väcker upp en gammal tråd…. läste inläggen. men jag vart inte något klokare av det.. mitt problem är att det läker från up-pipen ungefär mitt på röret om jag lyssnar på verkstaden. och en ny som min verkstad skulle ta hem skulle gå lös på 7 friska laxar i runda svängar och det lät lite dyrt.. så ni har erfarenhet hjälp mig hitta en prisvärdare up-pipe… bilen är en impreza GT my00är detta nått att ha? —> http://rr-p.se/webshop/index.php?main_page=product_info&cPath=1202_1207_1208_1212_1215&products_id=928 mvh nicke
Fii-fan, 7 laxar for ett metallror… Megan racing har riktigt daligt rykte har jag fatt for mig, deras headers verkar ga sonder efter bara ett par hundra mil pga for tunnt gods. Dessutom tror jag personligen inte pa flexi-joint up-pipes… Standard-roret har ingen flex-joint och det har inte de flesta bra grenror+uppipe-setuparna heller (exempelvis GT Spec II)). Gor inte Magnex nagon up-pipe ocksa? Annars kan det vara vart att kolla pa ebay kanske, det maste vara nagon engelsman som har bytt och vill salja sitt gamla tycker man ju :)Jag kopte och salde en up-pipe i rostfritt for 65 pund for ett par manader sen (pa scoobynet)
jo men köper jag ett original uppipe så kommer det att gå sönder igen och det är lika bra att köpa riktig skit direkt
är det ingen som har nått förslag?!!!!!! är lite desperat!