SSC Allmänt snack Allmänt småprat Unik dekaltrimmad Impreza

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Bilens nya utseende är uppskattat av fler än oss här i klubben:

http://forum.zatzy.com/showthread.php?t=231533

Saras
      Deltagare

Ser jäkligt bra ut!!! :7
        Även om jag inte gilalr dekaler! 😉
        /Jimmy Särås

Niklas
        Deltagare

Nu rullar det en dekaltrimmad SVART Impreza i Stockholm. Dekor framtagen och monterad av Niklas Åstrand på TeaRDoWN Dekalmontering. Han har verkligen gjort ett kalasjobb och lagt ner några sena kvällar på att få bilen så bra så möjligt. Tycker definitivt att det är en bil som har potential att vara med på Street Car Fest mässan och BILSPORTs mässa i november. 😉

Ägaren till bilen får själv gå ut med mer information och bilder på kärran.

Subarumicke
          Deltagare

Ser jäkligt bra ut!!! :7 Även om jag inte gilalr dekaler! ;)/Jimmy Särås

Hmm intressant formulering,har du övergett honda??

syke
            Blockerad

Riktigt snyggt! :7

Niklas
              Deltagare

För er som är intresserade av samma dekor så är det bara att höra av sig. Jag fixar fram (och monterar om så önskas) till ett pris som inget dekalföretag kan erbjuda er (utan att större delen av material och/eller arbetet är ren sponsring).

Janne248
                Deltagare

Är inte intresserad av samma dekor, MEN intresserad av dekor från Teardown till våren…PM’ar dig snart om detta.

Niklas
                  Deltagare

Jepp, bara hör av dig Janne. Tror jag vet vad du vill ha. Bara skicka ett PM så löser vi det. Vi kan ta monteringen i Ludvika om du har ett bra garage där man har lite plats runt bilen.

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.