Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Hyena
    Deltagare

Jag skulle vilja få tag i ett tretums catback system till en gt00. Men jag vill INTE ha nån japsdämpare. Vet någon var man kan hitta ett sånt?

dragster
      Deltagare
        dragster
        Deltagare
          Hyena
          Deltagare

Tack . Mycket användbart:)

Fladric
            Deltagare

Annars kan jag rekommendera de som Ray Metallfabrik gör (samma fabrik som gör Simons sportavgassystem), de är i bra kvalitet till rätt kurs! Och finns i Sverige 😉

http://www.simons.se/Katalog/PDF-katalog/Impreza_2012.pdf

Har ett sådant på min Legacy och det lever om lagomt mycket, samt har en snygg och avrundad slutpipa 🙂

Här är en bild på hur min slutpipa ser ut:

Fladric
              Deltagare

Den där 80/90 tals stripen är ju bara underbar! Fan att ingen sån satt på imprezan! 🙂

Haha jag vet, riktigt sexig 😉 Vissa dagar ångrar jag att den inte är kvar! 🙂

Uppskattar även att den inte sitter helt rakt utan går lite i vågor 😉 var extrautrustning som monterades av återförsäljaren 🙂

Turbovin
                Deltagare

Kan bara hålla med om Cobra, riktigt bra kvalitet med riktiga flänsar till vettigt pris till skillnad från svensktillverkade system. Har deras trackday friendly system med 3 dämpare.

Fladric
                  Deltagare

Annars är ju 5600 plus frakt ett bra pris tycker jag för ett svensktillverkat! 🙂 visserligen utan katt…

Turbovin
                    Deltagare

Det är det verkligen men min erfarenhet av svensktillverkade avgas generellt gör att jag undviker det 😉

Fladric
                      Deltagare

Det är det verkligen men min erfarenhet av svensktillverkade avgas generellt gör att jag undviker det 😉

Okej!

Jag tycker det funkat väldigt bra för mig! Två av skarvarna är ju inte med fläns utan med “klämfäste” och klammer men har hållit tätt 🙂 och är stadigt byggt, har kört det i 3 år utan problem! 🙂

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.