det gött!11 april, 2007 kl. 19:10 #146563555_STI
DeltagareHallå igen.Ingen träff i Kvarn vecka 16. Dels är det tydligen rätt många som jobbar den dagen och dels är det relativt tomt på vagnar att glutta och klämma på. Får bli senare under våren. Jag återkommer om det.Jag ser dock fram emot en inbördesbeundransträff någon gång i april, förslagsvis under någon helg. Ha det gött!
Kung fu klubben kommer gör uppvisning i helgen nu nån som är sugen och se vad de vi kan göra så är det Lördag och Söndag (se tider i pdf) 🙂
http://forening.proventek.net/linkopingskf/dokument/Affisch.pdf
http://www.artofliving.nu/pages/default.asp?loc=kungfu/ombinhdinh.asp
Iaf min tanke var även om vi kanske borde inte ha fest hos mig i helgen så kanske vi kan träffas där eller efter och ha fika ut eller hos mig? Jag hoppas att jag har fått bilen tillbaks då!!
sugen? 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.